සැටලයිට් වැඩ්ඩෝ හෙල්ප්

buddikahl

Member
Nov 16, 2011
1,110
132
0
UVA
සැටලයිට් වැඩ්ඩෝ හෙල්ප්

mage laga thiyenawa dialog antena ekai decorder ekai smart card ekai okkoma.line eka disconnect karala thiyenne .buddhist witharak penawa,eken wena channel balanna puluwan system ekak ubala danawada?
 

Somapaala

Well-known member
  • Dec 15, 2010
    12,320
    901
    113
    Kandy
    kohomath wadi kalak umbata oka labenne nha, maasa thunakin passe un awilla okkoma galawagena aaraan yanawa. owa umbata deela thiyenne HP widiyata
     

    buddikahl

    Member
    Nov 16, 2011
    1,110
    132
    0
    UVA
    kohomath wadi kalak umbata oka labenne nha, maasa thunakin passe un awilla okkoma galawagena aaraan yanawa. owa umbata deela thiyenne HP widiyata

    ape gewal laga ekak galawanna ewilla e gedara geni dialog karayangen connection fee ekai awrudu 2k gewapu bill wala salliyi illapu para e yakku his athin giyaa.