
mona unath oya kathawa liyapu ekata mata kiyanna tiyenne !!
Looketa mehema sewayak karapu minisek nethi unama eyawa joke ekakata aran mehema charter dewal liyanne ekko adu maasekin ammage baden aapu ekek nethnam ithin hamoma kiyanawa wage napunsakayek elowatath nethi melawatath nethi![]()
. btw Steve Jobbs was a genius indeedno hard feelings bro.. joke is a joke.. btw Steve Jobbs was a genius indeed
mona unath oya kathawa liyapu ekata mata kiyanna tiyenne !!
Looketa mehema sewayak karapu minisek nethi unama eyawa joke ekakata aran mehema charter dewal liyanne ekko adu maasekin ammage baden aapu ekek nethnam ithin hamoma kiyanawa wage napunsakayek elowatath nethi melawatath nethi![]()
so sad to see these kind of stupid things !!!
steive jobs neyekda umbge

ane neh mage neyeknam neme but i am a huge Apple fan .He has changed the world's life style . he was a great man .just please learn to respect , dats all i have to say![]()
ow ow ban api kawuruth eka piligannawa. bill gateswa dala hadapu komital kochchara thiyanawada. eken e minisunta apahasa wenne ne.

ow ow ban api kawuruth eka piligannawa. bill gateswa dala hadapu komital kochchara thiyanawada. eken e minisunta apahasa wenne ne.
mona unath oya kathawa liyapu ekata mata kiyanna tiyenne !!
Looketa mehema sewayak karapu minisek nethi unama eyawa joke ekakata aran mehema charter dewal liyanne ekko adu maasekin ammage baden aapu ekek nethnam ithin hamoma kiyanawa wage napunsakayek elowatath nethi melawatath nethi![]()








sarath fonseka gena duka nedda danne ne meke inna ewunta
ඒ වගේ වැදගත් මනුස්සයෙකුට කරන මේ වගේ පිළිකුල් සහගත අපහස කිරීම මම නං තරයේ හෙළා දකිනව................!!!!



