Eco-brick වලින් තාප්පයක් ගහල ඕන නං ලාභ වෝටර් බේස් පේන්ට් එකක් ගාන්න, එච්චරයි. දැන් smart brick කියල එකකුත් ඇවිල්ල තියෙනව. වැලි සිමෙන්ති යන්නෙත් ගොඩක් අඩුවෙන්, පෙනුමත් ලස්සනයි.
පැලියගොඩ ඉදන් හයිවෙ ඒකේ කටුනායක පැත්තට යනකොට කෙරවලපිටියට කලින් වම්පැත්තෙන් තාප්පයක් වගේ අයිටම් ඒකක් මම දැකලා තියෙනවා. ඒවා සිමෙන්තිනම් නෙවෙයි පෙනුමට නම් හයියට තියෙනවා කියලයි හිතෙන්නෙ.
ps. මෙතියෙන්නෙ මචන්
streetView
View attachment 151979
ඕ මන් දන්න විදියට ඔය හරියෙ ගෙවල් තියෙන නිසා තමා ඕක කරල තියෙන්නෙමම රිප්ලයි ඒක අප්ඩේට් කලා මචන්. උබ කියන්නේ මෙවා තියෙන්නෙ නොයිස් කොන්ටොල් වලට කියලද?
agreed with u bro, wall is the proper/durable solution with rocketing material prices i just felt to eat kiribathDon't waste money for alternatives bro. Ultimately you have to build a wall and then have to spend twice. A better solution is to cover with polythene and wood. Once the materials are available finish it off
best price ganna tanak nadda yalu ?
elama bokkaමම රිප්ලයි ඒක අප්ඩේට් කලා මචන්. උබ කියන්නේ මෙවා තියෙන්නෙ නොයිස් කොන්ටොල් වලට කියලද?
mona hari set unoth danna broකම්බි කපනව බ0 කුඩ්ඩො .. කලින් ලැන්ඩ් වල කැපුවා
මත් මෙහ් සොලුශන් එකක් හොය හොය ඉන්නෙ ...
police caseලාවට පවර් ලයින් එකක් යැව්වොත් මොකද![]()
prices ganne kohenda yalu link nadda ?Eco-brick වලින් තාප්පයක් ගහල ඕන නං ලාභ වෝටර් බේස් පේන්ට් එකක් ගාන්න, එච්චරයි. දැන් smart brick කියල එකකුත් ඇවිල්ල තියෙනව. වැලි සිමෙන්ති යන්නෙත් ගොඩක් අඩුවෙන්, පෙනුමත් ලස්සනයි.
owa gahanna thappekata wadaa gaanak yai bn.. oya sound insulations..
ඕ මන් දන්න විදියට ඔය හරියෙ ගෙවල් තියෙන නිසා තමා ඕක කරල තියෙන්නෙ
sheet monada bro ?උදේට රූට ශිට් දාල වේලෙන්න ඇරපංහුඹහ වගේ තියෙයි
ෆේස්බුක් එකේ බලන්න, මාතලේ හොඳ තැනක් තියෙනව, ගලක් හතලිස් ගානක වෙනව.prices ganne kohenda yalu link nadda ?
ෆේස්බුක් එකේ බලන්න, මාතලේ හොඳ තැනක් තියෙනව, ගලක් හතලිස් ගානක වෙනව.
ලග ලග හිටවන්නත පුලුවන්..තාවකාලිකව නන් මේක හොදයි ඉතිං.හදිස්සියට වැටමාර පොල්ලක් උනත තියෙනවනේLadappa watak gahapan, tikak kal giyala pala wenawa![]()
hi, oya girlda manika ?බම්ප්
අපරාදෙ බම්ප් කරේhi, oya girlda manika ?
