මේ වගේ ලේලන්ඩ් බස් එකේ තඩි සූට්කේස් එක්ක යන සංචාරකයෝ තමයි වැඩිපුර එන්නේ. ලංකාවේ එකෙක් උනත් ඔය වගේ බැග් එකක් උස්සගෙන යනවා නං ත්රීවීල් එකක්වත් ගන්නවා.
මේ වගේ ලේලන්ඩ් බස් එකේ තඩි සූට්කේස් එක්ක යන සංචාරකයෝ තමයි වැඩිපුර එන්නේ. ලංකාවේ එකෙක් උනත් ඔය වගේ බැග් එකක් උස්සගෙන යනවා නං ත්රීවීල් එකක්වත් ගන්නවා.
ම්ම්ම්ම්ම් easyglideChandigar kollawa hoyan enawa wenna barida?
average helaya india giyamath ohoma thamai
Aduma gane tuk ekakwath dawi neda habai suitcase ekak giniyanawanan?
ඔව් අන්න ඒකයි. නැතුව tourists ලා දහයක් ඇවිල්ල ලොකුවට වියදම් කරා කියල වැඩක් නෑ. ලක්ෂ ගානක් ඇවිල්ල පොඩියට හරි වියදම් කරොත් හම්බෙන ගාන වැඩියි. අනික පොඩියට වියදම් කරන ගොඩක් එද්දි තමයි ලොකුවට වියදම් කරන උනුත් interest වෙලා එන්නෙ.ඔහොම එකෙක් උනත් ඩොලර් 2000ක් විතර වියදම් කරලා ගියොත් කාටද වාසි?
හරි උන් ඇවිත් රටින් ගේන තිරිඟු පිටි වලින් හදන කොත්තු කාල, රටින් ගේන දේවල් 50%ක් පාවිච්චි කරල ගියොත් අපිට ඩොලර් 1000ක් තියෙනවා. නන්දලාල්ට ඒ 1000 පාවිච්චි කරලා ඩොලර් එක බස්සන්න පුළුවන
මේ video එක තිබ්බා ඕකේ suggestions වල.
මොනාද ඝිංහලු මේ?