සෙක්ස් ලයිෆ් එක බෝරින්ග් නොවෙන්න

Morbius

Well-known member
  • බැදපු , එන්ගේජ් වෙච්ච ,කෑලි රන් කරන හෝ ලිවින්ග් ටුගෙදර් ඉන්න කුකුලෝ උබලගෙ සෙක්ස් ලයිෆ් එක බෝරින්ග් නොවී තියා ගන්න මොනවද අනුගමනය කරන ටිප්ස් සහ මෙතඩ්ස්. කොමන්ට් එකක් කොටන් යන්ද අපිටත් අධ්‍යාපනය සදහා. 😜
     
    • Like
    Reactions: wissnshaftler

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    තාරක කක්කෝල්ඩ් කරන්නෙ ඒක හින්ද
    එක එක දවසට එක එක මිනිස්සු වයිෆ්ට අරිනව බලල අතේ ගහන එකේ ලොකු විවිධත්වයක් තියනව කියල තාරක කීව
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,016
    2
    15,761
    113
    බැදපු , එන්ගේජ් වෙච්ච ,කෑලි රන් කරන හෝ ලිවින්ග් ටුගෙදර් ඉන්න කුකුලෝ උබලගෙ සෙක්ස් ලයිෆ් එක බෝරින්ග් නොවී තියා ගන්න මොනවද අනුගමනය කරන ටිප්ස් සහ මෙතඩ්ස්. කොමන්ට් එකක් කොටන් යන්ද අපිටත් අධ්‍යාපනය සදහා. 😜

    හැමෝටම එකම දේ කරාට හරි යන් නෑ. තමන්ට ගැළපෙන දෙයක් තෝරගනින්. හැබැයි පොඩ්ඩක් හරි sexual tension හදාගන්න බලහන්.

    එ‍් කියන්නෙ මෙහෙමයි, එකට එක ගෙදර ඉද්දි කොච්චර වුණත් හිතුණ හිතුණ වෙලාවට අල්ලන් හුකන්න පුළුවන් වුණාම ටිකක් boring වෙනවනෙ. එ‍් නිසා උඹලට හුකන්න බැරි අවස්ථාවල් ටිකක් හදා ගනින්. එළියට කෑමකට පලයන්, ගෙදරට යාලුවො එහෙම ගෙන්න ගනින් ඔය වගේ. එතකොට උවමනා වුණත් හුකන්න බැරි අවස්ථා එනවනෙ.

    වැදගත්ම දේ එ‍් වගේ වෙලාවට දෙන්නම දෙන්නව අවුස්ස ගන්නත් ඕනෙ. කෑමකට ගිහින් public තැනක ඉද්දි යටින් අල්ලල අ‍ාතල් දීලා, talk දීලා අවුස්සන්න පුළුවන්නෙ. යාලුවො ඉද්දිත් උන් එහෙ මෙහෙ වෙන තැනක් බලලා එ‍් වගේ වැඩ පුළුවන්.

    එහෙම කරාම හුකන්න අ‍ාසාවක් එනවා, හැබැයි එවෙලෙම කරගන්න බෑනෙ. ඉතින් අවස්ථාවක් එනකල් මග බලාගෙන ඉන්නවා. එතකොට චාන්ස් එක හම්බුණාම ඉතින් සැප උපරිමයි. Sexual tension කියන්නෙ එ‍්ක. විශේෂයෙන්ම එකට ගෙදරක ඉද්දි එ‍්ක නැති වෙන්න නොදෙන එක හරිම වැදගත්.

    අනික වැදගත්ම දේ තමයි දෙන්නටම sex drive එක අඩු වැඩි වෙන cycle තියෙන බව ඔලුවෙ තියා ගනින්. එහෙම අවුල් වෙලාවට වැඩි දේවල් කරන්න යන්න එපා. Obligation එකක් විදිහට කරන්න වුණාම කොහොමත් එපා වෙන්න ගන්නවා. දෙන්නගෙ mood මැච් කරගන්න පුළුවන් ක්‍රමයක් හදා ගන්න බලහන්.

    තමන්ගෙ තියෙන fantasy ගැන open වෙන එක, එහෙම වෙන්න පුළුවන් පරිසරයක් තියෙන එකත් වැදගත්. හැම දේටම හා කියන්න ඕන නෑ, හැබැයි හැම දේම කතා වෙන්න පුළුවන් වෙන්න ඕන. එතකොට ප්‍රශ්න අඩුයි.

    එක එකා කරන පලියටම මොනවත් කරන්න යන්න නම් එපා. විශේෂයෙන්ම තද BDSM සීන්, Costume සීන්, exposing, sharing වගේ සීන් එහෙම. එ‍්වා කරේ නැති පලියට උඹලා boring කියල මගුලක් නෑ. දෙන්නම අ‍ැත්තටම කැමති නම් විතරක් එ‍් වගේ දේවල්වලට යමන්. මොකද ඕවා අ‍ැත්ත අ‍ාසාවක් නැතිව test කරන්න විතරක් කරල බලන ගොඩක් අයට වැඩේ එපාම වෙන්න ඉඩක් තියෙනවා.

    අනික තමයි හොඳට මතක තියා ගනින් කෙල්ලොන්ට හැම දේම හොඳටම තිබ්බමත් හරි යන් නෑ. ඉඳලා හිටලා හරි පොඩි ප්‍රශ්නයක්, කරදරයක් එහෙම අ‍ැවිත් පොඩි variety එකක් එන්නත් ඕන. එතකොට තමයි පොඩ්ඩක් exciting වෙන්නෙ. ඉතින් sex life එක boring නොවෙන්න නම් sex නොවන life එකෙත් නිතරම මොනවා හරි එ‍්කිට කතා කරන්න, හිතන්න, ponder කරන්න වෙන දෙයක් සිදු වෙන තත්ත්වයක් හදා ගන්න බලහන්. කෙල්ලො හරි අ‍ාසයි එකම විදිහට හැම දේම වෙනවා වෙනුවට ඉඳල හිටලා හරි නරක දෙයක් හරි අලුතෙන් වෙනවට. 😁

    ඔය ටික තමයි.
     

    Nanosudha

    Well-known member
  • Dec 28, 2012
    5,165
    4,937
    113
    බැදපු , එන්ගේජ් වෙච්ච ,කෑලි රන් කරන හෝ ලිවින්ග් ටුගෙදර් ඉන්න කුකුලෝ උබලගෙ සෙක්ස් ලයිෆ් එක බෝරින්ග් නොවී තියා ගන්න මොනවද අනුගමනය කරන ටිප්ස් සහ මෙතඩ්ස්. කොමන්ට් එකක් කොටන් යන්ද අපිටත් අධ්‍යාපනය සදහා. 😜
    daily suck tama :lol:
     
    • Love
    • Like
    Reactions: sahan50 and Morbius

    mayadmax

    Well-known member
  • Apr 24, 2007
    6,306
    4,661
    113
    බැදපු , එන්ගේජ් වෙච්ච ,කෑලි රන් කරන හෝ ලිවින්ග් ටුගෙදර් ඉන්න කුකුලෝ උබලගෙ සෙක්ස් ලයිෆ් එක බෝරින්ග් නොවී තියා ගන්න මොනවද අනුගමනය කරන ටිප්ස් සහ මෙතඩ්ස්. කොමන්ට් එකක් කොටන් යන්ද අපිටත් අධ්‍යාපනය සදහා. 😜
    oya umbama mul tike uttare deela thiyenne. boring na etakota
     
    • Wow
    Reactions: Morbius