සමන්ත බද්‍ර හිමි විවෘත කල ෆෙරාරිය

Don GasCan

Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,649
    50,021
    113
    සේදවත්ත
    විකාරයක් අනාත සිංහලු. කාර් ගත්තට කමක් නෑ , එකට දේවාශිර්වාදය ගත්තත් කමක් නෑ ඒක විඩියෝ කරත් කමක් නෑ ඒක මකට් එකේ විකුණන එකනේ අවුල
     

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,968
    18,100
    113
    Dont see anything wrong. Even Buddha lived a luxurious life in the ashrams that his wealthy pupils and allied kings built for him. This monk is the only monk who's taking after him
     

    sakuntha1996

    Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    හාමුදුරුවෝන්ට බැනලා ඇඩක් නැහැ
    අර කාර් එකේ අයිතිකාරයට බැනපල්ලා
    දැන් ඕකට බැනලා එලෙව්ව නම් උබලා කියාවී
    කුහකකම කියලා
     

    inspiron

    Well-known member
  • May 27, 2014
    24,987
    17,622
    113
    Nowhere
    iwvvkruu1ydvp9pvrf1t.jpg
     

    pc kush

    Well-known member
  • Feb 5, 2010
    8,621
    2,131
    113
    ochara salliyak wiyadamj karala car eka ganna tharam salliyak hoya ganna muta oluwak thibilath.ay ban mun mehema hasirenne :( Mun kohoma mewa hamba karanawada manda,me wage gon olu thiyagena :(
     
    • Like
    Reactions: maverick44

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,968
    18,100
    113
    Jesus is the only person who chose to live a below-ordinary life and even accepted the death by cross at the end.
    Agreed. And I'm saying this as an atheist

    mokakda ban me scene eka?
    Ai umba danne nadda, dan country ekaka economy eke health eka maninne goat cheese walinui salmon fillet walinui. GDP arawa mewa dan paranai
    ------ Post added on Jan 8, 2022 at 9:50 PM
     
    • Like
    Reactions: RandomGuy

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    Agreed. And I'm saying this as an atheist


    Ai umba danne nadda, dan country ekaka economy eke health eka maninne goat cheese walinui salmon fillet walinui. GDP arawa mewa dan paranai
    ------ Post added on Jan 8, 2022 at 9:50 PM

    i also said it from an atheist perspective
     

    SK29

    Well-known member
  • Apr 14, 2017
    7,499
    8,871
    113
    Agreed. And I'm saying this as an atheist


    Ai umba danne nadda, dan country ekaka economy eke health eka maninne goat cheese walinui salmon fillet walinui. GDP arawa mewa dan paranai
    ------ Post added on Jan 8, 2022 at 9:50 PM
    ade ehemath scene ekakda. man danne nane.