සොයුරිය, මුස්ලීම් වරුන්ගේ චාටු කතා වලට රැ&#352

Status
Not open for further replies.

imp

Member
Dec 31, 2010
1,250
76
0
mama nam adum ganna wat,fashionbug,nolimit shop walata yanne ne.api yanawa kiyanne apit unge plan walata help karanawa..unta tiyenne amanushika nitiyak..
good post mchn
 

eagle rox

Member
May 18, 2011
119
95
0
මචන් එතකොට සිoහල කොල්ලෙක් , මුස්ලිම් කෙල්ලෙක් එක්ක යාලු වුනාට අවුලක් නැද්ද ?

එහෙම යාලු වෙන්නෙ ඉතින් නහයක් කියල දෙයක් නෑති උන් තමයි. මෙච්චර ලස්සන සින්හල කෙල්ලො ඉන්න රටේ ගද ගහන මුස්ලිම් උන් එක්ක මොකටද යාලු වෙන්නෙ..
 

Somapaala

Well-known member
  • Dec 15, 2010
    12,320
    901
    113
    Kandy
    Mama Mawanalle. amme man danuwathwa owata set wela hitapu kello 6 7 denekma oken galawagena love kadeeme paapakarmaya koragena thiyanawa. e wagema muslim kellekta sinhala kollekwa set korala punya karmayakuth kala. habay ithin mehe inna unnam wedi purama sinhala kellanwa daganne kriyadamayatama pamanay un badinne unge jathiyema unma thamay
     

    eagle rox

    Member
    May 18, 2011
    119
    95
    0
    මචන්ල ගිය පාර මන් දාපු නූලත් යට ගියා සමහර උන් fake profiles වලින් ඈවිත් මෙක chater කරපු නිසා. එක නිසා කුනුහරප වලින් තොර බුද්දිමත් සන්වාදයක් ගෙනියන ලෙස සෑමගෙන් ඉතා කාරුනිකව ඉල්ලා සිටිමි.
     

    sjdhmz

    Active member
  • Apr 11, 2011
    470
    51
    28
    Ei Yahaluwanae ohoma veradi vidiyata hithan inne....Lankawe inne 7% muslims oka karanna puluwanda?? be ne....Ei apita oya vage nam kiyanne
     
    Aug 18, 2011
    6,147
    788
    0
    Ei Yahaluwanae ohoma veradi vidiyata hithan inne....Lankawe inne 7% muslims oka karanna puluwanda?? be ne....Ei apita oya vage nam kiyanne



    :confused::confused: මොන නම් ද?? සීමිත සම්පත්වලට අසීමිතව ඇති ඉල්ලුම නිසා හැම රටක්ම ජනගහනය පාලනය කරන කාලේ ඔයාලා 7% ඩබල් ට්‍රිබල් කරන්න දාන දහංගැට වැරදියි නේ ;)
     

    nadimal

    Well-known member
  • Dec 25, 2008
    11,194
    1,796
    113
    Badulla
    එහෙම යාලු වෙන්නෙ ඉතින් නහයක් කියල දෙයක් නෑති උන් තමයි. මෙච්චර ලස්සන සින්හල කෙල්ලො ඉන්න රටේ ගද ගහන මුස්ලිම් උන් එක්ක මොකටද යාලු වෙන්නෙ..

    :baffled::baffled::lol::lol::lol:
     

    earthbender

    Active member
  • Dec 26, 2010
    394
    124
    43
    එහෙම යාලු වෙන්නෙ ඉතින් නහයක් කියල දෙයක් නෑති උන් තමයි. මෙච්චර ලස්සන සින්හල කෙල්ලො ඉන්න රටේ ගද ගහන මුස්ලිම් උන් එක්ක මොකටද යාලු වෙන්නෙ..



    eka aththa thamai.. eth ban patta lassana muslim kello naththe na harida..
     

    eagle rox

    Member
    May 18, 2011
    119
    95
    0
    eka aththa thamai.. eth ban patta lassana muslim kello naththe na harida..

    කොච්චර ලස්සන උනත් වඩෑක් නෑනෙ , කෙල්ලෙක් ගාව තියෙන්න ඔනා පිරිසිදුකමයි පිලිවෙලයි නෑත්තන්
     
    Status
    Not open for further replies.