
adu gane ara print karapu Mug 2k Wath genath dunna da danne na



. Ammala thathla waga kiynna one mun 88/89 lig
ht off karanna kiyala chit bedaddi mini maraddi bus gini tiyaddi no dakka wage mu gana hoyala baluwe nathi ekata
.. Mu wage ekek tane Helena wijewardana parampara we kenek eka sofa eke inda ganna Ida dunne. 


AKD = anungen kana deshadrohiya [ අනුන්ගෙන් කන දේශද්රෝහියා ]

Anura kese wethath umbe haamu mahaththayage lamai nam kanne anungen thamai![]()

oya minisu denna kochara banum ahala aththada pora nissa.
oya minisu denna kochara banum ahala aththada pora nissa.

ඔය ඉන්නේ යස අගේට, සලකන්න බැරිවෙලා නං ඔහොම ඉඳියි යැSo,
Parentls lata salakanna bari wechcha eka uge achievement ekakda?![]()
ඔය ඉන්නේ යස අගේට, සලකන්න බැරිවෙලා නං ඔහොම ඉඳියි යැ

ඒ මිනිස්සුන්ගේ හැටියට ඔය හොඳ ඇති, ලෑලි ගෙයක් නෙවේ නෙ
gedara hari balapan…
ඒ මිනිස්සුන්ගේ හැටියට ඔය හොඳ ඇති, ලෑලි ගෙයක් නෙවේ නෙ
තමන් පවුල ළමයි එක්ක ඉන්න ගෙදරනෙ මිනිස්සු හොඳට හදාගන්නේ මහගෙවල් ආය කඩල හදන්නෙ කවුද.anura upadiya iwara kare 1990 withara..
ita passe awurudu 30k withara job karalath parentlsta inna hoda geyak hadala denna bari unada!