කොල්ලනේ පොඩි දෙයක් දැනගන්න ඕනි, sex + foreskin

CGW

Active member
  • May 19, 2020
    134
    152
    43
    Sri Lanka
    ඒවා යුස් කරලා වෙන ලෙඩ හැදෙයිද මචන්, මම අහලා තියේ පෙලක් උන්ට හාර්ට් එනවා කියලා :cry: :cry:
    එකක් බොන්න බයයි නම් බාගයක් බීපන්, නැතිනම් කාලක්... risk ගන්න බයවෙන්න එපා බන්.. බයයි නම් පල ඩොකෙක් හම්බවෙන්න
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,534
    49,912
    113
    සේදවත්ත
    උබ අතේ ගහන්න එපා . වෙන එකෙක්ට කියලා කරගනින් ඌට උබේ වගේ රිදෙන ගාන දන් නැනේ ගානට පොල් ලෙලි ගහලා දෙයි ටික්කින් බිම් මල එලියට එන්නම
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,838
    23,530
    113
    ඒවා යුස් කරලා වෙන ලෙඩ හැදෙයිද මචන්, මම අහලා තියේ පෙලක් උන්ට හාර්ට් එනවා කියලා :cry: :cry:

    ඒවා බිව්වා වගේ නෙමේ උබේ foreskin එක ටොපාගෙන් පල්ලෙහට ගිහිල්ල හිර උනොත් අනිවාර්‍යෙන් ඒවෙලේම hospital එකකට යන්න වෙනව.
     

    Mr.Feel

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    2,375
    344
    83
    normal.. dont use anything... with the time everythng will be fine ....

    Meke owage ewa danawa kiyanne aniwa uba below 25 wenna athi ne.... aulak ma na... ban ohoma karan palayan nikan ma ok wenawa ... science side eka mata kiyanna kammali dan lol google karapan..
     

    Gunther

    Well-known member
  • Jun 6, 2017
    3,927
    4,331
    113
    ඕක වෙනවා කියල දන්න නිසා තමා අල්ලා ඕක කපල දාන්න කිව්වේ...
     

    King kekille

    Well-known member
  • Jun 27, 2016
    2,927
    2,477
    113
    Austria
    කොන කපපන් බන්..ඕවත් ප්‍රශ්නද?
    හම්බ ලෙබ්බේ කෙනෙක් හොයාගත්තනම් free කරල දෙයි...මගේ යලුවෙක් ඉන්නවා ඌට අපි කියන්නේ කොකු බිජ්ජා කියලා...ඌගේ පයිය පල්ලෙහට නැවිලා තියෙන්නේ...මලාට ජිගි ජිගිය දාන්න බැහැ...ඒවයි බන් ප්‍රශ්න..
    E025032F-BEEC-4F61-8A33-1B21F810575A.jpeg
     

    tupac97

    Well-known member
  • Apr 9, 2016
    11,809
    1
    9,696
    113
    colombo
    පයි ගැන මන් තරම් දන්න එකෙක් නම් මේකේ නැතුව ඇති. උඹට ඕක ගෑවෙනකොට හිරි වැටෙන්නේ ඕක වැඩිය එලියෙදාන් ඉදලා නැති නිසා තාම ටොපාගේ හම ලාමකයි, ජොකා ඇඳලා ටොපා එලියට දා න් හිටහන් ටික දවසක් ඔහොම කරනකොට හරියනවා, ආ තව එකක් අතේ ගහනකොට ටොපා එලියට අරන් අතේ ගහපන්
     
    • Like
    Reactions: n00by

    n00by

    Member
    May 19, 2020
    22
    7
    3
    NoWhere
    පයි ගැන මන් තරම් දන්න එකෙක් නම් මේකේ නැතුව ඇති. උඹට ඕක ගෑවෙනකොට හිරි වැටෙන්නේ ඕක වැඩිය එලියෙදාන් ඉදලා නැති නිසා තාම ටොපාගේ හම ලාමකයි, ජොකා ඇඳලා ටොපා එලියට දා න් හිටහන් ටික දවසක් ඔහොම කරනකොට හරියනවා, ආ තව එකක් අතේ ගහනකොට ටොපා එලියට අරන් අතේ ගහපන්
    අඩේ මචං වැඩිපුර වෙලාවක් යවන්නෙ නැතුව තියාගන්න ටිප්ස් ටිකක් දීපන්කෝ. එවෙලෙට කරන ඒව නෙමෙයි. දීර්ඝකාලීනව කරන්න ඕනි දේවල් :D
     

    tupac97

    Well-known member
  • Apr 9, 2016
    11,809
    1
    9,696
    113
    colombo
    අඩේ මචං වැඩිපුර වෙලාවක් යවන්නෙ නැතුව තියාගන්න ටිප්ස් ටිකක් දීපන්කෝ. එවෙලෙට කරන ඒව නෙමෙයි. දීර්ඝකාලීනව කරන්න ඕනි දේවල් :D


    Edging purudu weyan 🙂🙂🙂
     
    • Like
    Reactions: n00by

    tupac97

    Well-known member
  • Apr 9, 2016
    11,809
    1
    9,696
    113
    colombo
    ඒ මොකක්ද බං?


    අතේ ගහලා බඩු යවන්නේ නැතුව හිටපන්, එහෙම එහෙම ප්‍රැක්ටිස් කරහන් , හැබැයි උඹට premature ejaculation නම් ඩොක්ටර් කෙනෙක් හම්බ වෙයන්, මනස තමා හැමදේම. පොඩ්ඩක් කන්ට්‍රෝල් කරන්න ඉගෙන ගනින් ආශාවල්
     
    • Like
    Reactions: n00by