ලංකාවෙත් මෙහෙම සිද්ධි වෙලා ඇති
RealityOfX Well-known member Feb 5, 2021 8,895 1 15,237 113 Aug 17, 2023 #1 ලංකාවෙත් මෙහෙම සිද්ධි වෙලා ඇති Reactions: jamiezue
2osama Well-known member Oct 25, 2010 81,633 72,846 113 මාලඹේ Aug 17, 2023 #2 මම වැරදි Account එකකට ලක්ෂ ගාණක් Account Number එක වැරදිලා දාලා Bank එකට කෝල් කරලා කොහොම හරි දවස් 14 කට පස්සේ ආපහු ගත්තා Reactions: RealityOfX
මම වැරදි Account එකකට ලක්ෂ ගාණක් Account Number එක වැරදිලා දාලා Bank එකට කෝල් කරලා කොහොම හරි දවස් 14 කට පස්සේ ආපහු ගත්තා
RealityOfX Well-known member Feb 5, 2021 8,895 1 15,237 113 Aug 17, 2023 #3 2osama said: මම වැරදි Account එකකට ලක්ෂ ගාණක් Account Number එක වැරදිලා දාලා Bank එකට කෝල් කරලා කොහොම හරි දවස් 14 කට පස්සේ ආපහු ගත්තා Click to expand... Account එක අයිති එකා වියදම් කරල ග තිබ්බොත් Legally මොකක්ද වෙන්නෙ
2osama said: මම වැරදි Account එකකට ලක්ෂ ගාණක් Account Number එක වැරදිලා දාලා Bank එකට කෝල් කරලා කොහොම හරි දවස් 14 කට පස්සේ ආපහු ගත්තා Click to expand... Account එක අයිති එකා වියදම් කරල ග තිබ්බොත් Legally මොකක්ද වෙන්නෙ
2osama Well-known member Oct 25, 2010 81,633 72,846 113 මාලඹේ Aug 17, 2023 #4 RealityOfX said: Account එක අයිති එකා වියදම් කරල ග තිබ්බොත් Legally මොකක්ද වෙන්නෙ Click to expand... Bank එකෙන් නම් කිව්වේ ඌ සල්ලි අරගෙන තිබ්බොත් ඊළඟට ඌ දාන සල්ලි වලින් කපලා මගේ ගාන පියවනවා කියලා ඌ ආයේ ඒ Account එකට සල්ලි දැම්මේ නැත්නම් මොනවත් කරන්න බැරුව ඇති Reactions: RealityOfX
RealityOfX said: Account එක අයිති එකා වියදම් කරල ග තිබ්බොත් Legally මොකක්ද වෙන්නෙ Click to expand... Bank එකෙන් නම් කිව්වේ ඌ සල්ලි අරගෙන තිබ්බොත් ඊළඟට ඌ දාන සල්ලි වලින් කපලා මගේ ගාන පියවනවා කියලා ඌ ආයේ ඒ Account එකට සල්ලි දැම්මේ නැත්නම් මොනවත් කරන්න බැරුව ඇති
dilrasan Well-known member Oct 30, 2007 42,824 1 4,886 113 40 හත් ඉලව්වෙ! Aug 17, 2023 #5 honda wede... Reactions: RealityOfX
Brandy2020 Well-known member May 15, 2018 20,614 25,968 113 Aug 17, 2023 #6 2osama said: Bank එකෙන් නම් කිව්වේ ඌ සල්ලි අරගෙන තිබ්බොත් ඊළඟට ඌ දාන සල්ලි වලින් කපලා මගේ ගාන පියවනවා කියලා ඌ ආයේ ඒ Account එකට සල්ලි දැම්මේ නැත්නම් මොනවත් කරන්න බැරුව ඇති Click to expand... black money laundering Reactions: 2osama and RealityOfX
2osama said: Bank එකෙන් නම් කිව්වේ ඌ සල්ලි අරගෙන තිබ්බොත් ඊළඟට ඌ දාන සල්ලි වලින් කපලා මගේ ගාන පියවනවා කියලා ඌ ආයේ ඒ Account එකට සල්ලි දැම්මේ නැත්නම් මොනවත් කරන්න බැරුව ඇති Click to expand... black money laundering
shenat Well-known member May 13, 2007 58,741 87,151 113 ආශ්චර්යමත් රටක Aug 17, 2023 #7 Brandy2020 said: black money laundering Click to expand... බයියන්ට අයිඩියාස් දෙන්න එපා