ස්පර්ම් වොලියුම් එක අඩු වෙලා.!!!

Ozone4

Well-known member
  • Aug 26, 2016
    3,756
    6,019
    113
    No Where
    ඇට දෙක කකුල් අස්සේ හිර වෙන විදිහට ඉන්න එපා
    අයිස් සත්කාරය කරන්න
    එළඟිතෙල් කන්න
    ඇඹුල් කෙසෙල් කාපන්
    අඬු කෝප්ප බාගයක් විතර එන්න ඕන ඔය ටික කරලා බලපන්
    The Fuck???? Chuda hutto Andu koppa bagayk enna?? :lol:
     
    • Haha
    Reactions: Tharaka25

    NiyamaSinhalaya

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    11,164
    13,850
    113
    පෘථිවිය
    The Fuck???? Chuda hutto Andu koppa bagayk enna?? :lol:
    තේ කෝප්ප භාගයක් එන්නේ නැත්නම් වැඩක් නැහැ
    උගුරු හතරක් වත් දුන්නේ නැත්නම් පිට යනවා
    ඔය කියපුව කරලා බලාපිය
    කෝප්ප භාගයක් සෙට් වෙනවා
     

    rama_d

    Well-known member
  • Nov 28, 2014
    574
    674
    93
    Yako sperms volune1 wenai umbata yana badu pramane wenai

    umbata andu koppayak badu giyath wadak na 1ml wage pramaneka tiyena sperms volume eka adu nan.

    eka me pramane balala kiyanna ba lab1 check nokara

    umbata the handakin bagayak giyath kamak na eke 1ml wage pramaneka awashya sperm volume eka tiyenawa nan
     

    Ozone4

    Well-known member
  • Aug 26, 2016
    3,756
    6,019
    113
    No Where
    තේ කෝප්ප භාගයක් එන්නේ නැත්නම් වැඩක් නැහැ
    උගුරු හතරක් වත් දුන්නේ නැත්නම් පිට යනවා
    ඔය කියපුව කරලා බලාපිය
    කෝප්ප භාගයක් සෙට් වෙනවා
    saturday-booze.gif
     

    Tharaka25

    Well-known member
  • Feb 12, 2018
    2,621
    2,232
    113
    තේ කෝප්ප භාගයක් එන්නේ නැත්නම් වැඩක් නැහැ
    උගුරු හතරක් වත් දුන්නේ නැත්නම් පිට යනවා
    ඔය කියපුව කරලා බලාපිය
    කෝප්ප භාගයක් සෙට් වෙනවා
    ubata ledak, behethak ganin vahama