සෙල්ලම් නෑ.. අනේ කොල්ලන්නේ....

sasliit

Member
Jun 12, 2007
36,024
1,538
0
ලොවෙත් නැති තැනක
ජීවිතයේ වැදගත් දවසක් සිංහලු.
11.gif
සෑහෙන්න
11.gif
සතුටුයි
11.gif
ඉතිං
11.gif
:D
 

machan :D

Well-known member
  • Jul 14, 2014
    3,843
    290
    83
    සුබපැතුම් සංකපාල මචෝ, video එකත් එළකිරි වගේ hit වෙන්න ඕන
     

    rashmithalwatta

    Well-known member
  • Oct 11, 2006
    4,320
    289
    83
    Mage Gedara
    ජීවිතයේ වැදගත් දවසක් සිංහලු. මං ලිව්ව සින්දුවකට හැදුන පළවෙනි මියුසික් වීඩියෝ එක අද හිරු TV එකෙන් රිලීස් කලා.
    සෑහෙන්න සතුටුයි ඉතිං :D



    ජය වේවා !!!!!
     

    Dinushasankalpa

    Well-known member
  • Feb 7, 2009
    56,439
    4,158
    113
    කඩවත
    මචංලා මං ලිව්ව හින්දි වගේ සින්දුව දෙරණ මියුසික් වීඩියෝ අවෝර්ඩ් වලට වැටිලා තියෙනවා...
    පුලුවං නං වෝට් එකක් දාන්න :)



    Online vote
    http://fmderana.lk/Derana-Music-Video-Awards-2014/#91

    හොයාගන්න අමාරුනම් ආටිස්ට්ගෙ නමින් සෝර්ට් කරන්න උඩ තියන අකුරු වලින් S අකුර ක්ලික් කරලා...:yes: නැත්තං hindi wage කියලා සර්ච් කරන්න

    සැ.යු. ඔන්ලයින් වෝට් කරනවා නං වෝට් කලාට පස්සේ ඔයාගේ ඊමේල් එකට ගිහිං එවලා තියෙන ලිංක් එක ක්ලික් කරලා වෝට් එක ඇක්ටිව් කරන්න ඕනේ


    Gmail වල කන්ෆර්මේශන් මේල් එක යන්නේ SPAM වලට....... info කියලා ටයිටල් එකෙන් මේල් එක එන්නේ...... :yes:

    ඒ නිසා SPAM එක චෙක් කරලා..... ඈක්ටිවේට් කරන්න වෝට් එක..... :yes: :D

    ෆෝන් එකේ සල්ලි තියෙනවා නං SMS Vote එකක් දාන්න
    3.gif

    DMV 122 කියලා කොටලා send කරන්න 9900





    11401470_849298895145073_8312143694429270966_n.jpg




    සින්දුව බලපු නැති අය ඉන්නවා නං




    අනිත් අයටත් බලන්න බම්ප් එකක් දාගෙන යන්න :yes:



    මෙන්න වෝට් කරන ක්‍රමය පියවරෙන් පියවර (උපුටා ගත්තේ ටොම් ගෙන් ) :love:

    වොට් කරන්නේ මෙහෙමයි Step By Step
    අපේ කොල්ලෙක්ගේ සිංදුවක් තියද්දී වෙන එකෙකුට දිනන්න දෙන්න පුලුවන්ද. බැහැ මිත්‍ර වරුණි බැහැ.:no:
    අපේ දිනූෂ සංකල්ප ලියපු සිංදුව එළකිරියේ චන්ද වලින් උඩටම ගමු.

    1 මුලින්ම මේ ලිංක් එකට යන්න http://fmderana.lk/Derana-Music-Vide...earch_song.php

    2 දැන් hindi wage කියලා ගහලා සර්ච් කරන්න.
    මේ එන්නේ අපේ කොල්ල ලියපු සිංදුව.
    picture.php


    3 පහළ වම් පැත්තෙ තියන Vote කියන එක ක්ලික් කරන්න.
    දැන් නමයි ඊමේල් එකයි දාලා Vote කියන එක ක්ලික් කරන්නකෝ.
    picture.php


    4. ඔන්න ඔයාලට ඊමේල් එකක් එනව කිව්වා.
    picture.php


    [email protected] එකෙන් ආපු ඊමේල් එක පේන්න නැත්තං ස්පෑම් වල බලන්න.

    5. ඔන්න ඔය [email protected] එකෙන් ආපු ඊමේල් එක අරින්නකෝ.
    picture.php

    දැන් කරන්න ඕනි දේ දන්නවනේ. ඔව් ඔව් Activate කියන එක තමයි ක්ලික් කරන්න ඕනේ.

    5. මෙන්න බොලේ වැඩේ ගොඩ කියලා මැසේජ් එක එනවා.
    picture.php


    ඔන්න ඔහොමයි අපේ කොල්ලට වොට් කරන්නේ. උඹලගේ ඔය හදාගෙන තියන ඊමේල් ඇඩ්‍රස් වලින් වගේම එස් එම්එස් වලිනුත් වොට් කරලා සප් එක දෙන්න ඕනේ ඈ...........



    අනිත් අයටත් බලන්න බම්ප් එකක් දාගෙන යන්න :yes: