මොකද්ද හුත්තෝ මේ කතාවේ තේරුම සජිත් ව කොහොමද මූ තියාගන්නේ

hesian99

Well-known member
  • Jul 17, 2020
    3,418
    4,297
    113
    Gampaha
    සමගි ජන බලවේග නායක සජිත් ප්‍රේමදාස මහතා දිගටම විපක්ෂ නායක ධූරයේ තබා ගැනීමට කටයුතු කරන බව සභා නායක අමාත්‍ය බිමල් රත්නායක මහතා සඳහන් කරයි.

    විපක්ෂයේ මන්තිවරුන්ගේ හැසිරීම පාලනය කිරීම විපක්ෂ නායකවරයාට වගකීමක් බවත් එසේ හැකියාවක් නැති විපක්ෂ නායකවරයෙකු එම ධුරයට වැඩක් නැති බවද ඔහු කියා සිටියේය.

    කෙසේ වෙතත් සජිත් ප්‍රේමදාස මහතා දිගටම විපක්ෂ නායක ධුරයේ තබා ගන්නා බවද හෙතෙම තවදුරටත් කියා සිටියේය.

    අද පාර්ලිමේන්තුවේදී විපක්‍ෂ මන්ත‍්‍රීවරුන් ඝෝෂා කරමින් හැසිරීම සම්බන්ධයෙන් අදහස් පළ කරමින් ඔහු මේ බව පැවසීය.

    1,464 views
    -LCN
     
    • Haha
    Reactions: Asmodeus and Smartm

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,659
    75,713
    113
    සමගි ජන බලවේග නායක සජිත් ප්‍රේමදාස මහතා දිගටම විපක්ෂ නායක ධූරයේ තබා ගැනීමට කටයුතු කරන බව සභා නායක අමාත්‍ය බිමල් රත්නායක මහතා සඳහන් කරයි.

    විපක්ෂයේ මන්තිවරුන්ගේ හැසිරීම පාලනය කිරීම විපක්ෂ නායකවරයාට වගකීමක් බවත් එසේ හැකියාවක් නැති විපක්ෂ නායකවරයෙකු එම ධුරයට වැඩක් නැති බවද ඔහු කියා සිටියේය.

    කෙසේ වෙතත් සජිත් ප්‍රේමදාස මහතා දිගටම විපක්ෂ නායක ධුරයේ තබා ගන්නා බවද හෙතෙම තවදුරටත් කියා සිටියේය.

    අද පාර්ලිමේන්තුවේදී විපක්‍ෂ මන්ත‍්‍රීවරුන් ඝෝෂා කරමින් හැසිරීම සම්බන්ධයෙන් අදහස් පළ කරමින් ඔහු මේ බව පැවසීය.

    1,464 views
    -LCN
    සජිත් ඉන්නකන් එහා පැත්තේ පොල් පිත්තක් ආවත් දිනනවා, 2020 උනෙත් ඕක, මිනිසුන්ට ගෝටා වටේ ඉන්න හොරුන්ට ගේමක් දෙන්න වෙන option තිබ්බෙ නෑ. 2024ත් එච්චර තමා, මිනිසුන්ට මාලිමා හිඟන්නොන්ට ගේමක් දෙන්න සෙට් එකක් පෙන්නෙ නෑ.
     
    • Like
    Reactions: Asmodeus

    hesian99

    Well-known member
  • Jul 17, 2020
    3,418
    4,297
    113
    Gampaha
    සජිත් ඉන්නකන් එහා පැත්තේ පොල් පිත්තක් ආවත් දිනනවා, 2020 උනෙත් ඕක, මිනිසුන්ට ගෝටා වටේ ඉන්න හොරුන්ට ගේමක් දෙන්න වෙන option තිබ්බෙ නෑ. 2024ත් එච්චර තමා, මිනිසුන්ට මාලිමා හිඟන්නොන්ට ගේමක් දෙන්න සෙට් එකක් පෙන්නෙ නෑ.
    ow bn me moda wesigeputa renawa idagena adu gane harsha awa nam uta sajith ta tharan chanda nathi unath atleast campaign karanna plwn me yaka pissu huttek kyla hama ekama dananwa ekai awla tyne
     
    • Like
    Reactions: Asmodeus

    xnfa

    Well-known member
  • Apr 7, 2025
    1,161
    1,660
    113
    ඒ කතාව නිකන් Sarcasm වගෙත් වගෙත්! :lol:
     

    chalaka nuwan

    Well-known member
  • Jun 14, 2011
    617
    549
    93
    ow bn me moda wesigeputa renawa idagena adu gane harsha awa nam uta sajith ta tharan chanda nathi unath atleast campaign karanna plwn me yaka pissu huttek kyla hama ekama dananwa ekai awla tyne

    rajapaksha ponna pakayath ranilawa thiyagena hitiye e kale balli wage oya widiyata thamai.
    sada wipaksha nayaka. uba ohoma wipaksha nayaka idapan. api wade karagena yannam theory.