T F S !
REP++++++
bump
Thanks macha.. Sirawatama watina video ekak.
ela thank machanla...






T F S !
REP++++++
bump
Thanks macha.. Sirawatama watina video ekak.






gd one macho
good work
ei ban me kelayak assata wela video karanne![]()

වෙනසකට එක්ක. 
bump
adoo kari nakatha ube wade hodai uba tamai charter dial eka. huththo hadahanak balanna gaththama eka balala deepan kari kapu rilawa wage kata wahan inne nathuwa kari ponnaya
+rep for the video
![]()



machan uba marketing semina ehema karanawada