හන්සිගේ කුලුදුල් නව කතාව ...(ආදරණිය ලෝචනා )

852369

Member
Jan 15, 2009
655
35
0
hiroshima
hamoma ahanawa hetuwa...mama elakiri 1n yanna...hetuwa tamai mama me week 1a game yanawa..ammalage gedara...jiwitayae labanna puluwan utumma mau padawiya mata labenna lagai....mage kuludul lamaya labunata passe aye itin mona elakirida...patiyage huratal bala bala innawa misak..:-)

:confused::oo:
 

angel_hansi

Banned
Jun 2, 2011
821
228
0
Replies 303 .... Views 5750




images.jpg


girl-leaving.jpg




Good bye




:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
 
Last edited:

Le souverain

Member
Jan 1, 2012
17
0
0
Area 51
ආපු කස්ටමර් කවුද කියලා බලන්න ලෝචනා ගියා... ඇවිල්ල හිටියේ වයස 55ත් පැනපු කොල්ලෙක්...


"හෆොයි නාකි යකෙක්නේ. මුන්ටත් ගෙදරකට වෙලා ඉන්න බැරි හැටි. අනික මුන් ගාටනවනේ. ඈනුම් ගිහිල්ලා පන යනවා..... ලෝචනා හිත යටින් බැන්නා.. :growl:

කොහොමින් කොහොමින් හරි කාමරේකට ගිහිල්ලා දෙන්නා වැඩේ පටන් ගත්තා.... :P:P

කිව්වත් වගේම නාකියා ගාටනවා.. හති අරිනවා.. ලෝචනාට දැන් ටිකක් බයයි වගේ.. නාකියා මෙතනම වල කජ්ජ ගහයිද දන්නෑ..... ලෝචනාගේ හිත කෙදිරුවා.. :baffled:

කොහොමහරි පැයක් විතර ගියා.
ගාටලා ගාටලා නාකියත් නතර උනා.:oo:
ඒත් එක්කම ලෝචනාට පොඩි අමුත්තක් දැනුනා.:rolleyes:
නිකන් යෝනිය දිගේ මොනා හරි යනවා වගේ..:frown: දනි පනි ගාලා ලෝචනා නැගිට ගත්තා. නාකියා කොන්ඩම් එකක් යූස් කරල නැද්ද දෙය්යනේ.. :confused:
ලෝචනාගේ දෙලෝ රත් උනා..
:shocked:

Replies 303 .... Views 5750




View attachment 36243


View attachment 36241




Good bye




:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(



:dull::dull:
 

sameerasugath

Well-known member
  • Dec 1, 2008
    1,571
    111
    63
    අයියෝ හංසි දැන් ඔයාගෙ කතාව වලත්ත කමේ සීමා මායිම් උතුරලා...දැන් ලෝචනාගෙ යෝනිය ගැනත් දාල තියන්නේ....
    GT අයිය මේ පෝන් ස්ටෝරිය බැලුවෙ නැද්ද දන්නෑ...
    මේක කියවන කොල්ලොත් දැන් අනන්තයේ උපරිමේටම ඇවිත් ඉන්නේ
    ..
    අනේ මන්ද ඔයා මොනව කරන්න හදනවද කියල:confused:
     

    sameerasugath

    Well-known member
  • Dec 1, 2008
    1,571
    111
    63
    mama aye katawa danne naha..me thread ekata ennewath naha...:no::no:
    අනේ සුදු නංගී අපේ ආතල් එක නැති කරන්න එපා.....:sorry::sorry::sorry:
    ඉන්න මම ඔයාට කතාවෙ Start එක
    ආය අරන් දෙන්නම්''''
     

    sameerasugath

    Well-known member
  • Dec 1, 2008
    1,571
    111
    63
    [FONT=&quot]අනුත්තරා සමග කතා බහෙන් පසුව කළන පරණ පත්තර කෑල්ලද රැගෙන සිය ජංගම දුරකථනයෙන් එහි තිබූ අංකයට දුරකතන ඇමතුමක් ගනී.[/FONT]

    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]දුරකථනය -ගිරිහෙල් මුදුනේ මහනෙල් නොපිපේ හිරු නොනැගේ අවරගිරේ........(දුරකථනයෙන් [/FONT][FONT=&quot]caller tune එකක් ඇසේ)[/FONT]
    [FONT=&quot]
    [/FONT]

    [FONT=&quot]දුරකථනය- හෙලෝ....[/FONT]

    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]දුරකථනය හරහා කාන්තා කටහඩක් ඇසේ[/FONT]

    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]කළන- ආ...මේ පත්තරේ ඇඩ් එකක් දාල තිබුනා[/FONT][FONT=&quot] Nissan B11 කාර් එකක් විකුණන්න තියනව කියල..[/FONT]
    [FONT=&quot]
    [/FONT]

    [FONT=&quot]කාන්තාව (දුරකථනයෙන්)- ඔව්....මම ඕක ගිය අවුරුද්දෙ තමයි පත්තරේ දැම්මෙ...මට තාම විකුණ ගන්න බැරි වුණා...[/FONT]

    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]කළන- මේ......කොහෙද දන්නෑ වාහනේ තියන්නේ...බම්බලපිටියෙ....ඔයා [/FONT][FONT=&quot]MC එක ළඟට ඇවිත් සිල්වියා මැඩම්ගෙ පොට් එක කොහෙද කියල අහන්නකො[/FONT]
    [FONT=&quot]
    [/FONT]

    [FONT=&quot]සිල්වියා මැඩම්- මගේ වාහනේ හොඳටම තියනවා..මේ [/FONT][FONT=&quot]Nissan B11 එක නිෂ්පාදනය කරල තියන්නෙ 2014...[/FONT]
    [FONT=&quot]මම ගත්තෙ 1988 මේක. මම පාවිච්චි කරන්න අරන් දැන් අවුරුදු 10 ක් වෙනවා..මගේ බඩු පොට් එක දාපු දවසෙ ඉඳල මම ළඟ ඉන්න [/FONT][FONT=&quot]Ladies ල විතරයි Use කරේ.ඔයාට කියන්න මේ වාහනේ මම ළඟ ඉන්න ගෑනු ළමයෙක් වගේ තමයි මම පාවිච්චි කරේ..[/FONT]
    [FONT=&quot]
    [/FONT]

    [FONT=&quot]කළන -මේ [/FONT][FONT=&quot]B11 කාර් එක Full Option ද…[/FONT]
    [FONT=&quot]
    [/FONT]

    [FONT=&quot]සිල්වියා මැඩම්[/FONT][FONT=&quot] -අනේ මොනවට කියනවද....මේක Power Steering,Air Bags,Power Mirror,Power Shutter….. කොටින්ම කිව්වොත් මම ළඟ තියන B11 එක Full ම Option’’’මේ ළඟදි කාර් එක ටිකක් මගේ අතින් හැප්පුනා... Air Bags වලට කිසිම හානියක් වුනේ නෑ...[/FONT]
    [FONT=&quot]
    [/FONT]

    [FONT=&quot]කළන- ෂ මේ වාහනේ හොඳ වාහනයක් නෙ... හොඳයි මම පස්සෙ කෝල් එකක් දෙන්නම්[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
     
    • Like
    Reactions: dgvirajm

    sameerasugath

    Well-known member
  • Dec 1, 2008
    1,571
    111
    63
    ඕං හරි ...මම කථාව බඩු පොට් එකට ආය ගෙනාවා...
    ඔයා මෙතනින් එහාට porn ටික දාන්න...
    අනේ තරහ වෙන්න එපා...මට ඒ ටික දාන්න බෑ හංසි...
    GT අයිය මාව Ban කරයි...Sorryහොඳේ
     

    DjSunimal

    Well-known member
  • Jun 23, 2011
    3,888
    346
    83
    ඕං හරි ...මම කථාව බඩු පොට් එකට ආය ගෙනාවා...
    ඔයා මෙතනින් එහාට porn ටික දාන්න...
    අනේ තරහ වෙන්න එපා...මට ඒ ටික දාන්න බෑ හංසි...
    GT අයිය මාව Ban කරයි...Sorryහොඳේ

    moda athal nodi yanawada
     

    sameerasugath

    Well-known member
  • Dec 1, 2008
    1,571
    111
    63
    හා සුනිමලයො උඹනෙ මෝඩ ආතල් දෙන්නෙ ආණ්ඩුවෙ රෙදි ටික එහෙම හෝදලා කියල...
    මම දැනං හිටියෙ නෑනෙ මචං උඹ ගවුං කෑලි චීත්ත කෑලි වලටත් කඩේ යනව කියල...
    බොහෝම සන්තෝසයි...
    මටනම් නිකන් පිස්සු වගේ....
     

    DjSunimal

    Well-known member
  • Jun 23, 2011
    3,888
    346
    83
    හා සුනිමලයො උඹනෙ මෝඩ ආතල් දෙන්නෙ ආණ්ඩුවෙ රෙදි ටික එහෙම හෝදලා කියල...
    මම දැනං හිටියෙ නෑනෙ මචං උඹ ගවුං කෑලි චීත්ත කෑලි වලටත් කඩේ යනව කියල...
    බොහෝම සන්තෝසයි...
    මටනම් නිකන් පිස්සු වගේ....

    ubane meke moda athal dala kathawa del karanne. mama dapu eka moda athal ekak pennapan. api thread ekata enne hansige kathawa balanna misak ube moda chun balanna neweyi.
     

    sameerasugath

    Well-known member
  • Dec 1, 2008
    1,571
    111
    63
    ඉතින් උඹ මගේ ඒව බලන්න එපා...
    හංසිගෙ ටික බලපන්....;););)
     

    sameerasugath

    Well-known member
  • Dec 1, 2008
    1,571
    111
    63
    ube magula wenama thread ekaka danna. meke danna epa.
    එහෙම කියන්ඩ එපා බං...
    අපි නිසානෙ මේ ත්‍රෙඩ් එක හැම තිස්සෙම මුල් පිටුවෙම තියන්නෙ..
    බලපංකො දැන් පන්දාස් ගාණක් වීව් කරල තියනවා...:)
     

    DjSunimal

    Well-known member
  • Jun 23, 2011
    3,888
    346
    83
    එහෙම කියන්ඩ එපා බං...
    අපි නිසානෙ මේ ත්‍රෙඩ් එක හැම තිස්සෙම මුල් පිටුවෙම තියන්නෙ..
    බලපංකො දැන් පන්දාස් ගාණක් වීව් කරල තියනවා...:)

    hansi kathawa ayith damme nathnam wadak nahane :)