සිංහල නම් දාගෙන seperate states ඉල්ලන් එන වහබ්වාදියෝ

හෙළයෙක්

Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,622
    100,869
    113
    ෆේක් තම්බි පොන්ස් එකෙක් එක්ක මරාගන්න තරම් උබට මොන්ගල්ද බන්. වැඩක් නැත්තන් මරාට කඩේ පලයන්කො
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    වෙනම රටක් ඉල්ලා Thread දාන එවුන් ට UNP JVP එකේ එවුන් කඩේ යනවා . කොහොමද ඒක 🙄🙄
     

    wiky123

    Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    ෆේක් තම්බි පොන්ස් එකෙක් එක්ක මරාගන්න තරම් උබට මොන්ගල්ද බන්. වැඩක් නැත්තන් මරාට කඩේ පලයන්කො
    තම්බිනම් තව එකක් බන්, මූ මේ මානසික පිස්සෙක්. මුගේ ඉස්කෝලේ මුගේ බැච් එකේම එකෙක් මට කතා කරලා සීන් එක කිව්වේ. මූ මේ කරන්ට් එක අල්ලලා හෙන කේස් ගොඩක් ගිහින් ගොඩ දාපු එකෙක්. ඌ කිව්වේ මූ ඉස්කෝලේ අහිංසකම එකාලු ඒ කාලේ. පස්සේ ගාල්ලේ කම්පැනි එකක වැඩ කරද්දී වැඩිමල් කෙල්ලෙක් එක්ක සෙට් වෙලා ඒකිගේ ගෙදරින් අකමැති වෙලා මූ over think සින් එකකට ගිහින් ඔලුවට කරන්ට් එක අල්ලලා දැන් මේ පොඩි අවුලක් තියෙනවලු මුට. ඉස්කෝලේ උනුත් එක්කත් මූ ඔහොම සීන් එකක් දාගෙන. උන් මුගේ අප්සට් එක දන්න නිසා මුඋව ගණන් ගන්නේ නෑලු. ඉස්කෝලේ හිමිජ්ජා වගේ ඉඳලා එකපාරම කෙල්ලෙක් සෙට් වෙලා ලව් එක කැඩුනම ආපු shock එකක ප්‍රතිපලයක්. ඒ කතාව ඇහුවම පිස්සු වගේ මට.
     
    • Wow
    Reactions: asylum and lk-maare

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    tenor.gif


    අපේ ගෙදරත් ඔය ගමන්ම ඇවිල්ල පල. 30/13 මහසෙන් මාවත නුගේගොඩ.
     

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    දෙන්ඩ? මම උඹේ ජාතකෙම අහගත්තා උබලගේ බැච් එකෙක්ගෙන්ම. රිච්මන්ඩ් නේද ගියේ? උඹට වඩා වැඩිමල් කෙල්ලෙක් එක්ක සෙට් වෙලා ඒකිගෙ ගෙදරින් කැමති නැතිවෙලා උඹට මෙන්ටල් අවුට් ගිහින් කරන්ට් එක ඇල්ලුවා නේද? උඹට මෙන්ටල් අවුට් එකක් තියෙනවා නේද? මට කියපු එකානම් කිව්වේ ඉස්කෝලේ යන කලේ පට්ට අහිංසකයෙක්, ඌ පස්සේ පොඩි අවුට් එකක් ගිහින් තියෙන්නේ කියලා. ඒ සිද්දියෙන් පස්සේ පොඩ්ඩක් attention seeking සින් එකේ ඉන්න නිසා ඔය වගේ කතා කියනවා ඕවා ගණන් ගන්න එපා කියලා. බලනකොට අනුකම්පා කරන්න ඕනේ ඩයල් එකක්නේ උඹ. බෙහෙත් ගනින් පොන්නයෝ මමනම් දැනගත්ත නිසා හොඳයි.නොදන්න එකෙක්නම් මානසික ලෙඩෙක් කියලා දන්නේ නැතිව ගහනවා මැරෙන්න. මම කියන දේ ඇත්තද බොරුද කියලා උඹ දන්නවනේ.

    මූ මානසික ලෙඩෙක් බන්, මුන්ගේ බැච් එකේ එකෙක් මට මේ දැන් කතා කරලා සීන් එකම කිව්වා.
    Hehe, oya katha wedak na. Uba warenko.

    Wikiyo manasika leda kiyala uba yanne nadda heta ehanam?.
    Uba mage hopes nathi Karanna epa mithura
    Hehe manasika leda hari moka hari, uba warenko.

    Dan uba dannawane mama kawda kiala. Uba waren.
    ------ Post added on Mar 23, 2021 at 1:59 PM
     
    • Like
    Reactions: tilvin-silva

    wiky123

    Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    Wikiyo manasika leda kiyala uba yanne nadda heta ehanam?.
    Uba mage hopes nathi Karanna epa mithura
    ඌ ඉන්නේ මූ ඉන්න ළඟමයි. ඒ නිසයි මම උට කතා කරේ. එතකොට තමයි උ සීන් එක A to Z කිව්වේ. උඋත් එළකිරි ඉන්න එකෙක්. අනිවාර්යෙන්ම මේ රිප්ලයි එකත් ඌ කියවයි. නිරංග කිව්වම රිච්මන්ඩ් 89 බැච් එකේ ෆෙමස් ඩයල් එකක්. ශිෂ්‍යත්වේ පාස්වෙලා රිච්මන්ඩ් ඇවිත් අහිංසකයා වගේ ඉඳලා පස්සේ අපේ scurvy වගේ උන ඩයල් එකක්. හැබැයි මුටනම් ලව් කේස් එකක් ගිහින් තියෙන්නේ.ඌ අහනවා පිස්සුද බන් ඔය වගේ උන් එක්ක වලි දාගන්න කියලා. මූ ඉස්කෝලේ උනුත් එක්කත් එහෙම වලියක් දාගෙන. ඌ කියනවා ගියත් එහෙම ගහගන්න තරම් මූ පොරකුත් නෙවේලු. අර Social media වල නිකන් ටෝක් දෙනවලු අටෙන්ෂන් එක ගන්න. :lol: :lol: :lol:
    Hehe, oya katha wedak na. Uba warenko.
    කතාව ඇත්ත නේද? සීන් එක අඩුපාඩුවක් නැතුව මම කිව්වනේ? :rofl::rofl::rofl::rofl: උඹ පිළිගන්නවනේ?
     

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    ඌ ඉන්නේ මූ ඉන්න ළඟමයි. ඒ නිසයි මම උට කතා කරේ. එතකොට තමයි උ සීන් එක A to Z කිව්වේ. උඋත් එළකිරි ඉන්න එකෙක්. අනිවාර්යෙන්ම මේ රිප්ලයි එකත් ඌ කියවයි. නිරංග කිව්වම රිච්මන්ඩ් 89 බැච් එකේ ෆෙමස් ඩයල් එකක්. ශිෂ්‍යත්වේ පාස්වෙලා රිච්මන්ඩ් ඇවිත් අහිංසකයා වගේ ඉඳලා පස්සේ අපේ scurvy වගේ උන ඩයල් එකක්. හැබැයි මුටනම් ලව් කේස් එකක් ගිහින් තියෙන්නේ.ඌ අහනවා පිස්සුද බන් ඔය වගේ උන් එක්ක වලි දාගන්න කියලා. මූ ඉස්කෝලේ උනුත් එක්කත් එහෙම වලියක් දාගෙන. ඌ කියනවා ගියත් එහෙම ගහගන්න තරම් මූ පොරකුත් නෙවේලු. අර Social media වල නිකන් ටෝක් දෙනවලු අටෙන්ෂන් එක ගන්න. :lol: :lol: :lol:

    කතාව ඇත්ත නේද? සීන් එක අඩුපාඩුවක් නැතුව මම කිව්වනේ? :rofl::rofl::rofl::rofl: උඹ පිළිගන්නවනේ?
    hari hari ban uba warenko.
    dan naawith innada hadanne?

    love sick scene seroma aththa, owaye mata hanganna deyak na.. FB eke notes pawa dala tiyenawa... meke thread ekakuth dala athi.

    habai ubata oka kiwwa dial eka mama kaage kawda kianna nam danne naha... Uu porak nam mata FB eke msg ekak danna kiapan. Ape batch eke mona eun da ban hitiye. lol

    iskole newey mama koheth ahinsakai thamay. wenna one thanadi wenna one widiya mama dannawa..

    Uba waren heta kiwwa widiyata.. Methana me manasika leda katha dala lissanna epa.
     

    wiky123

    Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    hari hari ban uba warenko.
    dan naawith innada hadanne?
    උඹට මම ආවත් කරන්න පුළුවන් දේකුත් නෑ, උඹ ඔය ටෝක් දෙන තරම් චන්දියෙකුත් නෙවෙයි. මම උඹේ ජිවිත කතාවම ඕනෙනම් මෙතන කියන්නම්. ඒ නිසා නිකන් වටේ උන්ට පේන්න බොරු චන්ඩි පාර්ට් දාන්න එපා. මොකද උඹ මානසික ලෙඩෙක්. උඹට ඇති සෙට් එකක්වත් උඹ ජිවිත කාලෙටම මෙන්න මුට ගැහුවා කියලවත් කියන්න එකෙක් නෑ කියලත් මම දන්නවා. උඹ පව් :rolleyes:
     
    • Sad
    Reactions: niranga1989

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    උඹට මම ආවත් කරන්න පුළුවන් දේකුත් නෑ, උඹ ඔය ටෝක් දෙන තරම් චන්දියෙකුත් නෙවෙයි. මම උඹේ ජිවිත කතාවම ඕනෙනම් මෙතන කියන්නම්. ඒ නිසා නිකන් වටේ උන්ට පේන්න බොරු චන්ඩි පාර්ට් දාන්න එපා. මොකද උඹ මානසික ලෙඩෙක්. උඹට ඇති සෙට් එකක්වත් උඹ ජිවිත කාලෙටම මෙන්න මුට ගැහුවා කියලවත් කියන්න එකෙක් නෑ කියලත් මම දන්නවා. උඹ පව් :rolleyes:
    hari set ekakuth na...
    karanna puluwan dekuth na...

    ithin awlakma nane??? warenko


    love sick scene eka arenna uba mage jeevitha kathawama dannawanam, anna uba baya wela.... ubata aru kiwwada mama kage kawda kiala? ehema baya wenna epa... thaththa gedara na.. eya Qatar.

    mama witarai inne... please waren...

    uba dan methana ranguwa enawa kiala... mama pissek, mata karanna ba mokuth ... ane ehema eke warenko

    uba mawa expose kare na... mamamai mage details meke damme.. mage FB eke friend list innawa.. mage nama tiyenawa Iskole tiyenawa..
    oya love sick karthawa dala note ekakuth athi..

    yako mama rubber kimbak order karapu katha hetan meke thread dala tiyenawa...

    uba mona kathawa mona baile gahuwath mata gaanak wath na :D

    oya baila epa mata, uba me ahinsakayata. wedak bari ekata gahala newe benala yanna hari warenko...
    ------ Post added on Mar 23, 2021 at 2:16 PM
     

    wiky123

    Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    hari set ekakuth na...
    karanna puluwan dekuth na...

    ithin awlakma nane??? warenko
    මටනම් අවුලක්ම නෑ, මට විනාඩි 5යිනෙ ගියේ උඹේ ජාතකෙම හොයාගන්නත්. නිකමට හිතහන්කෝ ඒ කොහොමද කියල. හැබැයි ඔලුවට කරන්ට් එක අල්ලපු මානසික ලෙඩෙක්ට ගහලා මම මොනවා ලබාගන්නද? Self satisfaction එක වෙනුවෙන් මානසික ලෙඩෙක්ට ගහන එක පව්. කාත් කවුරුවත් නැති උඹට ගහල මම කාට මගේ වටිනාකම prove කරන්නද? උඹට යාලුවෙක්වත් නෑ කියලත් මම දන්න එකේ නිකන් මොළේ අප්සට් ගිය එකෙක්ට ගහන එක ගොබ්බ වැඩක්. :rofl:
     

    u_make_me_sick_

    Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    @wiky123 ගෑනි වගේ උගේ පර්සනල් දේවල් මෙතන දැම්මට ඌව පර්සනලි හම්බවෙන්න කොන්දක් නෑ වගේ.
    දෙන පොර ටෝක් හැටියට මමනම් හිතුවෙ මැදමුලානෙන් කුලියට defender එකක් ඉල්ලගෙන බස්සයි කියලා 😂😄
     

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    මටනම් අවුලක්ම නෑ, මට විනාඩි 5යිනෙ ගියේ උඹේ ජාතකෙම හොයාගන්නත්. නිකමට හිතහන්කෝ ඒ කොහොමද කියල. හැබැයි ඔලුවට කරන්ට් එක අල්ලපු මානසික ලෙඩෙක්ට ගහලා මම මොනවා ලබාගන්නද? Self satisfaction එක වෙනුවෙන් මානසික ලෙඩෙක්ට ගහන එක පව්. කාත් කවුරුවත් නැති උඹට ගහල මම කාට මගේ වටිනාකම prove කරන්නද? උඹට යාලුවෙක්වත් නෑ කියලත් මම දන්න එකේ නිකන් මොළේ අප්සට් ගිය එකෙක්ට ගහන එක ගොබ්බ වැඩක්. :rofl:
    Wesige putho, uba ammage kimben bessa ekek nam.. waren kiwwa widiyata?

    Ai uba mage jaathake hewwe magic karalada? Ane pako, mamane FB link damme...

    Ponna wesige putha, waren heta... Guu nowi methana..
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    උඹට මම ආවත් කරන්න පුළුවන් දේකුත් නෑ, උඹ ඔය ටෝක් දෙන තරම් චන්දියෙකුත් නෙවෙයි. මම උඹේ ජිවිත කතාවම ඕනෙනම් මෙතන කියන්නම්. ඒ නිසා නිකන් වටේ උන්ට පේන්න බොරු චන්ඩි පාර්ට් දාන්න එපා. මොකද උඹ මානසික ලෙඩෙක්. උඹට ඇති සෙට් එකක්වත් උඹ ජිවිත කාලෙටම මෙන්න මුට ගැහුවා කියලවත් කියන්න එකෙක් නෑ කියලත් මම දන්නවා. උඹ පව් :rolleyes:

    අපෝ උඹ දැන් පස්ස ගහනව නෙහ්. කලින් තිබ්බ සිංහ නාදෙ නෑ. මදෑ ලයිව් වලියක් බලන්න හිටියා. ඔක්කොම චන්ඩි කං ඉතින් කම්පියුටරේ ඉස්සරහ තමා. ඕන් අපි ගියා.

    9dpL.gif
     

    wiky123

    Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    @wiky123 ගෑනි වගේ උගේ පර්සනල් දේවල් මෙතන දැම්මට ඌව පර්සනලි හම්බවෙන්න කොන්දක් නෑ වගේ.
    දෙන පොර ටෝක් හැටියට මමනම් හිතුවෙ මැදමුලානෙන් කුලියට defender එකක් ඉල්ලගෙන බස්සයි කියලා 😂😄
    පිස්සෙක්ට ගහනවද ඌ කෑ ගැහුවා කියලා? මූ මේ මෙන්ටල් හොස්පිටල් එකේ ඉන්න ඕනේ ඩයල් එකක්. යකෝ පට්ට introvert කෙනෙක් ගොබ්බයා වගේ ඉඳලා ගෑනි නැති උනා කියලා මෙන්ටල් අවුට් ගිය එකෙක්ට ගහනවද යකෝ? මුගේ පෞරුෂය ගැන එතනින් එහාට කතා නෑනේ. ඔය ගියාට මුට ගහගන්න බෑ යකෝ. සිංහනාද විතරයි මුගේ. පිස්සු හුත්තෙක් මූ, ඉස්කොලෙනුත් හලපු, යාලුවෙකුත් නැති, මෝඩ පකෙක්. 🤣
     
    • Sad
    Reactions: niranga1989

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    පිස්සෙක්ට ගහනවද ඌ කෑ ගැහුවා කියලා? මූ මේ මෙන්ටල් හොස්පිටල් එකේ ඉන්න ඕනේ ඩයල් එකක්. යකෝ පට්ට introvert කෙනෙක් ගොබ්බයා වගේ ඉඳලා ගෑනි නැති උනා කියලා මෙන්ටල් අවුට් ගිය එකෙක්ට ගහනවද යකෝ? මුගේ පෞරුෂය ගැන එතනින් එහාට කතා නෑනේ. ඔය ගියාට මුට ගහගන්න බෑ යකෝ. සිංහනාද විතරයි මුගේ. පිස්සු හුත්තෙක් මූ, ඉස්කොලෙනුත් හලපු, යාලුවෙකුත් නැති, මෝඩ පකෙක්. 🤣
    Hari hari oka dan keeparak kiwwada?

    Adu gane hambela Hi kiannawath warenko... Set eka ekkama waren... Mona huththak da ban? Ganu hodai oita wada?

    Waren waren waren. Mama ube jathake hoyala newene umbata enna kianne..

    Dan uba mahansi wela mage jathaketh hewwa..

    Dan balapan yaluwek na manasika lede, mage sinha naade witarai...

    Ithin patiyo kisima awlak nane... Mechchara kiyaddi warenko...
     

    wiky123

    Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    Wesige putho, uba ammage kimben bessa ekek nam.. waren kiwwa widiyata?

    Ai uba mage jaathake hewwe magic karalada? Ane pako, mamane FB link damme...

    Ponna wesige putha, waren heta... Guu nowi methana..
    නිරංග පුතේ, උඹට වදන් විතරයි ගහගන්න බෑ, ඒක උබත් දන්නවා මාත් දන්නවා. මම එන්නම්, ඕනෙනම් ඇවිත් සෙල්ෆියකුත් දැන්නම්. හැබැයි මට 200%ක් ෂුවර් උඹට ගහන්න පුළුවන් මට හොදි හැලෙනකල්. මොකද මම උඹට පුළුවන් හැමදේම දන්නවනේ. හැබැයි උඹ මගේ ගැන දන්නේ නෑ කිසිම දෙයක්. ඒ නිසා පුක දෙන කතා කියලා, ඇට දෙක තලාගන්න එපා. මම අනුකම්පාවෙන් මේ කියන්නේ. :rolleyes:
     
    • Like
    • Haha
    Reactions: Zeuz and dayt0na