හොඳයි දැන් මේකට Credit Card එකකින් වගේ සල්ලි දාල Bet කරල දිනුව කියමුකො. දිනපු සල්ලි Withdraw කරගන්නෙ කොහොමද?
හොඳයි දැන් මේකට Credit Card එකකින් වගේ සල්ලි දාල Bet කරල දිනුව කියමුකො. දිනපු සල්ලි Withdraw කරගන්නෙ කොහොමද?
මචන්, පොඩි හෙල්ප් එකක් දියන්.
bet365.com එකේ උබ බෙට් දාලා තියෙනවද ???
ඒකෙ මචන්, රේට් එක 1.60 ගානෙ 10$ බෙට් එකක් ප්ලේස් කරලා අපි ඒ බෙට් එක පැරදුනොත් අපි කීයක් ලොස්ට් වෙනවද ??
11.60$ ද? නැත්නම් 1.60$ ද ??
හෙල්ප් මචන්...
1:0.6 bet eka. owa danna epa..මචන්, පොඩි හෙල්ප් එකක් දියන්.
bet365.com එකේ උබ බෙට් දාලා තියෙනවද ???
ඒකෙ මචන්, රේට් එක 1.60 ගානෙ 10$ බෙට් එකක් ප්ලේස් කරලා අපි ඒ බෙට් එක පැරදුනොත් අපි කීයක් ලොස්ට් වෙනවද ??
11.60$ ද? නැත්නම් 1.60$ ද ??
හෙල්ප් මචන්...
Bet eka paradunoth machan ube loss eka $10 i.
Uba dinuwoth ubata okkoma $16 k hamba wenawa. (Ube initial bet $10 + winning $6)
1:0.6 bet eka. owa danna epa..
1:1 danna.. 50% wining probability ekata. ehema nath nam 1:2 danna 33.33% wining probability ekata.

