හති වැටෙනකම් ගැහුවොත්ද වැඩ්ඩෙක් වෙන්නේ

ruchira55

Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,003
    40,909
    113
    Body count?🤭
    එකම එක මැටි ගුලියක් විතරක් තියාගෙන, ඒ ගුලියෙන් නැවත නැවත අළුත් අළුත් නිර්මාණ කරල දක්ෂ කුඹල් කරුවෙක් වෙන්නත් පුළුවන්.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඔව් බන් මේ හුත්තලාට තේරෙන්නේ නෑනේ.
    මුන් හිතන්නේ පෝර්න් වගේ පලන්න ඕන කියලනේ

    dan inna ewun hithan inne weda dala gahapu gaman mn pora kiyala, ithin ara kella katak erala kiyanne kohomada satis naha kiyala, ehema kiuwoth aru hithanne wate giya ekak kiyala,

    Body count?🤭

    school eke hitapu kello set ekak
    ------ Post added on Jul 26, 2024 at 9:44 PM
     

    chinmak

    Well-known member
  • Oct 27, 2014
    9,833
    8,054
    113
    මෙන්න මෙතන...
    එකම එක මැටි ගුලියක් විතරක් තියාගෙන, ඒ ගුලියෙන් නැවත නැවත අළුත් අළුත් නිර්මාණ කරල දක්ෂ කුඹල් කරුවෙක් වෙන්නත් පුළුවන්.
    රනිල් සාර් වගේද...අම්බෝ ඉතින් අඹපු නිර්මාණ නම් කියලා වැඩක් නෑ..

    සාගල..අකිල..රුවන්..වජිර..
     

    iworld

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    17,803
    23,363
    113
    චී ලංකාව
    p5eg9Qw.jpg
    වාහනෙ ස්පීඩ් කරන්න ඕනි පොඩ්ඩක් එන්ජිම රත් කරලා. ගැහැණු කලයිමැක්ස් වෙන්නෙ හෙමීට ඒ නිසා හනුමා දර පලනවා වගේ පැනපුගමන් කෙලියොත් වැඩේ නානවා.
     

    King kekille

    Well-known member
  • Jun 27, 2016
    2,927
    2,477
    113
    Austria
    හති වැටෙන්න ඕන අපිටද..ගෑනීටද???
    ගෑනු 4ක් එක්ක වගේ (බඩු නෙමේ ) එකට ඉදල ඇති ඒත් මට හති වැටිලා කලන්තේ එන්න ආව මිසක් උන්ට ගානක් වත් නෑ...ගෑනු එවෙලෙට පොඩ්ඩක් කෑගහනවා එච්චරයි උන්ට හතිනම් නෑ😂🤣😂
     

    dilshanniranga

    Well-known member
  • Jan 3, 2024
    1,695
    2,614
    113
    ගෑනු 4ක් එක්ක වගේ (බඩු නෙමේ ) එකට ඉදල ඇති ඒත් මට හති වැටිලා කලන්තේ එන්න ආව මිසක් උන්ට ගානක් වත් නෑ...ගෑනු එවෙලෙට පොඩ්ඩක් කෑගහනවා එච්චරයි උන්ට හතිනම් නෑ😂🤣😂
    ඔයා පොඩ්ඩක් class එකකට යන්න
     
    • Haha
    Reactions: King kekille

    King kekille

    Well-known member
  • Jun 27, 2016
    2,927
    2,477
    113
    Austria
    ඔයා පොඩ්ඩක් class එකකට යන්න
    හති වැටෙනවා කියන්නේ උන් ටික වෙලාවකින් මල මිනියවගේ ඉන්න එකට වෙන්න ඇති..🤣🤣🤣 මමත් ගහපු 4න් දෙකක් විතරයි පට්ට ඇක්ටිව්..දවසක් ඒකීයක්cow girl හිටියේ..එකීගේ ගස්ස ගන්න විදියට මට ගියා..(ගහපු අන්තිම පොසිශන් එක..වැඩේ පටන් අරන් විනාඩි 25කට විතර පස්සේ) ඒකී ඒත් නෙමෙයි නැව්ත්තුවේ....යකා තමයි.
     

    sahan50

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    7,099
    6,434
    113
    kandy
    ජෝක් නෙවේ බන්. දැන් බලපන් අපේ එකී. මම මි හරකෙක් වගේ තඩි ඩයල් එකක්. ඒත් නිපල් එක ඇල්ලුවත් එකී වෙට් වෙනවා. ඇයි. එකී මට ආදරේ නිසා. තොගීකිත් ඒවගේ තම. තෝ හි කිවත් වෙට් වෙනවා.
    Thawa mee wage katha api eka bedaganna aiye😍