ඔන්න අමිල උඹ ඩූඩ් අක්කිත් එක්ක මරාගන්න හදන්නෙ....
ඇයි උඹ කොහොමද... මොනව කොරනව කියලද හිතුවෙ රැජිනගේ ක්රශ් එකකත් එක්ක ඩූඩ් අක්කියා...
මං කිව්වේ එංගලන්තේ නී ති ය මෙහෙ ට ගැල පෙන්නෑ කියලා 
ඔන්න අමිල උඹ ඩූඩ් අක්කිත් එක්ක මරාගන්න හදන්නෙ....
ඇයි උඹ කොහොමද... මොනව කොරනව කියලද හිතුවෙ රැජිනගේ ක්රශ් එකකත් එක්ක ඩූඩ් අක්කියා...
මං කිව්වේ එංගලන්තේ නී ති ය මෙහෙ ට ගැල පෙන්නෑ කියලා 
meheth iran wela wage rata wela gay ayata asylum denawa
iran wela gay aya marana wa ahu unoth![]()



වෙලාවට අක්කි ඔයා එහෙ ඉපදුනේ නැත්තෙ


Civil partnerships in the United Kingdom, granted under the Civil Partnership Act 2004, give same-sex couples rights and responsibilities identical to civil marriage. Civil partners are entitled to the same property rights as married opposite-sex couples, the same exemption as married couples on inheritance tax, social security and pension benefits, and also the ability to get parental responsibility as well as responsibility for reasonable maintenance of one's partner and their children, tenancy rights, full life insurance recognition, next-of-kin for a partner's children, rights in hospitals, and others. There is a formal process for dissolving partnerships akin to divorce.
If I remember right, even heterosexual couples can opt for civil partnerships rather than marriage, isn't it? Is it easy to separate in civil relationships than in marriages?


moo me United Kingdom ekak gana katha karanawa hehe...me lankawe lesbian patan gatthoth apita hulan..lol...Civil partnerships in the United Kingdom, granted under the Civil Partnership Act 2004, give same-sex couples rights and responsibilities identical to civil marriage. Civil partners are entitled to the same property rights as married opposite-sex couples, the same exemption as married couples on inheritance tax, social security and pension benefits, and also the ability to get parental responsibility as well as responsibility for reasonable maintenance of one's partner and their children, tenancy rights, full life insurance recognition, next-of-kin for a partner's children, rights in hospitals, and others. There is a formal process for dissolving partnerships akin to divorce.


...anyway thanx machn...if they give the same things to lankan gay n lesbian 1nz...fuk scene only lolඅමරිකා යන්න ගේ උනා නම් හරි
lankwe nithiya anuwa gay wima nithiya kadi makඔව්, ඕක ඇමරිකාව වගෙ මුදල් පස්සෙම දුවන සමාජෙකට හොදයි. ලංකාව ඕක අවශ්ය වෙන්නෙ නෑ, ලංකාව කියන්න මොකද්ද කියල උබ දන්නවනෙ. ඔනෙ එකෙක් ඉන්නව නම් රට ගිහින් ඔනෙ මගුලක් කර ගත්තට කමක්නෑ.
mama akki newei
![]()







moo me United Kingdom ekak gana katha karanawa hehe...me lankawe lesbian patan gatthoth apita hulan..lol......anyway thanx machn...if they give the same things to lankan gay n lesbian 1nz...fuk scene only lol

වැඩ අනුවනම් උයා අක්කි කෙනෙක් වගේ.... නෑ නෑ උයා අක්කි තමයි... බොලූඌ ඌ ඌඌඌඌඌ............![]()

lankwe nithiya anuwa gay wima nithiya kadi mak
ekai eya ta US wela asylum dun ne
http://en.wikipedia.org/wiki/LGBT_rights_in_Sri_Lanka
100 % true mchn...........ඇත්ත ජීව විද්යාත්මක පදනමින් ඔයා කියපුවා බොහෝදුරට හරි
ඒත් මේක නීතිගත කරනවා කියන එක ඔය කියන තරම් ප්රායෝගික නෑ..
- ඒකට ලොකුජානමය පදනමක් තියනවා( මනෝ වෛද්යවරු කියනවිදිහට සෑම හත් දෙනෙක් ගෙන් 1 කෙනෙකු strict homosexual )
.උපන් කරුමය( ඒත් සත්තු එක්ක ලිංගික චර්යා පවත්වන එකනම් ලෙඩක්
)
- මේක අද ඊයේ ඉදන් එන එකක් නෙවේ..ඉන්දියාවේ සමහර පරණ කැටයම් වල පොත්වල සමලිංගික චර්යා දක්නට ලැබෙනවා..
- ඒක මානව විද්යාත්මකව සාමාන්ය දෙයක් කියලා පිළිගන්නේ
- මෙයාලා විවාහ වුනොත් විවාහ වෙන විරුද්ද ලිංගිකයා අපහසුතාවයට පත් වෙනවා..ඒකත් ඇත්ත
ඒකට හේතුව විදිහට මං කියන්නේ රටක චිරාත් කාලයක් තිස්සේ පවතින සංස්කෘතික හැදියාව..
ඕක රැජිණගේ රටේ කරන එකේ වැරැද්දක් නෑ..මොකද උන්ගේ සංස්කෘතියට ඒක ලොකු ගැටළුවක් නැති හින්දා
උදාහරණයකට ගත්තොත් වෛශ්යා වෘතිය සමහර රටවල ඒකට නීතියෙන් ඉඩ සළසළා තියනවා..Adultery සමහර රටවල වරදක් නෙවෙයි
වෛශ්යා වෘතිය නිරත වීම හා වෛශ්යා සේවනයටත් Genetic influence එකක් තියනවා..අනික ඒකටත් ලොකු ඉතිහාසයක් තියනවනේ![]()
මන් කිවෙ බන්, ගේ කියල අමරිකා යන්න එලම විඩිය .නත්නම් කොහෙ අමරිකා යන්නද?







Somebody must have watched "I now pronounce you Chuck and Larry" and got an idea!![]()


yap sure ekata ehema ekak wage thamai... 


ovමන් කිවෙ බන්, ගේ කියල අමරිකා යන්න එලම විඩිය .නත්නම් කොහෙ අමරිකා යන්නද?


