සිංහල යුනිකේත සම්බන්ද ubuntu-windows ගැටලුවක්.

llrajitha

Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113
    සිංහල යුනිකේත සම්බන්ද ubuntu-windows ගැටලුවක්.

    මම ubuntu හා XP යන මෙහෙයුම් පද්ධති දෙකම බාවිතා කරනවා.
    ubuntu වල කලින්ම unicode install කරලා තිබ්බත් ඒවා හරියට වැඩ කරන්නේ නෑ... ඉස්පිලි පාපිලි එහාට මෙහාට වෙලා.. සමහර අකුරු කොටු වගේ පේන්නේ...

    ඒ නිසා මට උපදෙස් මාලාවක් බලාගෙන unicode update කරන්න සිද්ද උනා... දැන් ubuntu වල සිංහල අකුරු නියමෙට පෙන්නනවා.

    windows xp වල අකුරු හොඳට වැඩ කරනවා... නමුත් අකුරු පේන්නේ කුරුමිණි අඞු වගේ.. ඉතින් මේක හරි ප්‍රශ්නයක් වෙලා... මට හිතෙන්නේ xp වල font එක පොඩියට පෙන්නනවාද කියලා...

    කවුරුහරි දන්නවනම් උපකාරයක් කරන්න..

    මේක මම පෝස්ට් කලේ font size : 4 වලින්..
    මේ අකුරුවල default size එක..
    පේනවනනේ... හරිම අපහසුයි කියවන්නත්.
     

    djmuthu

    Well-known member
  • Apr 8, 2007
    2,049
    32
    48
    35
    Under the Sky
    මම ubuntu හා XP යන මෙහෙයුම් පද්ධති දෙකම බාවිතා කරනවා.
    ubuntu වල කලින්ම unicode install කරලා තිබ්බත් ඒවා හරියට වැඩ කරන්නේ නෑ... ඉස්පිලි පාපිලි එහාට මෙහාට වෙලා.. සමහර අකුරු කොටු වගේ පේන්නේ...

    ඒ නිසා මට උපදෙස් මාලාවක් බලාගෙන unicode update කරන්න සිද්ද උනා... දැන් ubuntu වල සිංහල අකුරු නියමෙට පෙන්නනවා.

    windows xp වල අකුරු හොඳට වැඩ කරනවා... නමුත් අකුරු පේන්නේ කුරුමිණි අඞු වගේ.. ඉතින් මේක හරි ප්‍රශ්නයක් වෙලා... මට හිතෙන්නේ xp වල font එක පොඩියට පෙන්නනවාද කියලා...

    කවුරුහරි දන්නවනම් උපකාරයක් කරන්න..

    මේක මම පෝස්ට් කලේ font size : 4 වලින්..
    මේ අකුරුවල default size එක..
    පේනවනනේ... හරිම අපහසුයි කියවන්නත්.

    ඔව් වින්ඩෝස් වල එහෙම ප්‍රශ්නයක් තියෙනව තමා