පොලිස් කූඩුවෙ හිටිය පැය 24 ක්
හෑ..... ඒ මොකටද ?
පොලිස් කූඩුවෙ හිටිය පැය 24 ක්
@SLK_sri ඔන්න මහජනතාව නීතිය රැකගන්න බැරුව නීති කඩලා හිරේ ගිය ඒවා .
ඔව් අවුලක් නෑ, උන්ටත් නීතිය ක්රියාත්මක වෙනවානීතිය rakinna inna police ponnayo yana eka awulak naha neda
awulak nethi wenne kohomada gon harako,ඔව් අවුලක් නෑ, උන්ටත් නීතිය ක්රියාත්මක වෙනවා
නීතිය ක්රියාත්මක වෙනවනම් තව මොනවද ඕනේawulak nethi wenne kohomada gon harako,
නීතිය ක්රියාත්මක වෙනවනම් තව මොනවද ඕනේ
උබ පන්සිල් රකිනවද බෞද්ධ උනාට ?ethakota owata training karaddi, diwurum deddi nithiya rakinawa, weradi karanne naha kiyala diuwrum denne nedda???
police ponnayek dananwam yamak karaddi eka weradi kiyala eth ekama karana eke monawada thiyana theruma.
mn bawudda newei yako.උබ පන්සිල් රකිනවද බෞද්ධ උනාට ?
ඉතින් බලහන් දර්ශණයක් දර්මයක් නැති එකෙක්නේ උබත් උබට කැමති දෙයක් කරලා සාධාරණීකරණය කරන්න පුලුවන් .mn bawudda newei yako.
dekka neda uba track panna
methana pansil rakina kathawa newei. nodana kubiyek pagila marunoth pansil kadenawa,
samanya janayata wada police karaya dananwa mona waradata mona daduwamada kiyala, adenagenath ekama karanawa, anna ekai awula.
ඉතින් බලහන් දර්ශණයක් දර්මයක් නැති එකෙක්නේ උබත් උබට කැමති දෙයක් කරලා සාධාරණීකරණය කරන්න පුලුවන් .
පොලිසියේ යුනිෆෝම් එක යටින් ඉන්නේ පිටසක්වලයොද
පොලිස් ඇදුමට යටින් , රාජකාරි වෙලාවෙන් පසු ඉන්නේ පිටසක්වලයොද?ne mn mata kemathi deyak karala sadaranaya kare naha,
ithin balapan uba dan uththara nathuwa wate yanna lasthiya.
පොලිස් ඇදුමට යටින් , රාජකාරි වෙලාවෙන් පසු ඉන්නේ පිටසක්වලයොද?
kudu packet ekak yawanna tynwaමොනවද කෙරෙන්න ඕනෙ...