උඹ කියන්නෙ හොරකම් කරන්නැති සමාජ වල උස් පහත් බේදයක් නෑ කියලද ?![]()
ඔව් ඒ වගේ දෙයක් තමා මම කියන්ඩ හදන්නෙ..
උඹ කියන්නෙ හොරකම් කරන්නැති සමාජ වල උස් පහත් බේදයක් නෑ කියලද ?![]()
මචං දෙවියො ඉන්නව කියල ඔප්පු කරන්ඩ බැරි වුණාට
නෑ කියලත් ඔප්පු කරන්ඩ තාම බැරි වුණානෙ..
කට පරිස්සං කරං හිටපං![]()

දෙයියෝ මොන පුකේ අමාරුවකටද බන් ඔහොම කිව්වා කියල මට අච්චු කරන්නේ!!
යකෝ මම වත් මට මනුස්සයෙක් බැන්නට ගණන්ගන්නේ නෑ... ඔච්චර great දෙයියෝ එහෙම කාරයිද...![]()

දෙවියන්ට එහෙම කියන එක පව්...![]()

ඕක මනුස්ස ජාතියේ තියෙන ගතියක් ආය සිංහලු කියල වෙනසක් නෑ මමනං කියන්නේ. අපිට ඉතින් උදේ හවා හම්බෙන්නේ සිංහලු හින්ද අපිට හිතෙන්නේ මේ සිංහලුන්ගේ හැටි අනික් උන් හොඳට ඇති කියල.
උදය ගම්මන්පිලයා නන් හෘද සාක්ෂියක් නැති එකෙක් කේවට්ට බ්රාහ්මණයා තරං වත් මොලයක් නැති එකෙක් ඔක්කොම සින්හලු ඒ වට්ගේ නන් මේ කතාව ඇත්ත.

Sinhalu taram pajaatha jaathiyak nathuwaathi. Edaa idan Sinhalunta tiyenne mix wechcha blood line ekak
Yaksha , Naaga , Deewa kiyala gothra 3 k thibba.
Passe Vijaya avith waththa wate kelala Indian blood mix una.
Passe saren sare India walin raja waru avith unuth waththa wate kelala tawath mix una.
Eeta passe awa Portugals. Unge blood line ekath sinhalunta mix unaa.
Eeta passe awa Dutch. Unuth wateta kelala tawath mix una.
Eta passe awa British un. Unuth waththa wate gihin British blood mix una.
Thawa weladame awa Arabiye naanalatath Sinhala gaanu redda ussala Thambinge blood hitan mix athi.
Ithin yako mechchara kawalan wechcha blood thiyena awalan genetics thiyena jaathiyak mee loke tawa athida kiyapan?
Game arachchi , magul kapuwa idan rate maha ekaa wenakan kupaadi kame gihin gihin pawathen jathiyak.
Avurudi 2500 mewwa eka roll karala puke gahaganna tamai thiyenne.
Issara wedakama unath maha ekaa lamainta dunne kaali halala hodama tika denne nathuwa. Yanthra manthra okkoma ohomai. Thamunge puthatawath nodi marena bawa dana dana uth ekka ewwath nathiwa yanna taram kuhaka kamak thibba para hathi karayak edath hitiya adath innawa. Hetath idivi. Itin laranna thiyenne 2500 roll karala puke oba ganna eka tamai
Sinhaly ikmanin wadawela yanna one.

ponnaya tho marila Ballek wela ipadiyan. wesige putha.![]()

Sinhalu taram pajaatha jaathiyak nathuwaathi. Edaa idan Sinhalunta tiyenne mix wechcha blood line ekak
Yaksha , Naaga , Deewa kiyala gothra 3 k thibba.
Passe Vijaya avith waththa wate kelala Indian blood mix una.
Passe saren sare India walin raja waru avith unuth waththa wate kelala tawath mix una.
Eeta passe awa Portugals. Unge blood line ekath sinhalunta mix unaa.
Eeta passe awa Dutch. Unuth wateta kelala tawath mix una.
Eta passe awa British un. Unuth waththa wate gihin British blood mix una.
Thawa weladame awa Arabiye naanalatath Sinhala gaanu redda ussala Thambinge blood hitan mix athi.
Ithin yako mechchara kawalan wechcha blood thiyena awalan genetics thiyena jaathiyak mee loke tawa athida kiyapan?
Game arachchi , magul kapuwa idan rate maha ekaa wenakan kupaadi kame gihin gihin pawathen jathiyak.
Avurudi 2500 mewwa eka roll karala puke gahaganna tamai thiyenne.
Issara wedakama unath maha ekaa lamainta dunne kaali halala hodama tika denne nathuwa. Yanthra manthra okkoma ohomai. Thamunge puthatawath nodi marena bawa dana dana uth ekka ewwath nathiwa yanna taram kuhaka kamak thibba para hathi karayak edath hitiya adath innawa. Hetath idivi. Itin laranna thiyenne 2500 roll karala puke oba ganna eka tamai
Sinhaly ikmanin wadawela yanna one.

ponnaya tho marila Ballek wela ipadiyan. wesige putha.![]()
කෝමද ඒක![]()
මං දාන්න හිටිය කමෙන්ට් ඒක. ලෙසටම කිලා තිනවා ශින්හලයට රිදෙන්න
ශින්හලු කියන්නේ ලෝකේ ඉන්න ගොඩක්ම මිශ්ර උන ජාතීන්ගෙන් එකක්. අව්ල තින්නේ එහෙම මිශ්ර උනාම හොඳ ලක්ෂණ නිලීන වෙලා පජාත කුප්ප ලක්ෂණ මතු වෙලා ලෝකේ ඉන්න 2 වෙනි කැරිම ජාතිය බිහිවීම. ඒ තමා ශින්හලය.
කසුන්ක්ද්ප් කියන්නේ ඇත්ත 99% හාර්ට් එකේ තියා ලබ්බේ වත් සාක්කියක් නැති පජාත උන්.


Kelinna puluwannam mulinma kelinne Thamunge laginma inna ekaata. Aninna puluwan nam mulinma aninna nalanne tamunge hodama yaluwage ehemath nathnam sahodarayage gaanita. Thsmunge lagin inna eka diyunu wenawata kamaththak tjiyenawa namuth uu thamuntath wada ihalata yanna hadanawanam mulinma kelola nathi karala daanneth uuwa. 
එහෙම නෑ බන්...
සුද්දන්ගේ අපේ උන්ට වඩා qualities සැහෙන්න හොදයි...
ඕක මනුස්ස ගතිය උනාට හොද සංස්කෘතියක හැදුනම ඔහොම වෙන්නේ නෑ..