හන්සිගේ කුලුදුල් නව කතාව ...(ආදරණිය ලෝචනා )

sameerasugath

Well-known member
  • Dec 1, 2008
    1,571
    111
    63
    mage tread eke mokada tawa kata danne..oya wenama danna..:angry::angry::angry::angry::angry:

    අනේ හංසි ඔයාගෙ කතාවෙ ස්ත්‍රී දූෂණ එහෙමත් තියනවා...
    ඒ නිසා අපි දෙන්නම මගේ කතාව දාමු
    :(
     

    angel_hansi

    Banned
    Jun 2, 2011
    821
    228
    0
    මෙලෙසින්ම සැමදාම කාගේ හෝ මන දොළ සපුරන්න ලෝචානට සිදු උනා ...ලෝචානට වෙලාවකට පුදුමත් හිතුන ..ඒ අයගෙන් සේවය ලබා ගන්න එන ය දිහා බැලුවම ...සමහරු විදායක ශ්‍රේණියේ ජොබ් කරන අය..aurudu 50,60 පැනපු බිස්නස් කරන අය , තරුණ කොල්ලෝ , සමාජයේ ජනප්‍රිය යයි සම්මත අයත් මෙතැනට ආවා ..ඒ මෙතැන ටිකක් ලොකු තැනක් නිසා ,
    තුන් හිතකින් වත් කිරීමට බල පොරොතු නොඋනු ජොබ් එකක් කරන්න සිදු වීම නිසා ලෝචනා හිටියේ මහත් කලා කිරීමෙන් ..එත් මාස 5 ,6 යන කොට ලෝචනා ඒ ජිවිතයට හුරු උනා..


    ලෝචනා පොඩ්ඩකට මෙහෙට එන්න ...
    ai සිල්වියා මැඩම්...
    ලෝචනා ට dance කරන්න පුලුවන්ද ...?
    ගොඩක් හොදට නම් dance කරන්න බැහැ මැඩම් ..
    ඒකට කමක් නැහැ ...හෙට එනවා ඔයාට dancing practice කරන්න කෙනෙක් ..හෙටයි අනිද්දයි එයත් එක්ක එක්කහු වෙලා dancing practice වෙන්න ...හොදද ලෝචනා ..
    හොදයි මැඩම් ..එත් මොකද මැඩම් හිටි ගමන් අපි dancing practice වෙන්න ඕනි ...
    dance කරන්න මිසක් වෙන මොකටද ලෝචනා ...සිල්වියා මැඩම් මහා හින් හිනා වේවි කිඋව ...

    මේක නම් ලෝචානට ලොකු ප්‍රහේලිකාවක් ...
    ලෝචනා බලන් හිටියේ නතාෂා එනකම් මේ ගැන අහන්න ...වැඩි වෙලාවක් යන්න කලින් නතාෂා ආවා..

    සිල්වියා මැඩම් උඹටත් කිඋව ද බන් හෙට dancing practice වෙන්න කියලා ...ලෝචනා ඇස ලොකු කරගෙන ඇහුවා ..
    මට නම් කිඋවේ නෑ බන් ..ඒ උනාට මමත් මේකට ආපු මුල් දවස් වලම dancing practice උනා ...
    ඒ මොකටද බන් ...ලෝචනා පුදුම වෙලා වගේ අහනවා ...
    හෙහෙ .සමහර ලොකු පාටි වලට සිල්වියා මැඩම්ගෙන් කෙල්ලෝ ගන්නවා ..බර ගණන් වලට ..අපිටත් ඒවගේ party වලට යන එක ලාබයි...අපිට හොද ගානක් ටිප් එක වියටත් ලැබෙනවා. ..
    ඉතින් මොනවද බන් කරන්න තියෙන්නේ...dance කරන්නද ...ඉතින් ඒවාට අපි යන්න ඕනෙද බන් ...
    හෙහෙ ..අපිට තියෙන්නේ හොදට නටන්න බන් ...නතාෂා ඇහැක් ඉගි මරමින් කිඋව ..
    මොන විකාරයක්ද බන් උඹ කියන්නේ ..මට නම් තේරෙන්නේ නැහැ ...
    හෙහෙ..උඹ තාම මේ field ඒකට අලුත් නේ බන් ... ටික දවසක් යනකොට මේවයේ ඉදලම හොදට tempparadu වේවි උඹ ...
    නිකන් නෙමෙඉ බන් නටන්න තියෙන්නේ ...sexy විදියට ...නැටුම අන්තිම වෙනකොට අපේ ඇගේ මුකුත් නැහැ ...රෙදි නැතුව...ඒ කියන්නේ හෙලුවෙන්ම ..දැන් උඹට තේරුනාද ...
    apoo ..ඒ මොන ලජ්ජා නැති වැඩක්ද ..මට නම් බැහැ .. iiiya ..
    දැන් අපිට මොන ලජ්ජවක්ද බන් ..අනික සිල්වියා මැඩම්ගේ කීමට පිටින් යන්න බැහැ ..එක නිසා උඹට ඕක කරන්නම වෙනවා ..
    මට නම් බැහැ බන් ...
    ඔහොම තමයි බන් මමත් මුලින් කිඋවේ...මේක තමයි අපේ කරුම jiwithe හැටි ...
    උඹත් යනවද නටන්න ..මැඩම් තාම නම් මුකුත් කිඋවේ නැහැ ..කිඋවොත් යන්න වෙනවා ..අටට හොද ගානකුත් ලැබෙනවනේ බන් ...

    නතාෂා ...නතාෂා ...
    අන්න සිල්වියා මැඩම් කතා කරනවා ...customer කෙනෙක් ඇවිත් වෙන්න ඇති ...මම යන්නම් බන් ...
    එහෙනම් හොදට හෙට නැටුම් පුරුදු වෙයන් කියාගෙන නතාෂා ගියේ ලෝචනා ගේ පිටි පස්ස මිරිකමින් ......
    ඌයියා.. උඹට නම් මේ ජොබ් එකම තමයි බන් හරි යන්නේ ..ලෝචනා කිඋවේ නොරුස්සනා හඩින් ...

     

    sameerasugath

    Well-known member
  • Dec 1, 2008
    1,571
    111
    63
    කොහොමින් කොහොම හරි අනුත්තරයි කලනයි Unity Plasa එකේ ටෝනර් රීපිල් කරන කඩෙන් ගෙනාපු බත් පාර්සල් දෙක අමාරුවෙන් කෑව.කාල ඉවර වෙලා අනුත්තරා සාලෙට ආවා.
    සාලෙට එනකොටම සාලෙ තිබුන Phone එක රිං වෙනව ඇහුණ.ඒත් කෝල් එක ගන්න යන්න කලින් Phone එක කට් වුණා.අනුත්තරාට එතකොට තමයි මතක් වුනේ රිං කරන්න ඇත්තේ මාධව කියල
    අනුත්තරා Phone එක ළඟට ලිහින් මාධවට කෝල් එකක් අරන් රිසිවරය කනේ තියා ගත්ත

    අනුත්තරා - හෙලෝ මට මාධවට කතා කරන්න පුළුවන්ද
    දුරකථනය -ආයුබෝවන්...
    ශ්‍රී ලංකා ඉටලිකොම් ආයතනය ඔබ සාදරයෙන් පිළිගනිමු
    සිංහල භාෂාව සඳහා අංක 01 ඇතුලත් කරන්න
    දෙමළ භාෂාව සඳහා අංක 02 ඇතුලත් කරන්න

    අනුත්තරා සිය භාෂා මාධ්‍ය වශයෙන් අංක 01 ඇතුලත් කර සිංහල භාෂාව තෝරා ගනී

    දුරකථනය -අන්තර්ජාල හා ප්‍රීෙප්ඩ් පැකේජ පිළිබඳ විමසීම සඳහා අංක 01 ඇතුලත් කරන්න
    අපගේ නවතම අධිවේගී ADSL බ්‍රෝඩ්බෑන්ඩ් සේවාව පිළිබඳ විමසීමට අංක 02 ඇතුලත් කරන්න
    එසේත් නැතිනම් පාරිභෝගික මහතකු ඇමතීම සඳහා දුරකථනයේ රැඳී සිටීමට අංක03 යොදන්න

    අනුත්තරා අංක 03 යොදා පාරිභෝගික මහතකු ඇමතීමට දුරකථනයේ රැඳී සිටී...

     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: ruchira88

    RottenCOLT

    Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,569
    16,401
    113
    කොහොමින් කොහොම හරි අනුත්තරයි කලනයි Unity Plasa එකේ ටෝනර් රීපිල් කරන කඩෙන් ගෙනාපු බත් පාර්සල් දෙක අමාරුවෙන් කෑව.කාල ඉවර වෙලා අනුත්තරා සාලෙට ආවා.
    සාලෙට එනකොටම සාලෙ තිබුන Phone එක රිං වෙනව ඇහුණ.ඒත් කෝල් එක ගන්න යන්න කලින් Phone එක කට් වුණා.අනුත්තරාට එතකොට තමයි මතක් වුනේ රිං කරන්න ඇත්තේ මාධව කියල
    අනුත්තරා Phone එක ළඟට ලිහින් මාධවට කෝල් එකක් අරන් රිසිවරය කනේ තියා ගත්ත

    අනුත්තරා - හෙලෝ මට මාධවට කතා කරන්න පුළුවන්ද
    දුරකථනය -ආයුබෝවන්...
    ශ්‍රී ලංකා ඉටලිකොම් ආයතනය ඔබ සාදරයෙන් පිළිගනිමු
    සිංහල භාෂාව සඳහා අංක 01 ඇතුලත් කරන්න
    දෙමළ භාෂාව සඳහා අංක 02 ඇතුලත් කරන්න

    අනුත්තරා සිය භාෂා මාධ්‍ය වශයෙන් අංක 01 ඇතුලත් කර සිංහල භාෂාව තෝරා ගනී

    දුරකථනය -අන්තර්ජාල හා ප්‍රීෙප්ඩ් පැකේජ පිළිබඳ විමසීම සඳහා අංක 01 ඇතුලත් කරන්න
    අපගේ නවතම අධිවේගී ADSL බ්‍රෝඩ්බෑන්ඩ් සේවාව පිළිබඳ විමසීමට අංක 02 ඇතුලත් කරන්න
    එසේත් නැතිනම් පාරිභෝගික මහතකු ඇමතීම සඳහා දුරකථනයේ රැඳී සිටීමට අංක03 යොදන්න

    අනුත්තරා අංක 03 යොදා පාරිභෝගික මහතකු ඇමතීමට දුරකථනයේ රැඳී සිටී...


    :lol: පට්ට මචන්.

     

    argan

    Well-known member
  • Jul 27, 2007
    16,100
    2,076
    113
    37
    <<< Benthara Gangen Eha >>>
    කොහොමින් කොහොම හරි අනුත්තරයි කලනයි Unity Plasa එකේ ටෝනර් රීපිල් කරන කඩෙන් ගෙනාපු බත් පාර්සල් දෙක අමාරුවෙන් කෑව.කාල ඉවර වෙලා අනුත්තරා සාලෙට ආවා.
    සාලෙට එනකොටම සාලෙ තිබුන Phone එක රිං වෙනව ඇහුණ.ඒත් කෝල් එක ගන්න යන්න කලින් Phone එක කට් වුණා.අනුත්තරාට එතකොට තමයි මතක් වුනේ රිං කරන්න ඇත්තේ මාධව කියල
    අනුත්තරා Phone එක ළඟට ලිහින් මාධවට කෝල් එකක් අරන් රිසිවරය කනේ තියා ගත්ත

    අනුත්තරා - හෙලෝ මට මාධවට කතා කරන්න පුළුවන්ද
    දුරකථනය -ආයුබෝවන්...
    ශ්‍රී ලංකා ඉටලිකොම් ආයතනය ඔබ සාදරයෙන් පිළිගනිමු
    සිංහල භාෂාව සඳහා අංක 01 ඇතුලත් කරන්න
    දෙමළ භාෂාව සඳහා අංක 02 ඇතුලත් කරන්න

    අනුත්තරා සිය භාෂා මාධ්‍ය වශයෙන් අංක 01 ඇතුලත් කර සිංහල භාෂාව තෝරා ගනී

    දුරකථනය -අන්තර්ජාල හා ප්‍රීෙප්ඩ් පැකේජ පිළිබඳ විමසීම සඳහා අංක 01 ඇතුලත් කරන්න
    අපගේ නවතම අධිවේගී ADSL බ්‍රෝඩ්බෑන්ඩ් සේවාව පිළිබඳ විමසීමට අංක 02 ඇතුලත් කරන්න
    එසේත් නැතිනම් පාරිභෝගික මහතකු ඇමතීම සඳහා දුරකථනයේ රැඳී සිටීමට අංක03 යොදන්න

    අනුත්තරා අංක 03 යොදා පාරිභෝගික මහතකු ඇමතීමට දුරකථනයේ රැඳී සිටී...

    :rofl:
     

    DjSunimal

    Well-known member
  • Jun 23, 2011
    3,888
    346
    83
    මෙලෙසින්ම සැමදාම කාගේ හෝ මන දොළ සපුරන්න ලෝචානට සිදු උනා ...ලෝචානට වෙලාවකට පුදුමත් හිතුන ..ඒ අයගෙන් සේවය ලබා ගන්න එන ය දිහා බැලුවම ...සමහරු විදායක ශ්‍රේණියේ ජොබ් කරන අය..aurudu 50,60 පැනපු බිස්නස් කරන අය , තරුණ කොල්ලෝ , සමාජයේ ජනප්‍රිය යයි සම්මත අයත් මෙතැනට ආවා ..ඒ මෙතැන ටිකක් ලොකු තැනක් නිසා ,
    තුන් හිතකින් වත් කිරීමට බල පොරොතු නොඋනු ජොබ් එකක් කරන්න සිදු වීම නිසා ලෝචනා හිටියේ මහත් කලා කිරීමෙන් ..එත් මාස 5 ,6 යන කොට ලෝචනා ඒ ජිවිතයට හුරු උනා..


    ලෝචනා පොඩ්ඩකට මෙහෙට එන්න ...
    ai සිල්වියා මැඩම්...
    ලෝචනා ට dance කරන්න පුලුවන්ද ...?
    ගොඩක් හොදට නම් dance කරන්න බැහැ මැඩම් ..
    ඒකට කමක් නැහැ ...හෙට එනවා ඔයාට dancing practice කරන්න කෙනෙක් ..හෙටයි අනිද්දයි එයත් එක්ක එක්කහු වෙලා dancing practice වෙන්න ...හොදද ලෝචනා ..
    හොදයි මැඩම් ..එත් මොකද මැඩම් හිටි ගමන් අපි dancing practice වෙන්න ඕනි ...
    dance කරන්න මිසක් වෙන මොකටද ලෝචනා ...සිල්වියා මැඩම් මහා හින් හිනා වේවි කිඋව ...

    මේක නම් ලෝචානට ලොකු ප්‍රහේලිකාවක් ...
    ලෝචනා බලන් හිටියේ නතාෂා එනකම් මේ ගැන අහන්න ...වැඩි වෙලාවක් යන්න කලින් නතාෂා ආවා..

    සිල්වියා මැඩම් උඹටත් කිඋව ද බන් හෙට dancing practice වෙන්න කියලා ...ලෝචනා ඇස ලොකු කරගෙන ඇහුවා ..
    මට නම් කිඋවේ නෑ බන් ..ඒ උනාට මමත් මේකට ආපු මුල් දවස් වලම dancing practice උනා ...
    ඒ මොකටද බන් ...ලෝචනා පුදුම වෙලා වගේ අහනවා ...
    හෙහෙ .සමහර ලොකු පාටි වලට සිල්වියා මැඩම්ගෙන් කෙල්ලෝ ගන්නවා ..බර ගණන් වලට ..අපිටත් ඒවගේ party වලට යන එක ලාබයි...අපිට හොද ගානක් ටිප් එක වියටත් ලැබෙනවා. ..
    ඉතින් මොනවද බන් කරන්න තියෙන්නේ...dance කරන්නද ...ඉතින් ඒවාට අපි යන්න ඕනෙද බන් ...
    හෙහෙ ..අපිට තියෙන්නේ හොදට නටන්න බන් ...නතාෂා ඇහැක් ඉගි මරමින් කිඋව ..
    මොන විකාරයක්ද බන් උඹ කියන්නේ ..මට නම් තේරෙන්නේ නැහැ ...
    හෙහෙ..උඹ තාම මේ field ඒකට අලුත් නේ බන් ... ටික දවසක් යනකොට මේවයේ ඉදලම හොදට tempparadu වේවි උඹ ...
    නිකන් නෙමෙඉ බන් නටන්න තියෙන්නේ ...sexy විදියට ...නැටුම අන්තිම වෙනකොට අපේ ඇගේ මුකුත් නැහැ ...රෙදි නැතුව...ඒ කියන්නේ හෙලුවෙන්ම ..දැන් උඹට තේරුනාද ...
    apoo ..ඒ මොන ලජ්ජා නැති වැඩක්ද ..මට නම් බැහැ .. iiiya ..
    දැන් අපිට මොන ලජ්ජවක්ද බන් ..අනික සිල්වියා මැඩම්ගේ කීමට පිටින් යන්න බැහැ ..එක නිසා උඹට ඕක කරන්නම වෙනවා ..
    මට නම් බැහැ බන් ...
    ඔහොම තමයි බන් මමත් මුලින් කිඋවේ...මේක තමයි අපේ කරුම jiwithe හැටි ...
    උඹත් යනවද නටන්න ..මැඩම් තාම නම් මුකුත් කිඋවේ නැහැ ..කිඋවොත් යන්න වෙනවා ..අටට හොද ගානකුත් ලැබෙනවනේ බන් ...

    නතාෂා ...නතාෂා ...
    අන්න සිල්වියා මැඩම් කතා කරනවා ...customer කෙනෙක් ඇවිත් වෙන්න ඇති ...මම යන්නම් බන් ...
    එහෙනම් හොදට හෙට නැටුම් පුරුදු වෙයන් කියාගෙන නතාෂා ගියේ ලෝචනා ගේ පිටි පස්ස මිරිකමින් ......
    ඌයියා.. උඹට නම් මේ ජොබ් එකම තමයි බන් හරි යන්නේ ..ලෝචනා කිඋවේ නොරුස්සනා හඩින් ...


    :D:D:D:D:D:D
    api wage hoda lamayiwath narak weyida manda mewa balala :D
     

    Sefirosu

    Member
    Dec 12, 2011
    1,255
    106
    0
    සෙක්ස් ස්ටෝරි එකක් නෙ යන්නෙ? අරින හැටිත් දායි ටිකකින්:lol::lol:
     

    buwa68

    Well-known member
  • May 17, 2008
    1,595
    230
    63
    Kalutara
    සිල්වියා මැඩම් ගේ බඩු පොට් එක....සහ තවත් කතා රැසක්.....:shocked::shocked::shocked:
    drunken-chinese-prostitute-772650.jpg