salli karayo nemei godak retire wela EPF/ETF withdraw karala eke interest eken jivath wena minissu paw 


Eka nan paw newe bn unge modakama.interest eken retire wenna hitanna taram modayone office yannesalli karayo nemei godak retire wela EPF/ETF withdraw karala eke interest eken jivath wena minissu paw![]()
Parliament eka nan wisuruwala katiya gedara yaiඔය තත්වෙට යන්නෙ නැහැ බං! එහෙම රිස්ක් එකක් පේන තෙක් මානෙක තියෙනව නම් මහබැංකුව විසුරුවල කරන්සි බෝඩ් එකක් එනව!
Same price low qualitySpa wala shake ekak daganna dan kiyak gannawada?
Hanki huttek nemei eliyata bahala ganan balapan. Jan wala 150ta gattu ac ek dan 360kඋඹල මේ කතා කරන්නෙ හැන්කිගෙ figures වලින්ද?
Electronic items. Chemicals (washing powder, soap) kal thiyaganna puluwan kema (canned food)මොනාද ගන්න ඕනෙ බඩු
Salli dagena inna un innawa. Un anatha wenawasalli karayo kawada idanda bank account wala salli dagena inne
middle class eka thamai anatha wenne
Umba wage moda nariyek. Oya ganata dollar eka giyoth diesel 1200 wath weiඩොලර් එකට 700 ක් වත් ඕනි. $50 කින් ඉන්දියාවේ ගන්න පුළුවන් item's වලින් බාගයක් වත් 350 rate තිබිලා කොළඹින් ගන්න බැ. හරි මිල දීපල්ල!
Dollar eka artificially hold. Dan wenne kalu kada un ganan ussana eka.tawa inflation wedi wenawada nattan peak ekata ewillada