මම දැනට දැනුවත්ව ගෙවන බදු...
Adv. Per. Income Tax (Salary) --> 18,500
Internet --> 1,720.50
DTV --> 420.20
Other (roughly) --> 3,000
කාලා බීලා, වැඩට ගිහිල්ලා, වාහනේ ලීස් එක ගෙවම පඩිය ඉවරයි. බදු විදිහට ආසන්න විදිහට 24,000 ක් වගේ ගෙවනවා.
Google Drive, YouTube Premium, Netflix වගේ subscription දැනට use කරනවා. සල්ලි තියෙනවට නෙවෙයි. වැඩ පහසු කරගන්න වගේම ජීවිතේ පොඩ්ඩක් රසවිදින්න ඕන නිසා.
මීට අමතරව Daraz වගේ online shopping sites වල අඩුම බඩු කෑලි 1ක් වත් මාසෙකට order කරනවා.
මෙහෙම බලද්දී ඔක්තෝබර් පළවෙනිදා ඉදන් තවත් බදු බර වැඩි වෙනවා. හිතලා බලන්න වෙනවා සමහර දේවල් continue කරනවද නැද්ද කියලා.
මේ මම හම්බ වෙන පඩියෙන් සතයක්වත් ඉතිරි නොකර තත්ත්වේ. හම්බ වෙච්ච පඩිය ඉතුරු කලා නම් ඒකටත් බදු ගෙවන්න වෙනවා.
තාම ඉන්න හිටින්න හරියට තැනක් නැතුව මේ තත්ත්වේ.
ඇත්තටම අපි හරි පවු නේද බන්. සමහර දේවල් හීන විතරයි මේ රටේ.
මේක ඈඩියාවක් නම් නෙවෙයි. මොකද මම කැමති බදු ගෙවන්න අනිත් හැමදේම මේ රටේ හරියට වෙනවා නම්. ගෙවන බදු වලින් අපිට benefit එකක් ලැබෙනවා නම්.
ආණ්ඩුව කරන දේ වැරදී කියනවා නෙවෙයි. හැබැයි මුන් බලේට ආවේ මේ දැන් කරන දේවල් කරනවා කියලා නෙවෙයි. හාත්පසින්ම වෙන දෙයක් මුන් දැන් කරන්නේ.
ගෝටා එලෙව්වා වගේ මුන්ව එලවන්න කියනවා නෙවෙයි. හැබැයි මිනිස්සු කටපුක වහන් ඉන්න කන් මුන් අපිට අරින්න පුළුවන් උපරිම අරිනවා. එක සත්තයි.
Adv. Per. Income Tax (Salary) --> 18,500
Internet --> 1,720.50
DTV --> 420.20
Other (roughly) --> 3,000
කාලා බීලා, වැඩට ගිහිල්ලා, වාහනේ ලීස් එක ගෙවම පඩිය ඉවරයි. බදු විදිහට ආසන්න විදිහට 24,000 ක් වගේ ගෙවනවා.
Google Drive, YouTube Premium, Netflix වගේ subscription දැනට use කරනවා. සල්ලි තියෙනවට නෙවෙයි. වැඩ පහසු කරගන්න වගේම ජීවිතේ පොඩ්ඩක් රසවිදින්න ඕන නිසා.
මීට අමතරව Daraz වගේ online shopping sites වල අඩුම බඩු කෑලි 1ක් වත් මාසෙකට order කරනවා.
මෙහෙම බලද්දී ඔක්තෝබර් පළවෙනිදා ඉදන් තවත් බදු බර වැඩි වෙනවා. හිතලා බලන්න වෙනවා සමහර දේවල් continue කරනවද නැද්ද කියලා.
මේ මම හම්බ වෙන පඩියෙන් සතයක්වත් ඉතිරි නොකර තත්ත්වේ. හම්බ වෙච්ච පඩිය ඉතුරු කලා නම් ඒකටත් බදු ගෙවන්න වෙනවා.
තාම ඉන්න හිටින්න හරියට තැනක් නැතුව මේ තත්ත්වේ.
ඇත්තටම අපි හරි පවු නේද බන්. සමහර දේවල් හීන විතරයි මේ රටේ.
මේක ඈඩියාවක් නම් නෙවෙයි. මොකද මම කැමති බදු ගෙවන්න අනිත් හැමදේම මේ රටේ හරියට වෙනවා නම්. ගෙවන බදු වලින් අපිට benefit එකක් ලැබෙනවා නම්.
ආණ්ඩුව කරන දේ වැරදී කියනවා නෙවෙයි. හැබැයි මුන් බලේට ආවේ මේ දැන් කරන දේවල් කරනවා කියලා නෙවෙයි. හාත්පසින්ම වෙන දෙයක් මුන් දැන් කරන්නේ.
ගෝටා එලෙව්වා වගේ මුන්ව එලවන්න කියනවා නෙවෙයි. හැබැයි මිනිස්සු කටපුක වහන් ඉන්න කන් මුන් අපිට අරින්න පුළුවන් උපරිම අරිනවා. එක සත්තයි.


