සම්පත් බැංකුවේ මුල් අයිතිකරු අද පැව්දි උතුමෙක්.....

kamal1978

Well-known member
  • Oct 7, 2023
    315
    1,159
    93
    සම්පත් එකෙන් තමයි දහම් පාසල්වලට එහෙම ගොඩක් උදව් කරන්නේ අදටත්. Staff එකට මාර සැලකිල්ලක් සලකන්නේ. ඒ නිසා තමයි උනුත් බැංකුවට බොක්කෙන්ම දීගෙන වැඩ කරන්නේ. ඒ කොලිටි එක නැති කරගන්නේ නැතුව වැඩ කරනවානම් සම්පත් එකට ගහන්න වෙන බැංකුවක් නෑ.
     

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,280
    34,931
    113
    ලංකාවේ බැංකු වලින් ලෝන් එකක් ගන්න අමාරුම බැංකුව. අනිත් සේවාවන් නම් සුපිරි.
     
    • Love
    Reactions: NRTG

    Voldemort Bro

    Well-known member
  • Jan 1, 2020
    10,080
    13,948
    113
    126
    Hogwarts
    FYI

    adatat sampath bank eka pansal hadanna, budu dahama naga hitawanna million ganak donate karanawa yearly.. bank eke wennama Buddhist fund ekak tiyenawa hama staff member kenek ma, mona agame unat, contribute karanna ona monthly, e sallith buddagamata donate karanne.

    budu hamuduruwo deshana karapu karanna hoda nathi weladam walata adatat loans denne naha sampath bank eken.

    attama kiwwot meka lankawe Buddhist lage bank eka..
     
    Last edited: