සින්හලුන්ගේ කෑම කඩ කෙරුවාව!!!

eathan

Well-known member
  • Apr 21, 2011
    837
    911
    93
    doha
    අනේ මන්දා. ඇත්ත මොකද්ද බොරුව මොකද්ද කියලා හිතාගන්න බෑ.

    From Google.
    Reports of the health impacts of palm oil consumption in foods are mixed. Some studies link consumption of palm oil to increased ischaemic heart disease mortality, raised low-density lipoprotein cholesterol, increased risk of cardiovascular disease and other adverse effects.
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,355
    30,151
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    2020-12-13_17-01_Facebook — Mozilla Firefox.jpg



    මම හම්බ විරෝදී. නමුත් මේකතාවේ පමණක් ගතයුත්තක් තියෙනවා
     

    Jim_Moriarty

    Well-known member
  • Jan 28, 2019
    9,126
    14,220
    113
    මන් නම් කන්නෙ ගොඩක් මුස්ලිම් කඩ වලින් ගෙදර ඉන්නකොට.සින්හලුන්ගෙ පඩ ශො එක බන්.සල්ලි දීලා උන්ගෙ ලයින් බලන්නත් ඔනා.උන් එක්ක ඔනා දෙයක් කරන්න ලෙසි.මන් බයික් එක සර්විස් කරන්නෙත් මුස්ලිම් ඩයල් එකකින්.රස්තියාවක් නැ.උන් කවදාවත් මූන පුක කරගෙන ඉන්නැ බන්.ජරා ඩයල් කොහෙත් ඉන්නවා.හැබැයි ටිකක් අදුරගත්තට පස්සෙ උන් මාර විදිහට සලකනවා බන්.රැපියල් 10 හරි අඩු කරලා දෙනවා.
    ඔය ජාතිවාදි සීන් මන් හොදට දැකලා ටියෙනවා,මන් ඉන්න පැත්තත් එක්ක මන් සින්හල මුස්ලිම් උන් දෙගොල්ලොන්ගෙම හැට් දන්නවා.
    උදෙ පාන්දර් උනත් අතෙ සතයක් නැතිව බඩුවක් උනත ගන්න පුලුවන් බන් අදුරනවනම්.
    හැබැයි උන්ගෙන් හෙන කැරි ඩයල් ඉන්නවා,අපෙත් ඔය ඉන්නෙ බන්.
    දැන් මට සහජීවනෙ ගැන කියලා දෙන්න එපා.ඔය සින්හල මුස්ලිම් කොලහාල දෙකක් ගියෙ අපෙ හරියෙ තමා.
     

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,894
    113
    Fantasy
    මන් නම් කන්නෙ ගොඩක් මුස්ලිම් කඩ වලින් ගෙදර ඉන්නකොට.සින්හලුන්ගෙ පඩ ශො එක බන්.සල්ලි දීලා උන්ගෙ ලයින් බලන්නත් ඔනා.උන් එක්ක ඔනා දෙයක් කරන්න ලෙසි.මන් බයික් එක සර්විස් කරන්නෙත් මුස්ලිම් ඩයල් එකකින්.රස්තියාවක් නැ.උන් කවදාවත් මූන පුක කරගෙන ඉන්නැ බන්.ජරා ඩයල් කොහෙත් ඉන්නවා.හැබැයි ටිකක් අදුරගත්තට පස්සෙ උන් මාර විදිහට සලකනවා බන්.රැපියල් 10 හරි අඩු කරලා දෙනවා.
    ඔය ජාතිවාදි සීන් මන් හොදට දැකලා ටියෙනවා,මන් ඉන්න පැත්තත් එක්ක මන් සින්හල මුස්ලිම් උන් දෙගොල්ලොන්ගෙම හැට් දන්නවා.
    උදෙ පාන්දර් උනත් අතෙ සතයක් නැතිව බඩුවක් උනත ගන්න පුලුවන් බන් අදුරනවනම්.
    හැබැයි උන්ගෙන් හෙන කැරි ඩයල් ඉන්නවා,අපෙත් ඔය ඉන්නෙ බන්.
    දැන් මට සහජීවනෙ ගැන කියලා දෙන්න එපා.ඔය සින්හල මුස්ලිම් කොලහාල දෙකක් ගියෙ අපෙ හරියෙ තමා.
    අනාගතයේ තව කෝලාහලයක් ඇති උනොත් උන් අනේ මේ මාතියා ම්න් දන්නවා කියලා උබට නොගහ ඉදිවිද
     

    Jim_Moriarty

    Well-known member
  • Jan 28, 2019
    9,126
    14,220
    113
    අනාගතයේ තව කෝලාහලයක් ඇති උනොත් උන් අනේ මේ මාතියා ම්න් දන්නවා කියලා උබට නොගහ ඉදිවිද
    Pissuda bn ehema ne,ehema unoth apith gahanava,samanaya valaiyak vage thamayi.ehema munta muta gahaganne bn.godak oya kada vage kudu vechchaa scene thamyi giye.minissu ehema thuvala une godak aduwen.demala film vala vage vali giye ne.
     
    • Like
    Reactions: windows_ubuntu

    Smartm

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    20,220
    20,853
    113
    හස්තිශෛලපුර
    රයිස් එකක් කීයද?

    උබ දන්නවද දැන් සම්බා කිලෝ එකක පොල් ගෙඩියක ගාන? @erozan මචන් කීල්ස් එලේ පොල් බලන්න ලින්ක් එක දාපන්කෝ..
     
    • Haha
    Reactions: Mr Dilshan

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    එහෙම තමයි බං මං හිතන්නේ ඕක සංස්කෘතික සීන් එකක් වෙන්න ඕනේ

    ඉස්සර ගම් වල මුදලාලි කියන්නේ හෙන ලොකු පොරක්නේ. සිංහලුන්ට තාම තියෙන්නේ ඒ මුදලාලි මහත්තයා මානසිකත්වය. මුස්ලිම් බුවාලට වෙළදාම කියන්නේ බොක්කෙන්ම එන දෙයක්. උන්ගේ සංස්කෘතිය ඇවිල්ල විකුණන එකා වැඳලා හරි බඩුව විකුණ ගන්න එක.
     

    Mr.Frank

    Well-known member
  • Sep 21, 2017
    1,266
    1,712
    113
    Hahha first time I see some neutral feedback for nana kade. No. Matter sinhala or muslim they must know how to deal with customer if he needs to continue his business successfully

    True mchn.. They should learn how to cope with customers . I think most of Sinhalese Shops owners , workers are too arrogant they don't respect their customers.

    Chicken Stock වලට කවුද බන් රසකාරක කියලා කියන්නේ :rolleyes2::rolleyes2:

    පිස්සුද යකෝ ඕවා දාලා කන්න එපා දවසක් ගෙනත් බලපන් ඒකේ දාලා තියෙන ingredients අහලාවත් නැති ඒවා තියෙනේ...

    මොන හුත්ත වුණත් සිංහල කඩ වලටම පලයන්. මේ වගේ 2.50 ත්‍රෙඩ් වලට රැවටිලා නොමග යන්න එපා. අපේ උන්ට වල කපන්නෙ අපිමයි. ඒ නිසා වලවල් කපන එකෙක් වෙන්නෙ නැතුව වලවල් ගොඩකරන එකෙක් වෙනන බලන්න ඕන හැම කෙනාම. මොකද මුස්ලිම් උන් අපේ කඩවල් වලට එන්නෙ නෑනේ. :-)

    මචන් මාත් සින්හල ඕනම එකෙක් අපේ එකෙක්ට හරියද්දී සතුටුයි..මුස්ලිම් කඩවලට යන එක නොයන එක තියෙන්නේ අපේ අතේ කැමති නම් යත හැකි නැත්නම් නිකන් හිටතැහැකී. ඒත් බන් අපේ උන් කියලා හැම එකටම හරි කියන එක අවුල් නේද?? මන් දැම්මේ මට උන සිරා සිද්දියක් උබට දකින්න ඇති ගොඩක් උන් ඒවගේ incidents දාලා තියෙනවා.. මන් සින්හල වෙලා අපේ උන් ඒ කඩවලට යන්න එපා කියලා අදහසින් නෙමෙයි දැම්මේ බන් මෙහෙම උනුත් ඉන්නවා කියන්න..උන්ගේ ලොකු කම් බලලා අපේ සල්ලි වලින් කන්න ඕනද බන් සින්හල උන් කියලා...

    උදේ පාන්දර ගියා අල්මාස් එකට මහබාගේ..... කලුතෙල් බූලි පුරෝපු වෑන් එකකින් බඩු බානවා. මූඩිත් නෑ..... ඩ්‍රැවාට කතා කලා ගිනි පෙට්ටි යක් තියෙනව ද කියලා අහලා. ෆිට් එකේ ඇහුවා මොනවද තෙල් කියලා. ලොකු හෝටල් වල අයින් කරන් බැදුම් තෙල්. ඒවා පත්තර වලට දාලා පෙරලා අඩුවට රසට දෙන කඩවල උයන්න ගන්නවා ලු. පිලිකා......

    මේක මාත් අහලා තියෙනවා, මීගමුව පැත්තේ හොටෙල් එහෙම විකුනනවලු ඒවා පස්සේ පොඩි පොඩි කඩවල් බදින්න පාවිච්චි කරනවා කියලා..ඔය වඩේ හදන්න එහෙම ගොඩක් බලපන් ඒතෙන් පට්ට කලුයී නේ..
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,363
    1
    61,966
    113
    Mother Earth
    "මොන හුත්ත වුණත් සිංහල කඩ වලටම පලයන්. කොච්ර හොඳ සුපිරි සිංහල කඩවල් තියේද ? මේ වගේ 2.50 ත්‍රෙඩ් වලට රැවටිලා නොමග යන්න එපා. අපේ උන්ට වල කපන්නෙ අපිමයි. ඒ නිසා වලවල් කපන එකෙක් වෙන්නෙ නැතුව වලවල් ගොඩකරන එකෙක් වෙනන බලන්න ඕන හැම කෙනාම. මොකද මුස්ලිම් උන් අපේ කඩවල් වලට එන්නෙ නෑනේ."
     

    R O B U S T A

    Well-known member
  • Dec 13, 2020
    2,396
    6,276
    113
    ඔය කියන තියන තරම් නම් සිංහලුන්ගේ කඩ අවුල් නැහැ
    සිංහලු කරන restaurants එහෙම සුපිරියටම කරන තැන් තියෙනවා
    නානාගේ කඩ වලට වඩා සිංහලුන්ගේ පිරිසිදුකමත් හොදයි
    ඔය හැම තැනම තියෙන දෙකයි පනහේ සිංහල මුස්ලිම් මොන හොටෙල් එකෙත් කෑම අවුල් පිරිසිදු කම අඩුයි
    කිචන් එක පැත්තේ වටයක් ගිහින් ආවනම් ඔය මොන කඩේකින්වත් කන එකක් නැහැ විශේෂයෙන්ම මුස්ලිම් කඩ
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,363
    1
    61,966
    113
    Mother Earth
    "මෙන්න යකෝ ගියාම දැන් ගනන් දෙකක්..බාස්මතී ගාන වැඩී,,කීරී සම්බා ඒගානට දෙන්නේ..මන් ඇහුවා ඇයි කියලා"
    බාසිමතී කිලෝ එක - රු.312/00
    කීරි සම්බා කිලෝ එක -රු.98/00
    (කීල්ස් සුපර්)
    උබට අඩුවට දෙන්න ඕන නම් ඉතින් උබ කඩයක් දා ගනින්. එතකොට පුළුවන්නෙ මිනිස්සුන්ට සම්බා කෑම එකේ ගාණටම බාස්මතී කෑම එකත් දෙන්න.

    "මෙන්න යකෝ අරම කිව්ව එකා දැන් chicken stock powder එක දානවා..මන් ඇහුවා අයියේ දැන් රස කාරක දානවද කියලා එතකොටත් මගේ එකට ඌ දාලා ඉවරයී.මන් ඇහුවා ඇයි කියලා ඒවා දාන්න ගත්තේ "ඔව් මල්ලී මිනිස්සූ ඉල්ලනවා මල්ලී ඒ රස ඒනිසා දාලා දෙනවා,,අනිත් දවසේ මල්ලී මතක් කරන්න රස කාරකේ නැතුව හදලා දෙන්නම්,," මුලින් මිනිස්සුන්ට හොදදේ දෙන්න ඕනා අරකයි මේකයි බයිලා ගහපු එකා.."

    මිනිස්සු රැවටිලා එන්නෙ රස පස්සෙ. මොන restaurant ගියත් මොනාම හරි රසකාරකයක් දානවා. ඒකනේ කඩෙන් කන්න එපා කියන්නෙ. මම මේ කතා කරන්නෙ සිංහල/මුස්ලිම් පෙට්ටිකඩ නෙමෙයි. රසකාරක නැතුව කනවනම් පෙට්ටිකඩේකින් කාපන්. මුෂ්ලිම් නානල බත් එකට ගූත් දාල දෙනව ඇති. ඒත් උබල දන්නෙ නෑ. සිංහල මිනිස්සු වගේ openly හැමදේම reveal කරන්නෙ නෑ මුෂ්ලිම් නාන.
    (ඇත්තම කිව්වොත් මම නම් හරක්මස්,එළුමස් වගේ ගන්නෙ නම් මුෂ්ලිම් නානලගෙන්. උන් නියම Butcheries ල නිසා වැඩේ හොඳට කරනවා ලෝභ නැතුව.)

    "ඌ කිව්වා cookට මගේ එක වෙනම හදලා දෙන්න කියලා..දැන් dial එක වෙනද වගේ නෑ හෙනම සීන් එකේ ඉන්නේ..මන් ඇහුවා අයියේ mix rice එක දාන්න ගොඩක් වෙලා යයිද කියලා මෙන්න මූ කියපි.."මල්ලී ,මේ දෙක දාල තමා ඔයාගේ එක දාන්නේ පොඩ්ඩක් වෙලා ඉන්න"

    ඌට උබව හුරතල් කර කර ඉන්න වෙලා නැතුව ඇති බන්. මිනිහට වෙන ඕර්ඩර්ස් ඇති දෙන්න(busy ඇති). උබ කියන්නෙ උබ ගියපු ගමන් "ආහ්.. අන්න අර මල්ලි පැට්ටා එනවා ඔක්කොම වැඩ ටික දාල එයාගෙ කෑම එක මුලින් හදන්න ඕන" කියල හිතන එකෙක්වද බලාපොරොත්තු වෙන්නෙ. එහෙනම් ඉතින් ඌ කොලු කාරයෙක් වෙන්න ඕන. ඕර්ඩර්ස් එන පිළිවෙලට තමයි දෙන්නෙ.

    Mr.Frank උබ එක්ක මගේ කිසිම කෝන්තරයක් නෑ. එළකිරි එකේ හැමෝම මගේ යාළුවෝ. ඒත් උබ හිතන විදිහෙ වැරැද්දක් තියෙනවා කියල මට තේරෙන්නෙ. එක කඩයක් වෙනුවෙන් ජාතියම හෑල්ලු කරන්න එපා. උබට ආදරෙන් කිව්වෙ බ්‍රෝ ❤
     

    Mr.Frank

    Well-known member
  • Sep 21, 2017
    1,266
    1,712
    113
    "මෙන්න යකෝ ගියාම දැන් ගනන් දෙකක්..බාස්මතී ගාන වැඩී,,කීරී සම්බා ඒගානට දෙන්නේ..මන් ඇහුවා ඇයි කියලා"
    බාසිමතී කිලෝ එක - රු.312/00
    කීරි සම්බා කිලෝ එක -රු.98/00
    (කීල්ස් සුපර්)
    උබට අඩුවට දෙන්න ඕන නම් ඉතින් උබ කඩයක් දා ගනින්. එතකොට පුළුවන්නෙ මිනිස්සුන්ට සම්බා කෑම එකේ ගාණටම බාස්මතී කෑම එකත් දෙන්න.

    "මෙන්න යකෝ අරම කිව්ව එකා දැන් chicken stock powder එක දානවා..මන් ඇහුවා අයියේ දැන් රස කාරක දානවද කියලා එතකොටත් මගේ එකට ඌ දාලා ඉවරයී.මන් ඇහුවා ඇයි කියලා ඒවා දාන්න ගත්තේ "ඔව් මල්ලී මිනිස්සූ ඉල්ලනවා මල්ලී ඒ රස ඒනිසා දාලා දෙනවා,,අනිත් දවසේ මල්ලී මතක් කරන්න රස කාරකේ නැතුව හදලා දෙන්නම්,," මුලින් මිනිස්සුන්ට හොදදේ දෙන්න ඕනා අරකයි මේකයි බයිලා ගහපු එකා.."

    මිනිස්සු රැවටිලා එන්නෙ රස පස්සෙ. මොන restaurant ගියත් මොනාම හරි රසකාරකයක් දානවා. ඒකනේ කඩෙන් කන්න එපා කියන්නෙ. මම මේ කතා කරන්නෙ සිංහල/මුස්ලිම් පෙට්ටිකඩ නෙමෙයි. රසකාරක නැතුව කනවනම් පෙට්ටිකඩේකින් කාපන්. මුෂ්ලිම් නානල බත් එකට ගූත් දාල දෙනව ඇති. ඒත් උබල දන්නෙ නෑ. සිංහල මිනිස්සු වගේ openly හැමදේම reveal කරන්නෙ නෑ මුෂ්ලිම් නාන.
    (ඇත්තම කිව්වොත් මම නම් හරක්මස්,එළුමස් වගේ ගන්නෙ නම් මුෂ්ලිම් නානලගෙන්. උන් නියම Butcheries ල නිසා වැඩේ හොඳට කරනවා ලෝභ නැතුව.)

    "ඌ කිව්වා cookට මගේ එක වෙනම හදලා දෙන්න කියලා..දැන් dial එක වෙනද වගේ නෑ හෙනම සීන් එකේ ඉන්නේ..මන් ඇහුවා අයියේ mix rice එක දාන්න ගොඩක් වෙලා යයිද කියලා මෙන්න මූ කියපි.."මල්ලී ,මේ දෙක දාල තමා ඔයාගේ එක දාන්නේ පොඩ්ඩක් වෙලා ඉන්න"

    ඌට උබව හුරතල් කර කර ඉන්න වෙලා නැතුව ඇති බන්. මිනිහට වෙන ඕර්ඩර්ස් ඇති දෙන්න(busy ඇති). උබ කියන්නෙ උබ ගියපු ගමන් "ආහ්.. අන්න අර මල්ලි පැට්ටා එනවා ඔක්කොම වැඩ ටික දාල එයාගෙ කෑම එක මුලින් හදන්න ඕන" කියල හිතන එකෙක්වද බලාපොරොත්තු වෙන්නෙ. එහෙනම් ඉතින් ඌ කොලු කාරයෙක් වෙන්න ඕන. ඕර්ඩර්ස් එන පිළිවෙලට තමයි දෙන්නෙ.

    Mr.Frank උබ එක්ක මගේ කිසිම කෝන්තරයක් නෑ. එළකිරි එකේ හැමෝම මගේ යාළුවෝ. ඒත් උබ හිතන විදිහෙ වැරැද්දක් තියෙනවා කියල මට තේරෙන්නෙ. එක කඩයක් වෙනුවෙන් ජාතියම හෑල්ලු කරන්න එපා. උබට ආදරෙන් කිව්වෙ බ්‍රෝ ❤

    උබේ අදහස් වලට ගරු කරනවා මිත්‍රයා!! අපි දකින විදිය එකි නෙකාට වෙනස් මචන් උබ හිතන පතන ව්දිය මට වඩා සෑහෙන්න වෙනස් ඒකේ වැරදක් උබට පේන එකේ කිසි අවුලක් නෑ..ඒත් මට දැනුන විදියට එතන අවුලක් තියෙන නිසායී ඒම tread එකක් දැම්මේ ඒක විවේචනය කරන්න උබට අයිතිය තියෙනවා..මන් මුස්ලිම් උන් හොදයී සින්හල උන් නරකයී කියලා මෙතන කතා කරේ නෑ සාමන්‍ය සමාජයේ තියෙන දෙයක් තමයී උන්ගේ customer skills හොදයි කියන එක..

    මිනිස්සු එක්ක කතා කරනවයි කියන්නේ උන්ව හුරතල් කරන්න කියන එකද?? මිනිස්සු එක්ක කතා කරන විදියක් තියෙනවා මන් දන්නේ නෑ උබ කොහොමද කියලා මන් නම් ඕන එකෙක්ට ගරු කරනවා..