ස්ටීව් ජොබ්ස්ගේ අභාවය වෙනුවෙන් අපේ ජනාධි

senarath

Well-known member
  • Dec 2, 2006
    4,312
    1,223
    113
    47
    ඩවුන් සවුත්
    ස්ටීව් ජොබ්ස්ගේ අභාවය වෙනුවෙන් අපේ ජනාධි

    shokapanivudaya.jpg



    :lol::lol::lol::lol:

    උපුටා ගැනීම උඩුරාවනගෙනි
     

    eranda444

    Well-known member
  • Jun 8, 2007
    9,602
    109
    63
    40
    Lakers
    mona unath oya kathawa liyapu ekata mata kiyanna tiyenne !!

    Looketa mehema sewayak karapu minisek nethi unama eyawa joke ekakata aran mehema charter dewal liyanne ekko adu maasekin ammage baden aapu ekek nethnam ithin hamoma kiyanawa wage napunsakayek elowatath nethi melawatath nethi :)
     
    • Like
    Reactions: Nohim Ys

    DURApix

    Well-known member
  • Aug 1, 2010
    1,259
    192
    63
    /dev/null
    mona unath oya kathawa liyapu ekata mata kiyanna tiyenne !!

    Looketa mehema sewayak karapu minisek nethi unama eyawa joke ekakata aran mehema charter dewal liyanne ekko adu maasekin ammage baden aapu ekek nethnam ithin hamoma kiyanawa wage napunsakayek elowatath nethi melawatath nethi :)

    no hard feelings bro.. joke is a joke.:no:. btw Steve Jobbs was a genius indeed
     

    senarath

    Well-known member
  • Dec 2, 2006
    4,312
    1,223
    113
    47
    ඩවුන් සවුත්
    mona unath oya kathawa liyapu ekata mata kiyanna tiyenne !!

    Looketa mehema sewayak karapu minisek nethi unama eyawa joke ekakata aran mehema charter dewal liyanne ekko adu maasekin ammage baden aapu ekek nethnam ithin hamoma kiyanawa wage napunsakayek elowatath nethi melawatath nethi :)

    meke katawath apahasa karala ne macho, podi upahasathmaka joke ekak thiyenne. ekath steive mahattayata neme. kawadath apata joke dana ape lokkata.
     

    eranda444

    Well-known member
  • Jun 8, 2007
    9,602
    109
    63
    40
    Lakers
    ow ow ban api kawuruth eka piligannawa. bill gateswa dala hadapu komital kochchara thiyanawada. eken e minisunta apahasa wenne ne.

    mama machan ubata kisima deyak kiwe neh mata duka oya wage dewal liyana ewn gena , looketa deyak karana minihekta aduma gaane e manussaya nethi unamath eyata respect karan nethiwa mehema dewal liyanne unge mola wala mona thiyenawada dan neh , poor clueless bastards :(
     

    senarath

    Well-known member
  • Dec 2, 2006
    4,312
    1,223
    113
    47
    ඩවුන් සවුත්
    ඒ වගේ වැදගත් මනුස්සයෙකුට කරන මේ වගේ පිළිකුල් සහගත අපහස කිරීම මම නං තරයේ හෙළා දකිනව................!!!!

    කවුද බන් මෙිකේ ඒ මිනිහට අපහස කරල තියෙන්නේ. උඹලට මෙික තේරැම් ගන්න බැරිද. මෙිකේ උපහාසයට ලක් කරල තියෙන්නේ මහින්ද.

    :shocked::shocked::shocked::shocked: