ස කැම්පස් වලටත් අරින්න නේද හදන්නෙ ?

banda065

Well-known member
  • Apr 20, 2007
    4,513
    6,210
    113
    හොඳ වැඩේ පිනට ඉගෙන ගන්න එන උන්ට
    ඉස්සරහට සල්ලි කාරයින්ට විතරයි ඉගෙන ගන්න පුලුවන් වෙන්නෙ හෙමිට උපාධි දන්සැල් ටික වහපුවම
     

    Bounty_Hunter

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    3,418
    5,783
    113
    විශ්ව විද්යාල ටිකේ විනයක් ඇති කරනකන් මේ රටට බෝ වෙන්නෙ බහුතරයක්ම කාලකන්නි තමා. අද්යාපනය සල්ලි වලට නැතුව ඕන පනතක් කමක් නෑ. සන්ගම් අනන් මනන් ඔක්කොම තහනම් කරන්න ඕන. ඉගෙන ගන්න ගියානම් ඉගෙනගෙන බුද්දිමත් එකෙක් විදියට එලියට එන්න ඕන එහෙම නැතිව හරක් එලියට දාල හරියන්නෙ නෑ.

    හොඳ වැඩේ පිනට ඉගෙන ගන්න එන උන්ට
    ඉස්සරහට සල්ලි කාරයින්ට විතරයි ඉගෙන ගන්න පුලුවන් වෙන්නෙ හෙමිට උපාධි දන්සැල් ටික වහපුවම
    පිනට ඉගෙන ගන්න යන උන් ඉගෙන ගන්නවද? එලියට එන එවුන්ගෙන් රටටවත් සමාජයටවත් වැඩක් තියෙනවද? අනිතමට ලක්ශ ගානක් වියදම් කරලා රටට ලැබෙන්නෙ හරකෙක්. නිකන් උගන්නන එකේ අගයක් නෑ මුන්ට. එහෙම එවුන්ට නිකන් උගන්නන්න ඕන නෑ. අති දක්ශයෝ තෝරගෙන ශිෂ්ය්‍යත්වයක් දුන්න නම් හරි.
    ------ Post added on Jul 9, 2021 at 11:35 PM
     

    NetFreak

    Well-known member
  • Oct 23, 2016
    1,617
    2,842
    113
    විශ්ව විද්යාල ටිකේ විනයක් ඇති කරනකන් මේ රටට බෝ වෙන්නෙ බහුතරයක්ම කාලකන්නි තමා. අද්යාපනය සල්ලි වලට නැතුව ඕන පනතක් කමක් නෑ. සන්ගම් අනන් මනන් ඔක්කොම තහනම් කරන්න ඕන. ඉගෙන ගන්න ගියානම් ඉගෙනගෙන බුද්දිමත් එකෙක් විදියට එලියට එන්න ඕන එහෙම නැතිව හරක් එලියට දාල හරියන්නෙ නෑ.


    පිනට ඉගෙන ගන්න යන උන් ඉගෙන ගන්නවද? එලියට එන එවුන්ගෙන් රටටවත් සමාජයටවත් වැඩක් තියෙනවද? අනිතමට ලක්ශ ගානක් වියදම් කරලා රටට ලැබෙන්නෙ හරකෙක්. නිකන් උගන්නන එකේ අගයක් නෑ මුන්ට. එහෙම එවුන්ට නිකන් උගන්නන්න ඕන නෑ. අති දක්ශයෝ තෝරගෙන ශිෂ්ය්‍යත්වයක් දුන්න නම් හරි.
    ------ Post added on Jul 9, 2021 at 11:35 PM
    උඹ කියන්නේ Aisec, Rotaract , Toastmasters එහෙමත් තහනම් කරන්න ඕන කියලාද :rofl:
     

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,894
    113
    Fantasy
    දන්න උන් දන්න්වා විශ්ව විද්‍යාල ශිශයයා කවරෙක්ද කියන නිර්වචනෙම තියෙන්නේ බුද්ධිමත්, විච්ක්ශනශීලී , අරගලකාරී කියන කරුනු 3. අන්තිමට ඔය පනතෙන් වි.වි. ශිශ්‍යයා නිර්වචනයත් වෙනස් කරන්ඩ වෙන තත්වයක් ඇතිවෙයි
     

    banda065

    Well-known member
  • Apr 20, 2007
    4,513
    6,210
    113
    උඹ කියන්නේ Aisec, Rotaract , Toastmasters එහෙමත් තහනම් කරන්න ඕන කියලාද :rofl:
    මොන්ටිසෝරියෙ ඉඳල කැම්පස් එකට යනකම්ම
    රජයේ පාසලකට නොගිහින්, රජයේ පෙලපොත්, නිළ ඇඳුම් නොගෙන , සීසන් එකකින් වත් නොගිහින් සල්ලි ගෙවලා ඉගෙන ගත්තම එහෙම හිතෙනවා

    1 ඉඳන් 11 හරි 13 හරි වෙනකම් පිනට ඉගෙන ගෙන ඒකෙන් ගන්න පුලුවන් උපරිම ප්‍රයෝජනේ ගන්න බැරි වෙලා වෙන එවුන් ඒක ගන්නව දකිද්දිත් එහෙම වෙනව
     
    Last edited:

    Bounty_Hunter

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    3,418
    5,783
    113
    මොන්ටිසෝරියෙ ඉඳල කැම්පස් එකට යනකම්ම
    රජයේ පාසලකට නොගිහින්, රජයේ පෙලපොත්, නිළ ඇඳුම් නොගෙන , සීසන් එකකින් වත් නොගිහින් සල්ලි ගෙවලා ඉගෙන ගත්තම එහෙම හිතෙනවා
    අධ්‍යාපනය මුදලට කියල කිව්වේ නෑ. අධ්‍යාපනය නිදහස් වෙන්න ඕන ඒ වගේම විනය, බුද්දිය, කාලයට ඔබින ලෙස වෙනස් වීම වගේ දේවල් අනිවාර්යයි. මුදලට හෝ නොමිලේ, රටට එකතු වෙන්න ඕන බුදිමත්, රටට වැඩදායී ලමයි, එහෙම නැතුව එක එකාගෙ දේශපාලන අතකොලු වෙලා අනාගතයක් නැති කරගත්ත මොල සුද්ද කරපු හිස් මිනිස්සු නෙමේ.
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    Campus වල පෙර වැරදි. JVP වලි හින්දා දැන් ඔය වගේ case වලට මිනිස්සු attention දෙන්නේ නැ. මොන අරගල කරලා දිනා ගත්ත දෙයක් උනත් ඔහොම ඕන එකටයි එපා එකටයි හැම මඟුලට ම protest කරන්න ගිහින් චාටර් උනාම අන්තිමට කවුරු වත් ගනන් ගන්නෙ නැ
     

    lakmal8888

    Active member
  • Jan 28, 2013
    641
    213
    43
    විශ්ව විද්යාල ටිකේ විනයක් ඇති කරනකන් මේ රටට බෝ වෙන්නෙ බහුතරයක්ම කාලකන්නි තමා. අද්යාපනය සල්ලි වලට නැතුව ඕන පනතක් කමක් නෑ. සන්ගම් අනන් මනන් ඔක්කොම තහනම් කරන්න ඕන. ඉගෙන ගන්න ගියානම් ඉගෙනගෙන බුද්දිමත් එකෙක් විදියට එලියට එන්න ඕන එහෙම නැතිව හරක් එලියට දාල හරියන්නෙ නෑ.


    පිනට ඉගෙන ගන්න යන උන් ඉගෙන ගන්නවද? එලියට එන එවුන්ගෙන් රටටවත් සමාජයටවත් වැඩක් තියෙනවද? අනිතමට ලක්ශ ගානක් වියදම් කරලා රටට ලැබෙන්නෙ හරකෙක්. නිකන් උගන්නන එකේ අගයක් නෑ මුන්ට. එහෙම එවුන්ට නිකන් උගන්නන්න ඕන නෑ. අති දක්ශයෝ තෝරගෙන ශිෂ්ය්‍යත්වයක් දුන්න නම් හරි.
    ------ Post added on Jul 9, 2021 at 11:35 PM
    Ow bahutharayak inne kalakanni campus wala palam asse game gahanwa podi ekekta yanna ne
     
    • Like
    Reactions: lilman

    warwickuni

    Well-known member
  • May 21, 2008
    4,373
    1
    4,075
    113
    I cant understand that why KDA cannot have special restrictive policies for their students. I can remember from the start they were outside Uni structure. They were paid , whereas we needed to pay for our free education , at least for books and subsistence.
    People who could not secure marks look down upon but uni education is not free. Only tuition fee is free and some got bursaries, but a substantial sum of money was spent for education for 3-4 years.Student unions were directly funded by political parties and they were similar to NGOs and had their own agenda. As free thinking is what is important in uni, they did what social media and govt doing to us. Though I do not like student unions they also play a part , like govt in power. We were free to go any where after qualification (except medical students).S So why cant they have restrictive rules. Even nurses had certain prohibitions such as marriage from long time. So what is wrong with KDA having same or additional restrictions.
     
    Last edited: