සුද්දෙක් එක්ක Photoshop!

U l t r a

Member
Jan 12, 2016
36
63
0
Null
One can easily get the Lynda PS course FOC neh, very comprehensive with exercise files for every lesson... IDK if there's any course out there that is better than the Lynda PS course

This all videos comes with high quality standards, recaps and project files. No need to worry about anything. 100% satisfaction guaranteed. :)
 

U l t r a

Member
Jan 12, 2016
36
63
0
Null

ඔය එකක්. මේක තව එකක්. මේකෙන් Freelancing වලට ඕනෙ කරන හැමදේම cover කරනවා වගේම Profile එක හදන තැන ඉදන් Earn හොයන හැටි කියල දෙනවා.
ගත්ත අය reply කලාම බලාගන්න පුළුවන් මොකද කියන්නෙ කියලා. :)
 

FoXm3D!A

Well-known member
  • Dec 23, 2012
    2,157
    239
    63
    Matara
    ohoma hamba karanna eka lesi wedak nevi anika photoshop denagaththata madi bn creative wennath one
    gana thawa adu unanm honda neda ubala free ganna ekaneh
    anyway good luck bro
     

    RottenCOLT

    Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,569
    16,401
    113
    bumps.
    මචන් කැමතිනම් ඔය උගන්වන අර්ටිස්ගේ නම කියන්නකෝ. :D කැමතිනම් විතරක්.
     
    Last edited:

    U l t r a

    Member
    Jan 12, 2016
    36
    63
    0
    Null
    ohoma hamba karanna eka lesi wedak nevi anika photoshop denagaththata madi bn creative wennath one
    gana thawa adu unanm honda neda ubala free ganna ekaneh
    anyway good luck bro

    Aka weda karana genage athe thyenne. okkoma kiyala dunnata wedak ne action ekak ganne nethnam.
    Price gena kiyaddi Podi ganai bro thiyenne. Api meka premium widiyata packing karala DVDs 2ka dala curriour ekaka ewanne. Free gaththa tutorial ekakuth nemei. Resell rights aran sell karanne. Anith aya wage torrent wala awa nemei. Thanks for the reply.
     

    U l t r a

    Member
    Jan 12, 2016
    36
    63
    0
    Null
    bumps.
    මචන් කැමතිනම් ඔය උගන්වන අර්ටිස්ගේ නම කියන්නකෝ. :D කැමතිනම් විතරක්.

    Original course එක 15,000ක් වගේ වෙනවා. No torrents මචෝ. If you like, you need to buy this. :)
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    හැබෑට සුද්දෙක් කිව්වට උගන්නන්නේ කවුද? කොලිෆයිඩ් එකෙක්ද? උගෙ සුදුසුකම් මොනවද?

    LinkedIn Profile එකක් එහෙම තියේද බලන්න?
     

    U l t r a

    Member
    Jan 12, 2016
    36
    63
    0
    Null
    හැබෑට සුද්දෙක් කිව්වට උගන්නන්නේ කවුද? කොලිෆයිඩ් එකෙක්ද? උගෙ සුදුසුකම් මොනවද?

    LinkedIn Profile එකක් එහෙම තියේද බලන්න?

    සුපුරි Designer කෙනෙක් Entrepreneur කෙනෙක්. I haven't linkedin.
    You can watch preview video on our salepage. :)
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    ඔය කෝස් එක ෆ්‍රී ගන්න ඕන උන් PM එකක් දාහල්ල :nerd: ටොරන්ට් ඕනනං ටොරන්ට් තියේ ඩිරෙක්ට් ඕනනම් ඩිරෙක්ට් වුනත් තියෙනව (Google කරලත් හොයාගන්න පුළුවන්)
     

    U l t r a

    Member
    Jan 12, 2016
    36
    63
    0
    Null
    your video doesn't seem to work.... why not post the course author or source site in the original post?

    Reselling means reselling. If you have computer shop, you reveal your wholesale partner to customers?

    ඔය කෝස් එක ෆ්‍රී ගන්න ඕන උන් PM එකක් දාහල්ල :nerd: ටොරන්ට් ඕනනං ටොරන්ට් තියේ ඩිරෙක්ට් ඕනනම් ඩිරෙක්ට් වුනත් තියෙනව (Google කරලත් හොයාගන්න පුළුවන්)

    Typical sri lankan. :)