uta banala wadak naha ban, ape team eke unge team spirit ekak thiyenawada kiyahan, match eka madde mathews ta puluwan da kollo tika up karala wath ganna, melo rahak na ban e athin nam team eka, ekata coach ta banala wadak na, team eka athule wena mokadda ulak thiyenawa wage
මැතිව්ස් අසාර්ථක වෙවි ආයෙ දැම්මෙ ඇයි දන්නෙ නැහැ මට ඒක තමා හිතා ගන්නම බැරි, අළුත් කොල්ලො දාන්නෙ නැත්තෙ ඇයි ? උන්ව දාලා පරාද උනත් හිත හදාගන්න පුළුවන් සහ උන්ගෙත් ප්රෆොර්මන්ස් හැදෙනවා.
