සුපිරි වෙළඳසැල් වලට යන ඒක අඩු කරා

Casinoboy

Well-known member
  • Jun 6, 2011
    5,244
    2,682
    113
    සුපිරි වෙළඳසැල් වලට යන ඒක ඒක අඩු කරා . වැඩිපුර ගියෙත් නෑ ඉතින් :lol: කොහොමත් සාමාන්‍ය මිනිස්සුන්ගෙන් බඩු භාණ්ඩ පුලුවන් තරම් මිලදී ගන්න බලන ඒක ඒ මිනිස්සුන්ට හොදයි.

    කන්න බොන්න නැති ගෙදරින් ඩේටා කාඩ් දාගෙන මේකට ඒන ටොයියන්ට රිදුනට කරන්න දෙයක් නෑ ඉතින්. ‌නැව ගිලුනත් අපිට නම් ඉතින් වෙනසක් නෑ. මෙහෙ ඉන්න බැරි නම් රට යනවා. රිදුනට කරන්න දෙයක් නෑ අනිත් උන්ට. :lol: මේකේ ගොඩක් උන් හැසිරෙන්නේ දේශපාලඥ්ඤයෝ උන්ට බලෙන් පැත්ත දාලා ඇරලා වගේ. :lol: ජන්දේ දීලා කැමති උන්ව පත් කරගනිල්ලා පැත්ත දාලා බලෙන් ජන්දේ ගන්නේ නෑ කවුරුවත් උබලගෙන්.
     
    Last edited:

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    සුපිරි වෙළඳසැල් වලට යන ඒක ඒක අඩු කරා . වැඩිපුර ගියෙත් නෑ ඉතින් :lol: කොහොමත් සාමාන්‍ය මිනිස්සුන්ගෙන් බඩු භාණ්ඩ පුලුවන් තරම් මිලදී ගන්න බලන ඒක ඒ මිනිස්සුන්ට හොදයි.
    ඊලඟ පාරත් රාජපස්සලාට පුක දුන්නනං කඩේ යන එක නවත්තලම දාන්න පුලුවන්
     

    Casinoboy

    Well-known member
  • Jun 6, 2011
    5,244
    2,682
    113
    හැබැයි පාරෙ තියන් විකුනන උන්ගෙ හොර වැඩ වැඩියි
    විශ්වාසවන්ත තැන් තියෙනවා :P ඔ්නම ටවුන් ඒකක තියනවා

    Ape pathey para depathey thiyana podi shop okkoma wage Dan na. Minissu yannalu foodcity wage ewage gana poddak aduine ewata yanne.
    ඩබල් නේද බඩු ඔය ආයතන වල
    ------ Post added on Oct 28, 2022 at 9:42 PM
     

    vali aththa

    Well-known member
  • Feb 5, 2013
    3,827
    1,921
    113
    විශ්වාසවන්ත තැන් තියෙනවා :P ඔ්නම ටවුන් ඒකක තියනවා


    ඩබල් නේද බඩු ඔය ආයතන වල
    ------ Post added on Oct 28, 2022 at 9:42 PM
    Ane Manda bn Amma kiuwe aththa thamai math baluwa digatama wahala okkoma. Eka eka offers denawane ewage. Natham Salli nathi nisa minissunta business nathuwa wahala athi.
     

    Blackout

    Junior member
  • Oct 28, 2022
    38
    98
    18
    කැලේ හැදෙන කිරි මදුවැල් කාපල්ලා..
    දොලේ ගලන හීතල දිය බිපල්ලා..
    වෙලේ හීය අහවර කර නාපල්ලා...............
    ලබන සැරෙත් මයිනට පුක දීපල්ලා...
     

    Casinoboy

    Well-known member
  • Jun 6, 2011
    5,244
    2,682
    113
    අළු මතින් පුක දිදී නැගිටපන් ඊලග පාරත්... එතකොට හරි
    හැම දේටම රෙන පුක දෙනවනේ. ඔය හැම ආණ්ඩුවක්ම කරපු පව් තමයි මිනිස්සු ගෙවන්නේ. :lol: කාටද කියපන්කෝ දෙන්න ඔ්න ජන්දේ
     

    ලොකු bhai

    Well-known member
  • Jun 18, 2012
    1,163
    1,746
    113
    Keels eke badu mara ganan
    kade halmasso 200g rs.600 k wenakota keels eke halmasso 200g rs.900i

    keels වලින් හාල් මැස්සෝ ගන්න එපා බන් කරවල කඩේකට පලයන්. නැත්තම් පොළකට. හැබැයි එළවලු, ළුණු වගේ දේවල් keels එකෙන් ගන්න එක වාසියි පොලේ දුවනවට වඩා. ලොකු වෙනසක් නෑ නේද
     
    • Like
    Reactions: ManjuT and sumane20

    Casinoboy

    Well-known member
  • Jun 6, 2011
    5,244
    2,682
    113
    කැලේ හැදෙන කිරි මදුවැල් කාපල්ලා..
    දොලේ ගලන හීතල දිය බිපල්ලා..
    වෙලේ හීය අහවර කර නාපල්ලා...............
    ලබන සැරෙත් මයිනට පුක දීපල්ලා...
    කාටද උබ පුක දෙන්නේ ඒතකොට :lol:
     

    King_Sajith

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    716
    986
    93
    හැම දේටම රෙන පුක දෙනවනේ. ඔය හැම ආණ්ඩුවක්ම කරපු පව් තමයි මිනිස්සු ගෙවන්නේ. :lol: කාටද කියපන්කෝ දෙන්න ඔ්න ජන්දේ
    නොදී හිටපන්.... නැත්තන් උබේ රෙන පුකත් උබට නැති වෙයි.
     

    Casinoboy

    Well-known member
  • Jun 6, 2011
    5,244
    2,682
    113
    keels වලින් හාල් මැස්සෝ ගන්න එපා බන් කරවල කඩේකට පලයන්. නැත්තම් පොළකට. හැබැයි එළවලු, ළුණු වගේ දේවල් keels එකෙන් ගන්න එක වාසියි පොලේ දුවනවට වඩා. ලොකු වෙනසක් නෑ නේද
    කරවල උම්බලකඩ වගේ දේවල් ගෙදර උනත් හදා ගන්න පුලුවන් පට්ට රහයි කොහොමද මාලු වේලලා පොල් කෑල්ලක් ඒක්ක දෙසා බානකොට :lol: මම නම් වල් සාන්ත කෙනෙක්ව වේලුවා පට්ට :P
     
    • Like
    Reactions: ලොකු bhai

    Casinoboy

    Well-known member
  • Jun 6, 2011
    5,244
    2,682
    113
    නොදී හිටපන්.... නැත්තන් උබේ රෙන පුකත් උබට නැති වෙයි.
    පුක දෙන්න උබ වගේ ටොයියෙක් නෙවෙයිනේ වෙලාවක් ලැබුනොත් උබේ ගෑනීට අම්මට උනත් හුකලා යන්නේ. :lol: ඒහෙම ඔ්න නම් කියපන් ඉතින්

    මන් මගෙ පුක රෙන්න විතරෛ පාවිච්චි කරන්නෙ
    ටොයියෙක්ට කියපන්. පුක් කෝස් නම් නෑ අපි :lol:
    ------ Post added on Oct 28, 2022 at 9:57 PM
     

    King_Sajith

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    716
    986
    93
    පුක දෙන්න උබ වගේ ටොයියෙක් නෙවෙයිනේ වෙලාවක් ලැබුනොත් උබේ ගෑනීට අම්මට උනත් හුකලා යන්නේ. :lol: ඒහෙම ඔ්න නම් කියපන් ඉතින්
    හුකන්න පුලුවන් එවුන් උබ වගේ කිය කිය ඉන්නෙ නෑ..... මැද ඇගිල්ල පුකේ ගහන් නිදා ගනින් දැන් 🤣🤣🤣🤣
     
    • Haha
    Reactions: SDCR and hasithayad

    ලොකු bhai

    Well-known member
  • Jun 18, 2012
    1,163
    1,746
    113
    කරවල උම්බලකඩ වගේ දේවල් ගෙදර උනත් හදා ගන්න පුලුවන් පට්ට රහයි කොහොමද මාලු වේලලා පොල් කෑල්ලක් ඒක්ක දෙසා බානකොට :lol: මම නම් වල් සාන්ත කෙනෙක්ව වේලුවා පට්ට :P

    ඔව් බන් උම්බලකඩ හැදුව බල මලු අරන්. කරවලනම් කරන්න බෑ බන්. ඒ quality එක ගන්නත් බෑ ගෙදර ගද ගහනවා ඊට පස්සේ කරවල තියා බත් කන්න වෙන්නෙත් නෑ. වැව් මාළු අරන් ගමේ මාම කෙනෙක්ට දෙනව දුමේ දාන්න. එකනම් සුපිරි. ආදා මාළුවා දුමේ වේලලා කාපන්කෝ. :love: :love: :love:
     
    • Like
    Reactions: Thiefx

    Casinoboy

    Well-known member
  • Jun 6, 2011
    5,244
    2,682
    113
    හුකන්න පුලුවන් එවුන් උබ වගේ කිය කිය ඉන්නෙ නෑ..... මැද ඇගිල්ල පුකේ ගහන් නිදා ගනින් දැන් 🤣🤣🤣🤣
    උබේ අම්මටයි ගෑනීටයි හුකලා හුත්තේ කැරි පොල් කෙන්දෙන් කෑව කැරියෙක් තමයි ඉතින් මාත් ඉතින්. හැබැයි පුක් කෝස් නෑ. උබ පොන්නයා උනාට ඒක මගේ සීන් ඒකේ නෑ :lol: