මට හිතෙනවා සීලේ දිලිත්ට වඩා ගනී කියලාහෙට උදේට කියයිද දන්නෙ නැහැ 1 නාමල්ට ගහලා 2 සීලෙට දෙන්න කියලා..
රොඩී කොල්ලා ආයෙත් අඩන්න අරන්වැඩක් නෑ බන්, ගොවිගම කුලේ අනුර වගේ එකෙක් දිනනවන්න අපි ෆුල් ට්රයි කරනවා. ඒත් උපතින් අඩු කුලේ @Ritigala Jayasena69 වගේ සලාගම පොන්ස්ල කැමති උන් වගේම අඩු කුලේ ප්රේමදාස වගේ එකෙක් දිනනවට..![]()
![]()
well saidඅනිවා අනුර නැත්තං රනිල් ආවට අවුලක් නෑ. බුදු අම්මෝ මන්ධබුද්දික අඩුකුලේ නූගත් උද්දච්ච සජිත් කියන වේසිගෙ පුතා ආවොත් නම් රටටම හිකෙනවා පුකේ පතුරු ගැලවෙන්නම. ගොඩ දාපු නිධන් වලයි, මරපු ඇත්තුන්ගෙයි සාපෙ වැදිලද කොහෙද මේ httpට ට්රැක පැනලා තියෙන්නෙ. මම කියන්නෙ අනුරයටයි රනිල්ටයි දෙන්නටම ගහන්න බැයිනං ඒත් අවුලක් නෑ දිලිත්ට හරි ගහපන්. ඒත් බැයිනම් නාමල් පොන්නයට හරි ගහපන්. එකෙක්වත් එපානම් සීලරතන සාදුට හරි ගහලා වරෙන්. අම්මට වදින අත් දෙකෙන් වැදලා කියන්නම් මේ මන්ධබුද්දික වේසිගෙ පුතාටනම් වැරදිලාවත් ගහන්න එපා. රට උට ගියොත් ඊලගට එන්නෙ තෙල් පෝලිම් ගෑස් පෝලිම් නෙවෙයි. කෙලින්ම රටම කැරකෝප්පුවක් වෙන්නෙ.
දැන් ඒ වුනාට සජියා වටේ ඉන්න උන් හොද සෙට් එකක් ගගා හැමිනෙන්න එන්න එපා සජබෙ පොන්නයො. එහෙනම් සජිත් වගේ නූගත් මන්ධබුද්දික පොන්න වේසිගෙ පුතෙක් නොදා හර්ෂ ද සිල්වා වගේ ඩයල් එකක් දාන්න තිබ්බනෙ ජනාධිපතිවරනෙට? එහෙනම් අපිත් චිල් එකේ ඉන්නවනෙ මොකා ආවත් අවුලක් නෑ කියලා? තොපි හිතන් ඉන්නෙ මේ මන්ධබුද්දික උද්දච්ච වේසිගෙ පුතා වටේ ඉන්න උන් කියන ඒවා අහනවා කියලදමූ පොඩිකාලෙ ඉදන් රජ උශ්නෙ ගස්සලා හදපු ස්පොයිල් වෙච්ච මන්ධබුද්දික උද්දච්ච බේබි කෙනෙක් එච්චරයි. පොඩ්ඩක් ඌව ඇත්තට දන්න උගෙ පක්ෂෙ එකෙක්ගෙන් අහලා බලපන්කො ඩෑල් එක ගැන. ඒවා ඇහිලා තමා බොක්ක කූල් වෙලා තියෙන්නෙ මූට රට ගියොත් වෙන්නෙ මොකද්ද කියලා තේරිලා
Mm oka kalin dawasak comment kala. Mu na kiwwa. Mm ithin sadda wagagaththa. Moka unath mt moko. Pora meke value addition ekak karanawane.දත් කිබුලාද මන්දා මේ ඉන්නෙ![]()
නැත. සරලම දේ මම ලියන විදිහ. මේ විදිහට වෙන කාටවත් ලියන්න බැ. හැම එකා එක්කම නාසිසිස්ටික් වලි දාගන්න බැ.
රොඩී කොල්ලා ආයෙත් අඩන්න අරන්අපේනම් චන්දෙ රදළ රනිල්ට රෝඩියෝ
![]()
specially bugger trying to emotionally manipulate everyone by constantly saying "I'm doing all this hard work for you. look at me.. look at me.."Sajiths narcissism, his phobia of flying, touching commoners all give evidence to show he is suffering from some kind of serious psychiatric illness.
අද මුලු රටගෝඨා පාර්ට් 2 = සජියා.
ආයි දෙකක් නැ.. සලකුණ එකෙන් පැහැදිලිව ඒක පෙනුණා.
තනි නාසිසිස්ටික් ප්රශ්න ගොඩක් පේනවා. තමන්ගේ මතේ කියාගන්න බැ.. බ්ලුප්රින්ට් බ්ලුප්රින්ට්.
එවුන් රටක් කරන්න තියා පාර්ලිමෙන්තුවත් එවන්න ඕනා නැ.
අන්තිම මොහොතෙදි හරි මේ මිනිස්සුන්ට හැකිනම් රනිල් vs අනුර අතර තරගයක් ගෙන්න, සජියාව කපලාම දාන්න ඒකම ලොකු දෙයක් වෙයි රටට. රනියා දේශපාලනයේදි දෙයක් කලානම් ඒ මූට පක්ෂයක තැනක් නොදිම.
තැන්ක්ස් රනිල්.
මැටි දොස්තරඅම්බෝ දොස්තර මහත්තයාගෙ කුහකකම බේරෙනවානෙ. ස්වාදීන ටෝක් ඉශූ කරාට දැන් දැන් ඒ සලුපිලි උනා දානවා වගේ. රනිල් රටට කරපු එකම දේ සජිත්ට තැනක් නොදීපු එකලු. හාකො හාකො. දත් කිබුලාද මන්දා මේ ඉන්නෙ![]()
නෝමල් ට දෙන අය සජිත් ට දෙවෙනි මනාපය දෙන්නගෝඨා පාර්ට් 2 = සජියා.
ආයි දෙකක් නැ.. සලකුණ එකෙන් පැහැදිලිව ඒක පෙනුණා.
තනි නාසිසිස්ටික් ප්රශ්න ගොඩක් පේනවා. තමන්ගේ මතේ කියාගන්න බැ.. බ්ලුප්රින්ට් බ්ලුප්රින්ට්.
එවුන් රටක් කරන්න තියා පාර්ලිමෙන්තුවත් එවන්න ඕනා නැ.
අන්තිම මොහොතෙදි හරි මේ මිනිස්සුන්ට හැකිනම් රනිල් vs අනුර අතර තරගයක් ගෙන්න, සජියාව කපලාම දාන්න ඒකම ලොකු දෙයක් වෙයි රටට. රනියා දේශපාලනයේදි දෙයක් කලානම් ඒ මූට පක්ෂයක තැනක් නොදිම.
තැන්ක්ස් රනිල්.
බර වචන දාගෙන මතකනෙ කිරියෙ මිට්ටොන්ගෙ ඔලු හෝද හෝද දාපු සෙල්ලම! ස්වාදීන රෙද්ද අන්තිමට කඩන් වැටුනා. එලිපිට කඩේ යන එවුන්ට වඩා අරහම එවුන් භයානකයිමැටි දොස්තර![]()
lapaya tamai gota part 2 wenneගෝඨා පාර්ට් 2 = සජියා.
ආයි දෙකක් නැ.. සලකුණ එකෙන් පැහැදිලිව ඒක පෙනුණා.
තනි නාසිසිස්ටික් ප්රශ්න ගොඩක් පේනවා. තමන්ගේ මතේ කියාගන්න බැ.. බ්ලුප්රින්ට් බ්ලුප්රින්ට්.
එවුන් රටක් කරන්න තියා පාර්ලිමෙන්තුවත් එවන්න ඕනා නැ.
අන්තිම මොහොතෙදි හරි මේ මිනිස්සුන්ට හැකිනම් රනිල් vs අනුර අතර තරගයක් ගෙන්න, සජියාව කපලාම දාන්න ඒකම ලොකු දෙයක් වෙයි රටට. රනියා දේශපාලනයේදි දෙයක් කලානම් ඒ මූට පක්ෂයක තැනක් නොදිම.
තැන්ක්ස් රනිල්.
හම්බෝ ලංකාවේ බුජ්ජි අංස..ISIS කෙලලා යනකන් දන්නේ නැහැBuddi anshe record walata anuwa dinanne Anurayya. 60% wadi percentage ekak gannawa.
