සිංහල බෞද්ධයින්ට අපහාස කරන සතුන් පිටුදකි

amd2100

Active member
  • Mar 26, 2008
    774
    152
    43
    buddhsit religon1ka kannema buddhist ayama tamai terunada. oya mona post dammath tikak hoyala balanna. wena religion walin buddhist winasa karane naha. ekema enna aya tamai winasa karane. katawat=k tiyenawa atitaya gana kata kara kara enna aya 1kama tana kiyala. ewage tamai ape ratah. ape minisisu 2500 years kiya kiya ennawa. oya wena minissu buddha statue wala enna pics dala kiyanawa wena religion tamai winasa karana kiyala. e gollo newi me govermnt1ke enna ayama winasa karanawa.


    Loke mona rateda jesusge or some other religon statue airport1ke arrival wena tana dala tiyene? ape lankawe hariyatama etana. okkoma minissu enne etin bageta adagena. anika buddhage statue1ka passe bar shop tiyene. onna ape rata.
     

    C$K

    Well-known member
  • May 20, 2011
    2,590
    518
    113
    ..::IDIRI ARAKSHAKA WALALLA::..
    ....::::::::::PROUD TO BE A
    Sri-Lanka-National-Flag.gif
    SRI LANKAN::::::::::.....
    buddhsit religon1ka kannema buddhist ayama tamai terunada. oya mona post dammath tikak hoyala balanna. wena religion walin buddhist winasa karane naha. ekema enna aya tamai winasa karane. katawat=k tiyenawa atitaya gana kata kara kara enna aya 1kama tana kiyala. ewage tamai ape ratah. ape minisisu 2500 years kiya kiya ennawa. oya wena minissu buddha statue wala enna pics dala kiyanawa wena religion tamai winasa karana kiyala. e gollo newi me govermnt1ke enna ayama winasa karanawa.


    Loke mona rateda jesusge or some other religon statue airport1ke arrival wena tana dala tiyene? ape lankawe hariyatama etana. okkoma minissu enne etin bageta adagena. anika buddhage statue1ka passe bar shop tiyene. onna ape rata.
    me mokekda me
    pissuda yako
    me agame inna ewu buddagama winasa karanawa thamai
    e ubala wage athak pathak nathi rata harak
    post eka dammeth ubaala wage gonnu ralawal walata balaganna thaamai
    menna me gona govermnt ekak gana katha karanawa
    aththatama thota pissuda
    beheth bila waren,ubala hadanne mekenuth deshapalana wasi ganna
    ane gono beheth tikak ganin oluwe amaruwata

     

    sanath ekanayake

    Well-known member
  • Jan 13, 2009
    12,082
    1,248
    113
    සමුදුරෙන් එහා
    buddhsit religon1ka kannema buddhist ayama tamai terunada. oya mona post dammath tikak hoyala balanna. wena religion walin buddhist winasa karane naha. ekema enna aya tamai winasa karane. katawat=k tiyenawa atitaya gana kata kara kara enna aya 1kama tana kiyala. ewage tamai ape ratah. ape minisisu 2500 years kiya kiya ennawa. oya wena minissu buddha statue wala enna pics dala kiyanawa wena religion tamai winasa karana kiyala. e gollo newi me govermnt1ke enna ayama winasa karanawa.


    Loke mona rateda jesusge or some other religon statue airport1ke arrival wena tana dala tiyene? ape lankawe hariyatama etana. okkoma minissu enne etin bageta adagena. anika buddhage statue1ka passe bar shop tiyene. onna ape rata.
    so what.....
    I can tell you 3 things....

    1.you can beg all other countries to place a statue of their religious leaders in the arrivals of their a'ports.
    and next time when you pass the arrivals you better watch custom area...if you feel pain to see Lord Buddha statue.:sorry:

    2.you can ask every one arrive ''plaese come with full dress'';)

    3.you can ask air port authority to remove all liquor shops from duty free.
    but the Buddha's delightful statue will remain as it is.:yes::yes::yes::yes::yes:

     
    • Like
    Reactions: conservative

    Kumara456

    Well-known member
  • Jan 3, 2008
    29,710
    2,880
    113
    Colombo
    රත්නදීප ජන්ම භූමි - ලංකා දීප විජය භූමි
    මේ අපේ උදාර වූ - මාතෘ භූමියයි මාතෘ භූමියයි..