සල්ලි දීල Midjourney ගන්න ඕනි නැ . ඕනි තරම් AI Image generate කරගන්න (NSFW Allowed)

Hamu mahaththaya1

Well-known member
  • Dec 7, 2017
    21,116
    22,208
    113
    ගම මහනුවරයි
    1689531786370.jpeg
     

    Sen-lu

    Well-known member
  • thama ehemata hodai kiyanna ekak mata set une ne bn, midjouney dan awulak ne,

    eth mata thama oni wede karagann ekak set une ne. unique character ekak build karaganna oni insta, tiktok platform dekata.
    same face eka continue karagannai oni
    ඒකට පොඩ් workaround එකක් තියෙනව නේද. මම දැක්ක එකෙක් ඔහොම කරල insta එකක් හදල තිබ්බ.
     
    • Love
    Reactions: MemoryHacker