a mokakda ban a kunuharupe ...............![]()
poddak explain karapan balanna........




ekagaiinterview 7ka 8ka athdakim have
![]()
man mulma interview eke mage gana kiyanna kiwwama 6wasare my self rachanawa kiwwe![]()
interview dekak wage giyama theruna mun ahanne ewa neme mawa hodata market karanna dena welawak kiyala![]()






anthima hariyata yaddi intrview ekak gamak nathuwa yanawa. nikan job ekakata yanawa wage giye 

ekama business domain eke wena projects wala wada karanna ba kalayak yanakam. mokada unge business secrets pitawei kiyala un bayayi. ex: hithapan mama pawning system ekaka wada kala kiyala. mata thawa 2 yrs yanakam wena client kenekge pawning system ekaka wada karanna ba. agreement wala hatiyata.![]()

