සිනමා ගීතයක් නොවන dts හා Dolby කැටි වූ ශ්‍රී ලාංකී&a

hideanseek

Member
Oct 15, 2008
792
27
0
mama ahuwe na:no: meka lassana da?:eek: nattan aparade mage data:sorry:

apooo 15 MB 20 MB Walata abarenna epa banzz.. ahala balapan... lassana kiyana eka eka ekaaata wenas wena ekakne.. mata lassana nathi eka ubata lassana wenna puluwan.. mata lassana eka ubata lassana nati wenna puluwan.. itin try karalama balapan... :frown:
 

animation

Well-known member
  • Aug 25, 2011
    16,059
    9,373
    113
    Microsoft
    apooo 15 MB 20 MB Walata abarenna epa banzz.. ahala balapan... lassana kiyana eka eka ekaaata wenas wena ekakne.. mata lassana nathi eka ubata lassana wenna puluwan.. mata lassana eka ubata lassana nati wenna puluwan.. itin try karalama balapan... :frown:

    ko itin meke DTS mix karapu track eka?:nerd: