නිව්ස් එකක් දැක්ක ගමන් ඔයත් ගොං විදියට ඒක එලකිරි එකේ දාන්න එපා. ඔයාගේ නිව්ස් එකෙන් පේන්නේ ලංකාව අසාධාරණකම් කරනවා වගේ. ඔයා ඉතින් කොහොමත් මේ රටේ ඉපදුනට ලාංකිකයෙක් නෙවෙයි නේ. රටෙන් පිනට ඉගෙන ගෙන, ජීවත් වෙලා
පිටරටවලට කහින කෙනෙක් නේ. නිව්ස් එක දාන්නම ඕන නම් දාන්න සමලිංගික ශ්රී ලාංකිකයෙක් ඇමෙරිකාවේ රැකවරන පතයි කියලා. ඔයාට ඔච්චර නිව්ස් දාන්න ඇම්මක්
තියෙනවා නම් ඇයි ඒ සයිට් එකේ තියෙන වෙන නිව්ස් එකක් දැම්මෙ නැත්තේ?? ඒ සයිට් එකේම වෙන කොච්චර නිව්ස් තියෙනවද? ඔයාට ඕන සුලු ජාතික, සුලු ආගමික, ආදී සුලු
පිරිස් ලංකාවේ අසාධාරණයට ලක් වෙනවා කියලා පෙන්නන්න නේ. ඔයා ඉතින් පොර වෙන්න හදලා පොලිසියෙන් අම්බානකට කාපු එකට ලංකාව පලි ද?
අපිත් ඉස්කෝලෙ යන කාලේ බිග් මැච් කාල වලට අනන්තවත් පොලිසියෙන් කුදලන් ගිහින් තියෙනවා. සමථ මණ්ඩල ගානේ රස්තියාදු වෙලා තියෙනවා.මම සිංහල වුනාට මටත්
හොදට පොලිසියෙන් සැලකලා තියෙනවා
එහෙනම් අපිත් මෙහෙම නිව්ස් දාන්න ඕන නේ!! ඔයා ලෝකේ දිහා බලන විදිය වෙනස් කරන්න. හරි නම් වයසක ගෑනු කෙනෙක් සමලිංගික චර්යාවේ නිරත වෙනවා කියලා ගල් ගහලා මරපු පරම්පරාවකින් පැවතෙන ඔයාට සම ලිංගිකයෝ ගැන රෙදි ඇදන් කතා කරන්න බෑ
Moda Widiyata Reply Karala Aiith A'ka wahanna mage Pita waradi Danna Eppa..
Kohen Kohen Hari Apita Lankawe Eda naha Kiyana Eka Nokiya Kiyannath Eppa..
Mama koi ratatada Kahinney Kiyala Kiyanna Puluwanda? Rataka namak kiyanna Puluwanda? Lankawa Arenna mama Wena Ratakata Ehema Krala Thiyenawanam Mage 2006 Indala Daapu Post Walin Pennanna balanna..
Mata Kagewath News Ekaka Tile Wenas Karanna Kisi Uwamanawak naha mama A'ka Dammey Ai Kiyana Eka Oyata Nothyrunata(Mama Dapu nisa Pata Kannadiyen oya baluwata) Anith Ayata Thyrunaa mama A'ka Dammey Lankawe Un Mehema Karala hari Rata yanwa kiyana eka Kiyannai kiyalaa.. Mey wagey News Ekak Unath Jathiwadi Konen Balanney nathuwa Nikan Balanna Purudu Wenna..
Ow Apita Asaadarana Kam O'na Tharam Wenawa Dawasakata Mechcharai Kiyala kiyanna Puluwam Pramanayak Wenawa.. A' apita Shareerikawama Newei Manasikawa Unath Wena Deywal Ekkai mama Kiyanney.. wadiya O'ne naha.. mama Meyka Dapu Gaman Oya A'kata Reply Kare mage Jathiya Agamata Anuwa Manala.. so A'kama Athi Oya wage Keeyak EK Eke Innawada Ehemanam Lankawe Kiyak Athida? Sulu Jathita Wena Asaadarana kam Maha Jathiyaka Indala Oyata Maninna Baha.. a'kay Amaruwa Thyrenneyth naha....
Hondama Joke Eka Oya Eda Duka Thamai Ranjani Kiyala Kiyaddimamama Thyrum Gathhta Oya mama kiwwa Dey Thyrum Aran thiyena widiya.. Mata Kawruth Angata Atha thiyala naha Mata Police Eken Asadaranayak Una Kiyana Eke thyruma Mama Police Eke Pora wenna Gihilla Guti Kawa kiyana Eka OYa Mawa Gaththu Deyak.. Mage As Idiri pita Naki Police Karayek wahana Dekakata Yata wela Maruna Weleth Hina wewe aathal eke Balan Hiya mata (Umabamata Dan sapa karai
) Mona Police Karayada Mata Gahanney
Mama "Asadaranayak mata una.." Kiyala Kiwwe Wena deyak.. A'ken mata Polisiya Gahuwa kiyayala meaning Eka Aran thiyenney oya thamai.. mama nam oya police Station ekakata giye 2 times witharai ekak yaluwek wenuwen Anika mata Rata Ennata Sahathikey A' Ballanta Jarawa Deela Gannatai.. (A' Ballonge pawl wala lamainuth Jeewath wenney api visi karala Ahula gaththu A' Jarawa kala) Mata Polisiyath Ekka mala wena monawatath newei A' mata Ekek Muslim nisaa "Thambiya" kiwwa Ekata..
mama mey News Eka Dammey Lankawa Minisunta Asadarana kam karanawada nadda kiyana Ekata Newei.. Minissunta Rata yannata haythu Ena Ekai..
Ow ... Mama Kawadawath Samalingika charyawata kamathinaha kohethma A'ken Adahas Karanney mama A' kagana EK eke katha karanna baha kiyana Eka newei..
mata A'kata Wirudda wennath Puluwan a'welawema Mata A'kata gana EK Eke Dannath puluwan.. Api Muslimla Ehema Thamai Gal Gahala Maranawa Samalingikayanta Islam Neethiyen Elipita ehema sex karanna deela Samajema Pahath thathwekata watena kan Balan inna Denney naha. .Wena Aya wage.. Lankawe neethiyath A' paththayn thadin thamai thiyenney..



ඒත් ගේස් ලා එක්ක කතා කරත් ඇගට එනවා වැඩියි 

