ක්රිකට් වලට කඩේ යන්නෙ ක්රිකට් කිව්වම අපේ රට ප්රසිද්ධ වෙන නිසයි. උන් ක්රිකට් ගහලා අපේ රටට සල්ලි හොයලා දෙන නිසයි. ලංකාවට මැච් ගෙනල්ලා සංචාරකයොන්ව රටට ගෙන්නන නිසයි. අනිත් එක අපි ක්රිකට් වලට ආසයි.
oya kiwwa kisi dekata uba athak pathak nobala kade yama impact ekak unada?
unge salariya wenas unada uba kade giya kiyala? Tourist la awe uba kade giya hindada? oya okkotama hethu une marketing ui un mahansi wela unge skills hadagaththa ekenui.
cricket wage kalakanni sport walin thama ape rate minissu godak kalakanni, kammali minissu wenne.
thamanta kisi deyak nolabena cricket wage deyak gena play karana untath wada danumak thiyenawa. unta mokakhari unama unge genuntath wada kade yanawa.
Habai thamange anagatheta, rate diyunuwata lokuma impact ekak karana politics gena melo hasarak danne ne. ehen mehatai mehen ehatai mada gagaha innawa
lankawe deshapaluwonwa path karanneth cricket walata support karanneth ekama kattiyane? politics & cricket walin thamanta wedak wena, wadipurama wedagath de gena hariyata budhdhiyak nathuwa hemadama path wena ekata bena bena innawa. wihilu katha mewa