සම්මුඛ පරීක්ෂණයකදී රැකියාවක් අහිමි.. (පිළ&#353

Jolly_Roger

Well-known member
  • May 2, 2009
    10,600
    1,606
    113
    Colombo XOR Matara
    a mokakda ban a kunuharupe ............... :dull::dull::dull:

    poddak explain karapan balanna........:dull::nerd::nerd::baffled:

    ekama business domain eke wena projects wala wada karanna ba kalayak yanakam. mokada unge business secrets pitawei kiyala un bayayi. ex: hithapan mama pawning system ekaka wada kala kiyala. mata thawa 2 yrs yanakam wena client kenekge pawning system ekaka wada karanna ba. agreement wala hatiyata. :dull::dull::dull::dull:

    ekagai :P interview 7ka 8ka athdakim have :D
    man mulma interview eke mage gana kiyanna kiwwama 6wasare my self rachanawa kiwwe :P
    interview dekak wage giyama theruna mun ahanne ewa neme mawa hodata market karanna dena welawak kiyala :P

    :D:D:D:D

    ow ban math ehemai muladi. kalayak thibba mama eka digata interview 7-8 kata giya 1 week athulatha. samahara dawasata interviews 2k 3k set wenawa :dull::dull::dull: anthima hariyata yaddi intrview ekak gamak nathuwa yanawa. nikan job ekakata yanawa wage giye :rofl::rofl:
     

    KingCM

    Well-known member
  • Jul 23, 2013
    6,920
    948
    113
    www.biogen.lk
    ekama business domain eke wena projects wala wada karanna ba kalayak yanakam. mokada unge business secrets pitawei kiyala un bayayi. ex: hithapan mama pawning system ekaka wada kala kiyala. mata thawa 2 yrs yanakam wena client kenekge pawning system ekaka wada karanna ba. agreement wala hatiyata. :dull::dull::dull::dull:

    thank you macho. dan thmai ewath danne.:yes::yes::yes: