සමගි ජන බලවේගයේ නායක සජිත් ප්‍රේමදාස තරයේ කියා සිටි දේ...

forbidden

Well-known member
  • Nov 15, 2010
    1,862
    471
    83
    @Star City
    issara sahena garu karapu minihek. eth anthetama balu wenakota danagatta mu newei ratata ona karana miniha kiyala. danuth muge sewane thama thambi deshapaluwo tika inne. munge samagi jana balawege inne e thambi tika. wadiya penna enne na, mokada sinhala minissunta thambi arahan kiyala mun danna nisa. ena chandeta muladima chora karaganna ekak na e nisa, puluwan tharam hide karan idala chande kittu wunama dakinna labewi kari thambiyo tika okkoma inne muge pakshe bawa, mu ena chandeth gu nanawa sinhala minissu witharak sambanda karagatte nathi wunoth. balan idapan.
     

    sanjaya1975

    Well-known member
  • Sep 13, 2011
    2,258
    1,725
    113
    P. හැරිසන් වඳ ගවයෝ ඕස්ට්‍රේලියාවෙන් ගෙන්නද්දී මූ කොහෙද හිටියේ.......????????
     
    • Haha
    Reactions: YelaWolf

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,927
    113
    Black Pearl
    issara sahena garu karapu minihek. eth anthetama balu wenakota danagatta mu newei ratata ona karana miniha kiyala. danuth muge sewane thama thambi deshapaluwo tika inne. munge samagi jana balawege inne e thambi tika. wadiya penna enne na, mokada sinhala minissunta thambi arahan kiyala mun danna nisa. ena chandeta muladima chora karaganna ekak na e nisa, puluwan tharam hide karan idala chande kittu wunama dakinna labewi kari thambiyo tika okkoma inne muge pakshe bawa, mu ena chandeth gu nanawa sinhala minissu witharak sambanda karagatte nathi wunoth. balan idapan.

    Sajiya gana issara minissu wediya danne naha ban. ekai hodai, ranil wa elawala muwa unp eke lokka wenawata kamati une
    api hamoma hitanne ane gamata wedak karanawa minissunta wedak karanawa kiyala
    Sajiyawa hodatama expose une usa nam secuirty kota nam kamkaru scene eken
    ekedi pora oppu kala pora typical deshapaluwa wage ekek kiyala

    presidential election ekata eddi itin peradila iwarai :D porawa hodata kawuru hari rawattala meka dinanna puluwan kiyala
     
    • Like
    Reactions: Error365!

    naleen rox

    Well-known member
  • Jun 2, 2011
    3,339
    853
    113
    Ceylon
    Sajiya gana issara minissu wediya danne naha ban. ekai hodai, ranil wa elawala muwa unp eke lokka wenawata kamati une
    api hamoma hitanne ane gamata wedak karanawa minissunta wedak karanawa kiyala
    Sajiyawa hodatama expose une usa nam secuirty kota nam kamkaru scene eken
    ekedi pora oppu kala pora typical deshapaluwa wage ekek kiyala

    presidential election ekata eddi itin peradila iwarai :D porawa hodata kawuru hari rawattala meka dinanna puluwan kiyala

    muta hodatama kelawenne me para, kohomada nominations cancel unoth ehema?