Mta nm awe ne. Peoples bankඉස්සර නම් ලියුමක් එවුවේ
ppls බෑන්ක්
Mta nm awe ne. Peoples bankඉස්සර නම් ලියුමක් එවුවේ
ppls බෑන්ක්
Ow meka dormant account fee eka.Dormant accounts walin eda idanma maintenance fee ekak gatta, ada eye neme, hugak banks ehemai
naha ban minimum account amount ekata wada adu nisa wenna athi. mage rs 3900, Rs7000 account dekek BOC tiyenawa Dormant wela dan awurudhu 3 wadi salli kapala nahaDormant accounts walin eda idanma maintenance fee ekak gatta, ada eye neme, hugak banks ehemai
Ow hama bankuwema oka thiyenwMata nan hithenne minimum balance eka 5000k wage tiyaganna one athi. Ehema unama masekata gaanak kapenawa.
Anith banks walath oka tiyenawa. Samahara ewage min 3000
yep...account will also be deleted after some timeMy father had an account he opened way back in 70s and forgotten. It had grown from somewhere around 3000-5000 to over 50000 by around 2010 when he found its existence. Such things will never happen with this type of banking policies
මහබැංකුවක් මගින් අධික නියාමනයකින් පවත්වාගෙන යන මෘදිත මුදල් සහ ඉලෙක්ට්රොනික ස්වරුපයෙන් නීරුපණය කරන මෘදිත මුදල්ෆියැට් කියන්නේ මොකක්ද ?
50,50 එකතුවෙලා තමයි කෝටි 5 ,50 වෙන්නේ.. අර ඉන්දියන් ෆිලුමකුත් තිබ්බා නේ බැංකුවක් උන්ගේ ගිණුම් හිමියන්ගෙන් රුපියල, දහය විස්ස හොර්කම් කරලා කෝටි ගනන් ගහපු එකක් ගැනබනිසක් වත් කන්න පුලුවන් ද දැන් 50ට
Maseta laksha ganan Ganna un bahurharayak inna kiriye unta r50 Mona kajjak da
Saving encourage karanne nathuwa prohibited karawanna dagalana banks lankawe thiyenneDormant accounts walin eda idanma maintenance fee ekak gatta, ada eye neme, hugak banks ehemai
අඩුම 5000 ක් තියෙන්න ඕනේ නැත්නම් 50 ක් කපනවා තො එක වත් දන්නේ නැද්ද ගොන් පුතා
ෆියැට් කොහොමත් දැන් ලංකාවට ගෙන්වන්නේ නැහැ බං ටොයොටා තමා හොඳබැංකු ලෙප්ට් වෙනවා ෆියැට් ඉවර උනාම . ෆියැට් ඉවරයි මල්ලි අන්තිම කාලේ සල්ලි තියං වැඩක් නෑ
ehema thama encourage karanne, US walath 8-15USD wage gannawa.Saving encourage karanne nathuwa prohibited karawanna dagalana banks lankawe thiyenne
ඔව් උබේ අම්මත් දෙනවා කම්ප්ලිමෙන්ටරි කාර් එකත් එක්ක උබ හරිෆියැට් කොහොමත් දැන් ලංකාවට ගෙන්වන්නේ නැහැ බං ටොයොටා තමා හොඳ