Sinhalu taram pajaatha jaathiyak nathuwaathi. Edaa idan Sinhalunta tiyenne mix wechcha blood line ekak
Yaksha , Naaga , Deewa kiyala gothra 3 k thibba.
Passe Vijaya avith waththa wate kelala Indian blood mix una.
Passe saren sare India walin raja waru avith unuth waththa wate kelala tawath mix una.
Eeta passe awa Portugals. Unge blood line ekath sinhalunta mix unaa.
Eeta passe awa Dutch. Unuth wateta kelala tawath mix una.
Eta passe awa British un. Unuth waththa wate gihin British blood mix una.
Thawa weladame awa Arabiye naanalatath Sinhala gaanu redda ussala Thambinge blood hitan mix athi.
Ithin yako mechchara kawalan wechcha blood thiyena awalan genetics thiyena jaathiyak mee loke tawa athida kiyapan?
Game arachchi , magul kapuwa idan rate maha ekaa wenakan kupaadi kame gihin gihin pawathen jathiyak.
Avurudi 2500 mewwa eka roll karala puke gahaganna tamai thiyenne.
Issara wedakama unath maha ekaa lamainta dunne kaali halala hodama tika denne nathuwa. Yanthra manthra okkoma ohomai. Thamunge puthatawath nodi marena bawa dana dana uth ekka ewwath nathiwa yanna taram kuhaka kamak thibba para hathi karayak edath hitiya adath innawa. Hetath idivi. Itin laranna thiyenne 2500 roll karala puke oba ganna eka tamai
Sinhaly ikmanin wadawela yanna one.