attatam oya wage ewun innawada? idala tiyenawada, naththam mitya wishwasayakda? danna kenek sinhalen uththara denna plz.![]()

attatam oya wage ewun innawada? idala tiyenawada, naththam mitya wishwasayakda? danna kenek sinhalen uththara denna plz.![]()

හිටියෙ නැහැ ඉන්නෙ නැහැ කියන්නෙ කොහොමද ? විද්යාව සියල්ලම දන්නෑ. සමහර විට ඉන්නව වෙන්න පුළුවන්. වෝකිඩ් ඩෙඩ් වල ගේම් ඔෆ් ත්රෝන්ස් වල වගේම නොවෙන්න පුළුවන්. ඒ නිසා එක පාරටම කොමික්ස් කියල අහක දාන එක වැරදියි මම නම් කියන්නෙ![]()
![]()

දැනටනම් නැද්ද කොහෙද.. හැබැයි පිස්සු බලු රෝගය වගේ එකක් හෙම්බිරිසා වයිරස් එක්කයි එබෝලා වයිරස් එක එක්කයි එක්ක එකතු වුනොත් ඔය වගේ කේස් එකක් එන්න පුලුවන්ලු...මැරිලා නැගිටින්න බැරි වුනත් ඔලුව පිස්සු වැටෙන වයිරස් එකක් ආවොත් වෙන්න පුලුවන්![]()




![]()
බාහිර උත්තේජන වලිං මිනිස්සුන්ගෙ ආශාවන් වෙනස් කරන්න පුළුවන්නෙ![]()
අපිට අප්පිරිය කෑමක් සමහර වෙලාවට ලෙඩක් වගේ හැදුනාම කන්න ආස හිතෙනව වගේ කව්ද දන්නෙ වෛරසේකිං මිනිස්සුන්ට දකින දකින කෙනාව කන්න ආස හිතෙයිද කියල![]()
එහෙම හපද්දි ගෑවෙන කෙල වලින් හැපුන කෙනාටත් වෛරසේ බෝවෙනවනං![]()
![]()


කෙල ගෑවිලා බෝවෙලා නතර වුනොත් ඇති බන්.. කොහොමද වාතයෙන් බෝවෙන වයිරස් එකක් වුනොත්..... අන්තිම එකා වෙනකම් කා ගන්න වෙන්නේ....![]()


patta machan mama hari kamathi zombie movie valata. munge virus eka kohomada isellama hadenne
19++

මම නම් කැමතියි බං ඔහොම එකක් වෙනවට![]()
මම නම් දැනටමත් 50%කට වඩා රෙඩි![]()
![]()

දැනටනම් නැද්ද කොහෙද.. හැබැයි පිස්සු බලු රෝගය වගේ එකක් හෙම්බිරිසා වයිරස් එක්කයි එබෝලා වයිරස් එක එක්කයි එක්ක එකතු වුනොත් ඔය වගේ කේස් එකක් එන්න පුලුවන්ලු...මැරිලා නැගිටින්න බැරි වුනත් ඔලුව පිස්සු වැටෙන වයිරස් එකක් ආවොත් වෙන්න පුලුවන්![]()

