සෙවනගල කාමේෂ්වර රසායනය අත්දැකීම

talkingtom

Well-known member
  • Dec 27, 2021
    1,401
    2,653
    113
    colombo
    a.jpg


    ඊයේ මේකෙන් එකක් සිංහල බෙහෙත් බඩු කඩේකින් ගෙන්නගත්තා තුන්දාස් ගාණක් උනා, ගුලි නෙමෙයි පේස්ට් එකක් විදියට තියෙන්නේ. එක සැරේකට ග්‍රෑම් 5ක් (කලඳක්) කන්න කියලා කිව්වේ කිරි එක්ක. නිකම් කෑවා 5G මුකුත් නෑ. බැරිම තැන එක පාර 15Grams කෑවා. මෙලෝ මගුලක් මත් වෙන්නේ නෑ. වැඩි සීනි ප්ලේන්ටියකුත් ගැහුවා ඒත් නෑ. මේ ලබ්බ දැන් වැඩ නෑ වගේ ටොපිය තරම්වත්. අපරාදෙ සල්ලි වෙන එකෙක් ගත්තොත් ඒකයි දැම්මේ.

    Edit -
    dan me post eka dala 32 min wenawa. dapu gaman 15grams kawa. Sex nam paya bagayak gemakma na. pol ula wage. habai yawanna amaruwakuth na.
    Math wenne nam na puthe. gana Rs.3750 (250g) meka fb eke un 2000i lu mn danne na wenasa mkkd kyla.


    11.jpg

    22.jpg
     
    Last edited:

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,632
    67,979
    113
    Kirith ekka hariyanne ne.weralu gediyak taram size ekak kapan kiri nethuwa.
     

    bladeable

    Well-known member
  • Aug 25, 2012
    2,177
    2,400
    113
    Oka wadenawa bn oke uda tika kawata mukuth wenne na ,yata adiye tikk kala balapan wadinawa naty wenna
     

    talkingtom

    Well-known member
  • Dec 27, 2021
    1,401
    2,653
    113
    colombo
    Oka wadenawa bn oke uda tika kawata mukuth wenne na ,yata adiye tikk kala balapan wadinawa naty wenna
    good idea. Mn ada hawasa log wela naththam balapan mn mewa kala wadi wela hospital wenna puluwan. ude idan danata 35grams kawa. :rofl: :rofl: :rofl: wadunoth inbox msg ekak dannam ube address deepan bagayak ewanna.:love:
    33.jpg


    adiyenma huragena kawa. balamu
    :yes:
     
    Last edited: