සතෙන් සතේ එකතු කරල හෙට Jade එකක් ගන්න යනව

Myth

Well-known member
  • Jul 9, 2009
    19,006
    12,376
    113
    Behind u :p
    Godak bike tiyenne patta gahala , chassy kotala
    Aluten register karapuwa
    Japan 4cylinder bike ekak use karana ekek wa ekkan palayan, marala walata karagahanna Wei
     

    goooogle99

    Well-known member
  • Jan 31, 2012
    2,182
    282
    83
    Moon
    bro parisamin awurdu 30katah wada paranai jade kiyna model eka ammo parismain, gatha un godak ine garage wala. dan ithn mek un okoma mata bani, paranama parana technology
     

    MARVELS_SL

    Well-known member
  • Nov 9, 2016
    1,509
    667
    113
    India
    bro parisamin awurdu 30katah wada paranai jade kiyna model eka ammo parismain, gatha un godak ine garage wala. dan ithn mek un okoma mata bani, paranama parana technology


    redda tmai parana unat yaka wage bike ekak. hariyata maintain karapu ekak ganin balala
     

    Myth

    Well-known member
  • Jul 9, 2009
    19,006
    12,376
    113
    Behind u :p
    bro parisamin awurdu 30katah wada paranai jade kiyna model eka ammo parismain, gatha un godak ine garage wala. dan ithn mek un okoma mata bani, paranama parana technology
    Jade kiyanne Honda bike ekak ban,leda adui
    Jade gathta godak un day-to-day hondata padinawa
    Bendit wage maralayak neme Jade kiyanne
    Parana technology unata ,
    Yako awrudu 30kata kalin engine eka Dan tiyana
    Oonama bike engine ekakata wada advance
    Timing wheel tiyenne chain nemei, rpm 18000 k
    Mokeda tiyenne?
     
    • Like
    Reactions: RoxDeyon

    ammobile69

    Member
    May 29, 2018
    23
    5
    3
    Jade kiyanne Honda bike ekak ban,leda adui
    Jade gathta godak un day-to-day hondata padinawa
    Bendit wage maralayak neme Jade kiyanne
    Parana technology unata ,
    Yako awrudu 30kata kalin engine eka Dan tiyana
    Oonama bike engine ekakata wada advance
    Timing wheel tiyenne chain nemei, rpm 18000 k
    Mokeda tiyenne?

    අඩො සිරාවට බන් :yes:
     

    BIG BOSSMAN

    Well-known member
  • Jan 27, 2010
    1,271
    116
    63
    බුදුන්ගේ දේශය
    bro parisamin awurdu 30katah wada paranai jade kiyna model eka ammo parismain, gatha un godak ine garage wala. dan ithn mek un okoma mata bani, paranama parana technology
    Ai hornet gaththa un.. sadaa kal garage wala... Maka baaslata dila haduwama sadaa kal garage thama :rofl:

    Awrudu 10 dan Hornet padinawa "ekama Hornet 1k", issara garage giye oil maru karanna filter maru karanna
    dan ekath gedara idanma karaganna, awrudu 10t 1kma eka wathawai Carb clean karala balance kare..
    Asahina Racing CAN 2k tiyenne palenna elawanawa, 52T Superspox Sprcket 1k tiyenne Wheel Maaraya!
    Thama nam oya kiyana widihata Garage gaane nam yanne ne, 5000Km wage oil change ekath awruddata 1k ho 2i.. ;)
    Aluthen Tyre Set 1k dannanam giya mase tyre centre 1kt wena ithin Baasla nethi Jeevithayak thama meka, Full Fun :angry:
     

    තොත්ත බබා

    Well-known member
  • Jul 21, 2011
    7,151
    9,481
    113
    accident wela chasi ada wela naththan , engine case aduma bike ekak

    i used one ,

    4.5 nan tikak ganan wadii kiyala hithenawa , eeth dan market eka wenas ne
    man miita aurudu 5 kata kalin gaththe 2.80 i , toyiya baduwak
    accident wela chora wela vikka 2.5 ta


    parissamin padapan , full face helmet daapan aniva
     

    tery123

    Well-known member
  • Feb 25, 2011
    6,033
    179
    63
    34
    MAGETH HORNET EKAK THIYENAWA BUN 4.75KATA DENAWA CHASI 115 vh AKURAK.HABAI TOPPING CONDITION..UNTOUCHED ENGINE:):):):):):):)
     

    RoxDeyon

    Active member
  • Jul 15, 2016
    301
    49
    28
    horana
    Guys chaly bike vikunanna thiye nan poddak pm parak danna Horana,Ingiriya,Kaluthara,Panadura,Bandaragama area awatin...