වගකීමක් සහිතව සොල පැනල සවිකරන කෙනෙක් ඉන්නවද කම්පැනි එකක් උනත්කමක් නැහැ පුනර්ජනනීය බලශක්ති එකේ ලියාපදිංචි ආයතනයක් වෙන්න ඕනි දන්නා කෙනෙක් ඉන්නවවනම් කියනවද
ela machan thaks ahhh
සොලර් නං සොල මියුරු තමයි. මේ දිස්කවුන්ට් code එක යුස් කරන්න වට්ටම් වලට : MAHINDALOVE69
ado mu kandy neda inne ?
ඔව් නුවර තමයි, එත් office එක තියෙන්නේ මහරගම..ado mu kandy neda inne ?
meke location maharagama kiyalane tiyenne ?
matharata thama wade thiyennneඔව් නුවර තමයි, එත් office එක තියෙන්නේ මහරගම..
machan ubage wats app number eka denna puluwanda pm karahanKiyanna Mokada Karala denna Ona? DIY group deka tunakin wadi wistara hoyaganna Puluwan... Mama Ape Gedara Full time Solar walin Duwanna Patangatta...
wistara Ona Nam kiyanna...
Kiyanna Mokada Karala denna Ona? DIY group deka tunakin wadi wistara hoyaganna Puluwan... Mama Ape Gedara Full time Solar walin Duwanna Patangatta...
wistara Ona Nam kiyanna...
apooo ow.... company ekakin karanawa nam 1 million Up Yanawa me dawas wala.compnay ekak haraha kannwata wada godak aduwen puluwanda bn thaniyen kannwan?
api loan eka aran kannwanan machn company ekak harada karanna one?apooo ow.... company ekakin karanawa nam 1 million Up Yanawa me dawas wala.
usage eka anuwa balala Half Rate wage Yanna Puluwan.
oyath mahansi wenna ona itin
kiyak witara giyada okkotama? me dawas wala badu ganna tiyanawada?Kiyanna Mokada Karala denna Ona? DIY group deka tunakin wadi wistara hoyaganna Puluwan... Mama Ape Gedara Full time Solar walin Duwanna Patangatta...
wistara Ona Nam kiyanna...
badu ne... tiyena serama black market wela tienne..... 20000 ta tibuna pannel eka dan 40000k wela.වගකීමක් සහිතව සොල පැනල සවිකරන කෙනෙක් ඉන්නවද කම්පැනි එකක් උනත්කමක් නැහැ පුනර්ජනනීය බලශක්ති එකේ ලියාපදිංචි ආයතනයක් වෙන්න ඕනි දන්නා කෙනෙක් ඉන්නවවනම් කියනවද
Mehemai Une,kiyak witara giyada okkotama? me dawas wala badu ganna tiyanawada?