dan oyaa me dala tiyenawa song eka

ahh lassanainennam mata nam set wenawa.. ai oba hata set wenne nedda![]()
Animaaa oya koooooo
oyaa me song eka ahanne nathuwada apita ahanna damme?
innawooooooooooooooooooo
mama ahuwe naahuwa aneee ai upset da ?
meka lassana da?
nattan aparade mage data
mama ahuwe nameka lassana da?
nattan aparade mage data
![]()

mona technology ya demmath wedak nee sinduwa chora nam
oka chora da ban :Oapooo 15 MB 20 MB Walata abarenna epa banzz.. ahala balapan... lassana kiyana eka eka ekaaata wenas wena ekakne.. mata lassana nathi eka ubata lassana wenna puluwan.. mata lassana eka ubata lassana nati wenna puluwan.. itin try karalama balapan...![]()


800MB![]()
ohhh ekata mokada karanneeeeeeeeeeee.... 
appadabola moko ban.. ah ubata data prasnayak tiyanawa nedaaohhh ekata mokada karanneeeeeeeeeeee....
![]()

