සම්පත් බැංකුව හොඳටම කරලලු ගුපියනේ ..

Colours

Well-known member
  • Feb 2, 2012
    7,161
    2,416
    113
    minium amount eka maintain kale nathnm gaanak kapanawa thamai onama bank ekk, habai me account eke above 4000 thiyenawane 🤔 ,local bank ekaka minium amount eka 2000 k wage thamai wenne.
     

    sandaru1rox

    Well-known member
  • Dec 11, 2011
    7,401
    2
    3,269
    113
    Mokakhari special account ekak wennathi minimum 5000 wage thiyaganna one.
    Naththan dan minimum balance eka wadi karalada danne na. Kalin nan 2000 da koheda thibbe.