සිංහලුනි ලමයි ගැන පරිස්සමින්

sheila222

Well-known member
  • Nov 24, 2021
    500
    719
    93
    ලෝකේ හොදම බවුද්ද රටේ ගූගල් ට්‍රෙන්ඩ් ගිහින් පොඩි සවේ පාරක් දැම්මා අපි දන්නවනේ සෙක්ස් සොයලා එක වුනා කියලා ඒ ගැන අපි හිනාවෙලා අනී ඒ ඉගෙන ගන්න වෙන්න ඇති කියලා කීවට දැන් වැඩේ උග්‍ර වෙලා තියෙන්නේ පොඩ්ඩක් බලහන් ඒකේ චයිල්ඩ් පෝන්, චයිල්ඩ් ෆක්,චයිල්ඩ් සෙක්ස්,ස්කූල් පෝන්,චයිල්ඩ් නියුඩ් කියලා වගේ හොයලා ඒවගෙනුත් මාර විදිහට ලංකාව හොයලා තියනවා.තව ගොඩක් තියනවා උබ දන්න ඉංග්‍රීසි කුනුහරප හොඩක්ම හොයලා තියෙන්නේ දකුනු ආසියා කලාපේ මිට්ටෝ.මේ තාම අන්තර්ජාජාල භාවිතය 35% තිබිලත්. දැන් සාදාරනීකරන බයියෝ මේකට ගේන ෆැක්ට් එක මොකද්ද.පරිස්සමින් ඉදහන් සමාජේ ගැන
     

    Honey Bunch

    Well-known member
  • Nov 24, 2018
    17,373
    26,907
    113
    Kandy
    ඔව් මම ලන්කාවේ ටෙලෙගෑර්ම් වැලගෘප් යන එක නැවැත්තුවා ඒවගේ චයිල්ඩ් පෝන් හොයන වේසිගේ පුතාලා ඉන්නේ.පිටරට වලනම් fbi එකෙන් ලමයින්ගේ වගේ ප්‍රොෆයිල් හදලා ඔය වගේ සික් එවුන්ව කොටු කර ගන්නවා
     

    hecker_thama

    Well-known member
  • Dec 27, 2022
    6,764
    6,978
    113
    චයිල්ඩ් පෝන්, චයිල්ඩ් ෆක්,චයිල්ඩ් සෙක්ස්,ස්කූල් පෝන්,චයිල්ඩ් නියුඩ්
    girl depois dos 15 GIF by Salon Line


    ada iscole neda bro
     

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,306
    1
    59,411
    113
    Kaduwela
    ලෝකේ හොදම බවුද්ද රටේ ගූගල් ට්‍රෙන්ඩ් ගිහින් පොඩි සවේ පාරක් දැම්මා අපි දන්නවනේ සෙක්ස් සොයලා එක වුනා කියලා ඒ ගැන අපි හිනාවෙලා අනී ඒ ඉගෙන ගන්න වෙන්න ඇති කියලා කීවට දැන් වැඩේ උග්‍ර වෙලා තියෙන්නේ පොඩ්ඩක් බලහන් ඒකේ චයිල්ඩ් පෝන්, චයිල්ඩ් ෆක්,චයිල්ඩ් සෙක්ස්,ස්කූල් පෝන්,චයිල්ඩ් නියුඩ් කියලා වගේ හොයලා ඒවගෙනුත් මාර විදිහට ලංකාව හොයලා තියනවා.තව ගොඩක් තියනවා උබ දන්න ඉංග්‍රීසි කුනුහරප හොඩක්ම හොයලා තියෙන්නේ දකුනු ආසියා කලාපේ මිට්ටෝ.මේ තාම අන්තර්ජාජාල භාවිතය 35% තිබිලත්. දැන් සාදාරනීකරන බයියෝ මේකට ගේන ෆැක්ට් එක මොකද්ද.පරිස්සමින් ඉදහන් සමාජේ ගැන
    ගිය සතියේ පෙඩෝ සුද්දෙක්ව Expose කරන්න සපෝට් එකක් දුන්නා.
    සුද්දෙක් කිව්වට ඌත් අවුරුදු 17ක පොඩි එකෙක්.
    උගේ නම් ඉස්කෝලේ ටත් ඊමේල් යැව්වා මුගේ පෙඩෝ ඇක්ටිවිටිස් එක්ක,

    පොඩි කමියුනිටි එකක් ඉන්නව පෙඩෝ කාරයොන්ව මෙහෙම එළියට දාන.
    උන්ගේ අකවුන්ට්ස්, පාස්වඩ්ස්, ඇඩ්‍රස්, ක්‍රෙඩිට් කාඩ්ස් මෙන්න මේ වගේ එලියට දානවා.
    US පෙඩෝ ල නම් පට්ට බයයි කියන ඕනිම ගාණක් ගෙවල බේරෙන්න හදනවා.
    ලංකාවේ එහෙම නෑ ඉතින් උන් අකවුන්ට්ස් හයිඩ් කරගෙන හැන්ගෙනවා.

    මේ @dodangodarohan හෙවත් අජිත් රොහාන් ටත් ඔහොම සිද්දියක් වුනා
    https://www.facebook.com/dodangoda.rohan
    පෙඩෝ ත් නෙමෙයි නයියා පටවන්න ගිහිල්ල වැඩේ අනාගෙන.
    ඒකයි ඌ අකවුන්ට් එකේ ෆොටෝස් ඔක්කොම අයින් කරගෙන, දැන් එළකිරි විතරක් එන්නේ.
    ඌ මාව ඉග්නොර් කරලා හැබැයි 🤭

    ටෙලිග්‍රෑම් එකෙත් ඕවා හොයන එවුන් ඕනි තරම් ඉන්නවා.
    සමහර එවුන්ව SoEn පාරක් දාලා අල්ලා ගන්න පුළුවන්. 🤭
    පෙඩෝ කියලා හිතෙන එකෙක් ගැන දන්නවා නම් කියපන් හොයලා බලමු.


    Y82E6yD.png

    vVmxaXj.png

    piyqySj.png

    6qvIYT2.png
     

    Honey Bunch

    Well-known member
  • Nov 24, 2018
    17,373
    26,907
    113
    Kandy
    ගිය සතියේ පෙඩෝ සුද්දෙක්ව Expose කරන්න සපෝට් එකක් දුන්නා.
    සුද්දෙක් කිව්වට ඌත් අවුරුදු 17ක පොඩි එකෙක්.
    උගේ නම් ඉස්කෝලේ ටත් ඊමේල් යැව්වා මුගේ පෙඩෝ ඇක්ටිවිටිස් එක්ක,

    පොඩි කමියුනිටි එකක් ඉන්නව පෙඩෝ කාරයොන්ව මෙහෙම එළියට දාන.
    උන්ගේ අකවුන්ට්ස්, පාස්වඩ්ස්, ඇඩ්‍රස්, ක්‍රෙඩිට් කාඩ්ස් මෙන්න මේ වගේ එලියට දානවා.
    US පෙඩෝ ල නම් පට්ට බයයි කියන ඕනිම ගාණක් ගෙවල බේරෙන්න හදනවා.
    ලංකාවේ එහෙම නෑ ඉතින් උන් අකවුන්ට්ස් හයිඩ් කරගෙන හැන්ගෙනවා.

    මේ @dodangodarohan හෙවත් අජිත් රොහාන් ටත් ඔහොම සිද්දියක් වුනා
    https://www.facebook.com/dodangoda.rohan
    පෙඩෝ ත් නෙමෙයි නයියා පටවන්න ගිහිල්ල වැඩේ අනාගෙන.
    ඒකයි ඌ අකවුන්ට් එකේ ෆොටෝස් ඔක්කොම අයින් කරගෙන, දැන් එළකිරි විතරක් එන්නේ.
    ඌ මාව ඉග්නොර් කරලා හැබැයි 🤭

    ටෙලිග්‍රෑම් එකෙත් ඕවා හොයන එවුන් ඕනි තරම් ඉන්නවා.
    සමහර එවුන්ව SoEn පාරක් දාලා අල්ලා ගන්න පුළුවන්. 🤭
    පෙඩෝ කියලා හිතෙන එකෙක් ගැන දන්නවා නම් කියපන් හොයලා බලමු.


    Y82E6yD.png

    vVmxaXj.png

    piyqySj.png

    6qvIYT2.png
    Pedo sakkili oni taran sinhala xxx group wala innwa ban okunge junda kapanna oni
     

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,306
    1
    59,411
    113
    Kaduwela
    Pedo sakkili oni taran sinhala xxx group wala innwa ban okunge junda kapanna oni
    අම්මෝ ඔව් ඕනි තරම් ඉන්නවා. උන් දාලා තියෙන දේවල් දැක්කම යකා නගිනවා.
    ඔය අසහනේ නිසා නෑදැයෝ න්ගේ ළමයි පවා අතපත ගාන්න යන එවුන් ඉන්නවා.
    මතකද ගිය අවුරුද්දේ ප්‍රියාන් මැණික් වගේ ඩයල් එකක් පෙඩෝ සිද්දියක් කරලා අහුවුණා?
    ඒක කරපු එකා හැරෙන්න වීඩියෝ ටික ටෙලිග්‍රෑම් දාපු, ෂෙයාර් කරපු ගොඩක් එවුන් අහුවුනා.
    තව පුංචි හීන කියල ෆේස්බුක් අවලම් ගෘප් එකක් හදාගෙන හිටපු එවුනුත් අහුවුනා.
    ටික්ටොක් නිසා තත්වේ දරුණු වෙනවා.
     

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,894
    1
    51,879
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    අම්මෝ ඔව් ඕනි තරම් ඉන්නවා. උන් දාලා තියෙන දේවල් දැක්කම යකා නගිනවා.
    ඔය අසහනේ නිසා නෑදැයෝ න්ගේ ළමයි පවා අතපත ගාන්න යන එවුන් ඉන්නවා.
    මතකද ගිය අවුරුද්දේ ප්‍රියාන් මැණික් වගේ ඩයල් එකක් පෙඩෝ සිද්දියක් කරලා අහුවුණා?
    ඒක කරපු එකා හැරෙන්න වීඩියෝ ටික ටෙලිග්‍රෑම් දාපු, ෂෙයාර් කරපු ගොඩක් එවුන් අහුවුනා.
    තව පුංචි හීන කියල ෆේස්බුක් අවලම් ගෘප් එකක් හදාගෙන හිටපු එවුනුත් අහුවුනා.
    ටික්ටොක් නිසා තත්වේ දරුණු වෙනවා.
    Apita mokadda bn mekata krnna puluwn.? Telegram un allaganna widiyak nadda?
     

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,306
    1
    59,411
    113
    Kaduwela
    Apita mokadda bn mekata krnna puluwn.? Telegram un allaganna widiyak nadda?
    අලුත් අකවුන්ට් එකකින් ඒ ගෘප් එකටම ලොග් වෙයන්,
    එහෙම මැසේජ් දාපු එකාගෙන් ඊමේල් එක ඉල්ලගනින්,
    එහෙමත් එකෙක් තමයි ෆෝන් නම්බර් හෝ වට්සැප් දෙන්නේ.
    ඊට පස්සේ සයිබර් ක්‍රයිම් හරි අර වගේ කමියුනිටි එකකට හරි දීපන්.
    පල්ලෙහා වීඩියෝ එකේ තියෙනවා කරන විදිය.


    https://2no.co/21ybm2.mp4
     

    S_M_S

    Well-known member
  • Sep 28, 2017
    3,343
    7,858
    113
    ලෝකේ හොදම බවුද්ද රටේ
    දැන් උඹලා එතකොට බුද්ධාගමට අනුවද වැඩ කරන්නෙ?
    යකෝ තොපි (to whom it may concern) මේකෙ වැල link share කර කර, leak වුණ වීඩියෝ ගැන කිය කිය අසහනකාරයෝ බෝ කරනවා.
    බෞද්ධ රට නම් තොපි හැදිලා හිටපියව්කො මුලින්. :angry:

    (බුද්ධාගම කියන්නෙ තමන්ට හැදෙන්න තියෙන දෙයක් මිසක් ලෝකෙ පාලනය කරන දෙයක් නෙවේ.)

    දැන් තව බාලාංශ පන්තියක එකෙක් ඇවිත් කියයි 7 වසරෙ පොත ගැන. ඒකටත් උත්තරයක් දෙන්නම්.
    ඔය පොතේ විදිහට වැඩ කරන එකා අලුත් වචන search කරලා හෝ කෙලින්ම website එකට ගිහින් බලනවා මිසක්, ඕවා නොකර ඉන්න කියලා උගන්නන පොතක් නෙවේ ඒක. :angry: (
    කියවලා නැත්තං ගිහිං කියවපියව්)

    ලංකාවේ ඔහොම වෙනවා කියන්නෙ වෙන රටවල් වල ඕක වෙන්නෑ කියලද? වෙනවා. හැබැයි උන් Google search කර කර ඉන්නෑ.
     
    Last edited:

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,897
    23,578
    113
    දෙයක් කියන්නන්. මගේ මතය තමයි Pedo ල වැඩි වෙනව හෝ අඩු වෙනව කියල දෙයක් නෑ. Pedo උන් කොහොමත් හැමදාම ලෝකෙ ඉදිය ඉන්නව සහ ඉඉස්සරහටත් ඉදියි. ලංකාවෙ නෙමේ ලෝකෙ කොහෙත් එහෙමයි. නීති වලින් උන්ව කොන්ට්‍රෝල් කරන එක විතරයි කරන්න පුලුවන්. සමහර ලිබරල් උන් නන් Pedo කියන්නෙත් Lesbian, Gay වගේ තව සමාන්‍ය දෙයක් විදිහට සම්මත කරගන්න ට්‍රයි කරනව ගොඩක් රටවල.
     

    dxx

    Well-known member
  • Dec 26, 2011
    18,502
    22,171
    113
    මොළයක් තියෙනවනම් ළමයි හදනවද බං ලංකාව වගේ ඵන්න ඵන්නම නීතිය වල පල්ලට යන ලෝකෙටම ණය වෙලා ඉන්න බංකොලොත් රටක.😅😅
     

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    ලෝකේ හොදම බවුද්ද රටේ ගූගල් ට්‍රෙන්ඩ් ගිහින් පොඩි සවේ පාරක් දැම්මා අපි දන්නවනේ සෙක්ස් සොයලා එක වුනා කියලා ඒ ගැන අපි හිනාවෙලා අනී ඒ ඉගෙන ගන්න වෙන්න ඇති කියලා කීවට දැන් වැඩේ උග්‍ර වෙලා තියෙන්නේ පොඩ්ඩක් බලහන් ඒකේ චයිල්ඩ් පෝන්, චයිල්ඩ් ෆක්,චයිල්ඩ් සෙක්ස්,ස්කූල් පෝන්,චයිල්ඩ් නියුඩ් කියලා වගේ හොයලා ඒවගෙනුත් මාර විදිහට ලංකාව හොයලා තියනවා.තව ගොඩක් තියනවා උබ දන්න ඉංග්‍රීසි කුනුහරප හොඩක්ම හොයලා තියෙන්නේ දකුනු ආසියා කලාපේ මිට්ටෝ.මේ තාම අන්තර්ජාජාල භාවිතය 35% තිබිලත්. දැන් සාදාරනීකරන බයියෝ මේකට ගේන ෆැක්ට් එක මොකද්ද.පරිස්සමින් ඉදහන් සමාජේ ගැන
    වැඩියෙන්ම පාරේ ඉන්නෙ කව්ද ජෙප්පො
    ඉතින් උන් කරන්නේ රෑට ගෙදර ගිහින් ඕව බලන එක තමයි ඔය ගඳයන්ට කෙල්ලෙක් වත් කැමති වෙනවද....