mata penne mun tawa phase add karala cost eka wadi kiyala pennanawa. aparade ban 2025 wenakota commercialize wenna thibba project eka.. dan ithin nikan dada gewanna wenne. Ranila port city ekata gewwa wage
anik LRT lines walata ona infrastructure kihipayakoth meke include wela thiyanawa. project cost eka 1.3$ billion. project eka nawaththaddi real cost estimate hadala iwara wela thibbe na. api sahena cost adu kala Depot equipment ehema anawashya widihata jappo purawala thibba ewa awashya tharamata adu karala rupiyal billion ganan adu kala. ewa oya initial 1.3$ billion walath included na. 1billion$ walata tikak adu wennama genna thibba. 300$million withara loan eken baandagarayata gannawa VAT kiyala. e magul ain karanna thibbane. thawa 200$ million withara contingencies
