හඳුන්නෙත්ති සීනි වංචාව අතටම අල්ලා ගනියි

wiky123

Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    බිලියන 15.9ක් අහිමි උනා කියලා මුදල් අමාත්යංශය කිව්වා කියලා JVP පුක් පනුවන්ගේ ප්‍රචාරයට මුදල් අමත්යන්ෂ ලේකම්ගේ ප්‍රකාශය.

    “එදා ඔක්තෝබර් 13 වෙනිදා සීනි රු. 50 සිට සත 25ට කිලෝ එකට අඩුකළා. ඊට අමතරව ළූණු, පරිප්පු, සැමන් වැනි තවත් භාණ්ඩ කිහිපයක අඩු කළා. පත්තරවල තියෙනවා, මුදල් අමාත්‍යාංශ්‍ය කිව්වා කියලා, බිලියන 15.9 ක් සීනිවලින් ආදායම අහිමි වීමක් කියලා. අපි එහෙම කිව්වේ නැහැ. එහෙම අපිට කියන්න බැහැ. එහෙම loss එකක් නැහැ. Public Finance Commission එක අපෙන් ඉල්ලුවා පෙබරවාරි මාසයේ 10 වෙනිදා දක්වා ආනයන කළ සීනි ප්‍රමාණය. එතකොට ඔක්තෝබර් 13 සිට පෙබරවාරි 10 දක්වා ආනයන කළ සීනි ප්‍රමාණය යම්කිසි ගණනක් තියෙනවා. ඒකට රු. 50 සිට සත 25 ට අඩුවුණු නිසා රු. 49.75 ක් එක කිලෝ එකකට අපිට ආදායම ලැබෙන්නේ නැහැ. ඒකෙන් කියවෙන්නේ නැහැ, ඒක ආදායම් අහිමි වීමක් කියලා. ඒක තමයි ප්‍රතිපත්තිය.“

    දැන් ගිහින් සාගල සර්ගේ උරලා, ඉබ්‍රහිම් නානගේ තුන්කාලෙන් පුකේ ඇරගනිල්ලා 😂 @ewijesekara ලා වගේ පොන්න්යන්ගේ ජොබ් එක කොහෙන් හරි රාජපක්ෂලාව ඈඳලා කතාවක් හදල මිනිස්සු කුලප්පු කරලා attention එක JVP හිඟන වේසිගෙ පුතාලට අරන් දෙන්න. උන් මේ වගේ ගේම් ගහලා තමයි තමයි කෝටි ගණන් බිල්ඩින් ගන්නේ, BMW පදින්නේ, ලොකු private classදාගෙන ඉන්නේ.

    Logical වගේ පේන අමු කෙප්ප ටිකක් ගලපලා කතාව හදලා පෙන්නලා @ewijesekara ලා වගේ පොන්නයෝ මිනිස්සු අවුස්සලා තමයි රතුපස්වල, හලාවත, කටුනායක වගේ සිද්දීත් ඇති කරේ. ඊට පස්සේ මිනී කරේ තියන් ආයෙම ඡන්ද හිඟමනේ ගිය වේසිගෙ පුතාලා ලේ බඩ ගිහින් මැරෙන්නේ ඔය කරන දේවල් වලට.
     
    Last edited:

    navinnuwan

    Well-known member
  • Sep 19, 2006
    7,836
    3,862
    113
    USA
    අදටත් සීනි වල බද්ද සත 25ක්. දැන් ඔය බිලියන 16 කිට්ටු ගාන එන්නේ කොහොමද කියලා ඔය කතාවේ නැහැ
    එක වෙන්නේ ඔක්තෝම්බ්ර් ඉඳන් ජනවාරි වෙනවකන් සීනී කිලො මිලියන 300 ආනයනය කරනවා
    එකෙන් මිලියන 100 ගෙන්නේ විල්මා එකෙන්. ඔය කිලො මිලියන 300 ප්‍රමාණයේ බදු ආදායම තමා බිලියන 16 කිට්ටු ගානක් වෙන්නේ
    ජනවාරි ඉඳන් අද වෙනකුනුත් සීනී ගෙන්නන්නේ සත 25 බද්දටම තමා
    මෙතන වංචාවක් ගැන සඳහන් වෙන්නේ බදු අඩු කරලා තියෙද්දිත් සතොසෙන්
    බදු අඩු කිරීමට පෙර පරණ මිලටම සීනී මිලදි ගෙන තියෙනවා.
    එ නිසා තමා සතොසේ සභාපති ඉවත් කරලා පරික්ෂනයක් යන්නේ
    ඔව් බන් ඒ උනාට ඒ බදු සහනය හින්දා සිනී මිල අඩු වෙලා තියෙන්ඩ ඕන නේ එහෙම වෙලා නැ නේ, දැන් එතකොට දිගටම ඒ බදු සහනයත් උන්ගේ ප්රෝෆිට් එකෙක් නේ?
     
    • Like
    Reactions: kasunkaru

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,103
    1
    58,451
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    සීනි ආනයනයේදී රජයට 2020 ඔක්තෝබර් මස 14 වැනිදා සිට මෙම වසරේ පෙබරවාරි 20 වැනිදා දක්වා වූ කාලයේදී රුපියල් කෝටි 1600ක පමණ පාඩුවක් සිදුවී ඇතැයි මුදල් අමාත්‍යාංශය මුදල් පිළිබඳ පාර්ලිමේන්තු කාරක සභාවට ඉදිරිපත් කළ විමර්ශන වාර්තාවක දැක්වෙන බව එම කාරක සභාවේ සභාපති පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රී නීතිඥ අනුර ප්‍රියදර්ශන යාපා මහතා පැවැසීය.

    http://www.lankadeepa.lk/latest_news/සීනි-ගෙන්වීමේදී-කෝටි-1600-ක-පාඩුවක්/1-587090

    අදටත් සීනි වල බද්ද සත 25ක්. දැන් ඔය බිලියන 16 කිට්ටු ගාන එන්නේ කොහොමද කියලා ඔය කතාවේ නැහැ
    ඔය අනුර ප්‍රියදර්ශන කියල තියෙන්නෙ.
    ------ Post added on Mar 13, 2021 at 11:29 PM
     

    wiky123

    Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    ආනයනික සීනි සඳහා බදු අඩු කිරීම තුළින් රජයට කිසිදු පාඩුවක් සිදුව නොමැති බව මුදල් අමාත්‍යාංශය පවසයි.
    මුදල් අමාත්‍යාංශ ලේකම් එස්.ආර් ආටිගල මහතා පෙන්වාදෙන්නේ සීනි සඳහා පනවා තිබූ ආනයනික බදු අඩු කිරීමේ වාසිය මේ වන විට ජනතාවට ලැබී ඇති බවය.
    http://www.sinhala.adaderana.lk/spo...සිදු-පාඩුවක්-සිදුව-නෑ--මුදල්-අමාත්‍යාංශ-ලේකම්


    “අපි මේ සත 25 තවම වෙනස් කරලා නැහැ. සීනි 135 ට තිබුණු එක අද 115 ට අඩුවෙලා තියෙනවා. CIF වටිනාකම රු. 72 සිට අද වෙන කොට රු. 90 දක්වා වැඩිවෙලා. මේක අඩු කළේ නැත්තන් සීනි 135 නෙමෙයි 175 විතර තියෙන්නේ. අද 115යි. ඒ ප්‍රතිලාභය ක්‍රමානුකූලව මහජනතාවට ඇවිල්ලා තියෙනවා. මේ තියෙන්නේ Oligopolistic මාර්කට් එකක් (කතිපයාධිකාරී වෙළෙඳපොළක්). පස් දෙනෙක් හය දෙනෙක් ඉන්නේ. මේ කට්ටිය තමයි 2015 ත් හිටියේ.“
    එදා ඔක්තෝබර් 13 වෙනිදා සීනි රු. 50 සිට සත 25ට කිලෝ එකට අඩුකළා. ඊට අමතරව ළූණු, පරිප්පු, සැමන් වැනි තවත් භාණ්ඩ කිහිපයක අඩු කළා. පත්තරවල තියෙනවා, මුදල් අමාත්‍යාංශ්‍ය කිව්වා කියලා, බිලියන 15.9 ක් සීනිවලින් ආදායම අහිමි වීමක් කියලා. අපි එහෙම කිව්වේ නැහැ. එහෙම අපිට කියන්න බැහැ. එහෙම loss එකක් නැහැ. Public Finance Commission එක අපෙන් ඉල්ලුවා පෙබරවාරි මාසයේ 10 වෙනිදා දක්වා ආනයන කළ සීනි ප්‍රමාණය. එතකොට ඔක්තෝබර් 13 සිට පෙබරවාරි 10 දක්වා ආනයන කළ සීනි ප්‍රමාණය යම්කිසි ගණනක් තියෙනවා. ඒකට රු. 50 සිට සත 25 ට අඩුවුණු නිසා රු. 49.75 ක් එක කිලෝ එකකට අපිට ආදායම ලැබෙන්නේ නැහැ. ඒකෙන් කියවෙන්නේ නැහැ, ඒක ආදායම් අහිමි වීමක් කියලා. ඒක තමයි ප්‍රතිපත්තිය.“

    https://lankacnews.com/53547-2/
     
    • Haha
    Reactions: kasunkaru

    ewijesekara

    Well-known member
  • Mar 10, 2017
    4,148
    7,152
    113
    Back Bay-Beacon Hill, Boston
    ජූනි සීනි බද්ද රුපියල් 50 යි...
    මුදල් ඇමති මහින්දට සාජාත් මව්සූන්, සීනි ටොන් ලක්ෂයක් ඕඩර් කරාම එක පාරටම හිතෙනවා රුපියල් 50 තිබ්බ බද්ද ශත 25 ට අඩු කරන්න.. :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    රුපියල් 50---->
    ශත 25:LOL::LOL:

    අනේ බලන්ඩකෝ අනේ ඒ ඇයි කියල අහන්ඩ එපා. ෂැන්ග්‍රීල එකේ ශෙයා හෝල්ඩර් කෙනෙක් තමයි මව්සූන්, ඒත් අපි ඇස් වහගෙන, කන් වහගෙන ඉමු.

    @wiky123 ගේ තාත්ත කවුද කියලා උගේ මව්තුමියට හරියටම කියන්න බැරිත් ඒ වගේ ගොනෙක් වගේ හිටපු හින්ද තමයි! ඒ වුනාට එදා සර්විස් කරපු කස්ටමස්ලා 10-15 අතරින් එකෙක් වෙන්නම ඕනේ. ඒක නේහ් ලොජිකල් තින්කින්?
     

    Mad Weera

    Well-known member
  • Oct 13, 2015
    5,336
    6,096
    113
    ඔව් බන් ඒ උනාට ඒ බදු සහනය හින්දා සිනී මිල අඩු වෙලා තියෙන්ඩ ඕන නේ එහෙම වෙලා නැ නේ, දැන් එතකොට දිගටම ඒ බදු සහනයත් උන්ගේ ප්රෝෆිට් එකෙක් නේ?
    සෙස් බද්ද,වැට් බදු අඩු කරපු ඒවාගෙනුත් ලැබුන සහනය 100% ජනතාවට ගියාද කියන් එක වගේ තමා

    සීනි ආනයනයේදී රජයට 2020 ඔක්තෝබර් මස 14 වැනිදා සිට මෙම වසරේ පෙබරවාරි 20 වැනිදා දක්වා වූ කාලයේදී රුපියල් කෝටි 1600ක පමණ පාඩුවක් සිදුවී ඇතැයි මුදල් අමාත්‍යාංශය මුදල් පිළිබඳ පාර්ලිමේන්තු කාරක සභාවට ඉදිරිපත් කළ විමර්ශන වාර්තාවක දැක්වෙන බව එම කාරක සභාවේ සභාපති පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රී නීතිඥ අනුර ප්‍රියදර්ශන යාපා මහතා පැවැසීය.

    http://www.lankadeepa.lk/latest_news/සීනි-ගෙන්වීමේදී-කෝටි-1600-ක-පාඩුවක්/1-587090


    ඔය අනුර ප්‍රියදර්ශන කියල තියෙන්නෙ.
    ------ Post added on Mar 13, 2021 at 11:29 PM
    ඒ කතාවම තමා මම දාලා තියෙන්නේ
    රජයට අදටත් ඒ බදු ආදායම ලැබෙන්නේ නැහැ.හෙට ආයෙත් 50 කලොත් සීනී දැන් තියෙන ගානට වඩා 50න් වැඩි වේවි
     

    wiky123

    Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    @ewijesekara පොන්නයා කොහොමත් ගෑනි වටේ යවලා ජිවත් වෙන එකා නිසා ඔය වගේ ලොජික් හිතෙන එක සාධාරණයි. ළමයා කාගේ උනත් ගෑනිගේ කස්ටමර් කෙනෙක්ම වෙන්න ඕනේ නිසා ඌ ඒ ලොජික් එක තමයි සීනි වලටත් දාන්නේ. 🤣

    එදා බදු අඩු වෙන්නේ සීනි වලට විතරක් නෙවයි ළුණු පරිප්පු සැමන් වලටත් අඩු වෙනවා. @ewijesekara පිම්පියා ඒ ගැන කතා නෑ මොකද ඒවා රාජපක්ෂලාට ජොයින් කරන්න පොටක් මේ පොන්නයට නැති හින්දා.


    අනුරයාට ගෑනි දීලා කොන්ඩම් උණුවතුර අදින එකෙක්ගෙන් මිට වඩා ගූ logic එකක් ආවත් හිතන්න දෙයක් නෑ. මොනවා උනත් මේ වගේ ගේමක් ගහල ගේන සල්ලි තමයි අනුරයා මූට පුදන්නේ ආපහු යද්දී 😂😅
     

    Anatha sinhalu

    Well-known member
  • Jul 10, 2019
    6,496
    13,729
    113
    ඇයි එන්නද ?
    සීනි හොරකම බයි ඇසට හුරු කරමු. ;-)

    JylFfac.jpg
     

    navinnuwan

    Well-known member
  • Sep 19, 2006
    7,836
    3,862
    113
    USA
    සෙස් බද්ද,වැට් බදු අඩු කරපු ඒවාගෙනුත් ලැබුන සහනය 100% ජනතාවට ගියාද කියන් එක වගේ තමා
    එක තමා බන් සීන් එක මොකා හිටියත් එකම දේ තමා වෙන්නේ.
    දැන් එහෙම බදු අඩු කරලා ඒ ගානට හරියන්ඩ මිල අඩු කරලා ජනතාවට ඒ සහනය අරන් දෙන්ඩ බැරි ආණ්ඩු වලින් වැඩක් තියනවද බන්?
    පරණ විදිහට තිබ්බා නම් අඩුම තරමේ රජයට බදුවත් හම්බෙනවා.
     
    • Like
    Reactions: ewijesekara

    ewijesekara

    Well-known member
  • Mar 10, 2017
    4,148
    7,152
    113
    Back Bay-Beacon Hill, Boston

    VQOrNOm.png


    වළං ගෙනා මතකද අම්බලමෙ පිනා
    වළං බිඳපු මතකද අම්බලමෙ ගොනා
    හරකෙක් එළවන්න තඩි බූරුවෙක් ගෙනා

    හැට නම ලක්ෂෙ දැක්කම මට පුකෙන් හිනා
     

    asylum

    Well-known member
  • Sep 25, 2013
    39,551
    1
    31,693
    113
    කැමති තැනක
    එකනේ බන්. ලෝකඩවුන් කාලේ බඩු අඩු නිසා නෙවෙයිද ගන්න ගිහින් තියෙන්නේ ? සාමාන්‍ය විදියට එද්දී නිකන්ම ආයිත් කලින් ගානට එන්න ඕන නේ .

    danne na bn habai danam gana adui sini wala e kaleta wada e kale mokak unada kiyala danne na tax eka dan adu karapu eka wadi karala nathi nissa sini wala gana adu athi.
     
    • Like
    Reactions: dilann

    wiky123

    Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    වංචාව උනේ කොතනද කියලා කියාගන්න බැරි පොන්නයෝ දැන් ඇවිත් පුක දෙනවා බොරුවට meme දාගෙන. තේරෙන්නේ නෑ, දන්නේ නෑ... අනුරයා කට උල් කරලා බොරුවක් කිව්වා. මුන් ඒක අදහගෙන පුක දෙනවා ඔච්චරයි 😂😅 ජෙප්පන්ගේ සීනි නාටකය මෙතැනින් නිමාවිය 🥴
     
    • Haha
    Reactions: kasunkaru

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,736
    87,144
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    මහබැංකු හොරකමක් ද වංචාවක් ද ? පහදපං කෝ ඔය තියරියෙන්.

    සරලව මෙහෙමයි,ඕනම සිද්දියට සම්බන්ධ එකාල රටෙන් පනිනව නම් නිතිය මග අරිනවනම් අනිව හොරකමක් වචාවක්, අධ්කරණයට ගරු කරල නිතියට අවනතව රටේ වාසය කරනවනම් සහය දක්වනවනම් එහෙම දෙයක් නැ..

    @dilann පේනවනේ තරම?

    1. දැන් මූ කියන්නෙ බැඳුම්කර වංචාවක් වෙලා නෑ මොකද රනිල් ඇතුළු නඩේ ලංකාවෙ ඉන්නවා.
    2. හැබැයි මූ වෙන වෙලාවට කියනවා බැඳුම්කර වංචාවක් උනාලු. එතකොට ඒක හරි කියලා ගත්තොත් රනිල් ලා ඒකට සම්බන්ධ නෑ, වගකිවයුතු නෑ. මොකද මුගේ කතාවට අනුව ඒකට සම්බන්ධ එවුන් ලංකාවේ ඉන්න විදියක් නෑ.
    3. ආයෙත් මූ කියනවා බැඳුම්කර වංචාවක් කරාලු, රනිල් ලත් ඒකට සම්බන්ධයිලු, හැබැයි සම්බන්ධ නම් රටේ ඉන්නෙත් නැතුව පනින්න ඕනලු. ඒක හරි කියලා හිතුවොත් රටේ ඉන්න ඕන කතාව වැරදියි. එහෙනම් ඒක සීනි වංචාවටත් එහෙම නේද කියලා ඇහුවාම එහෙම වෙන්නත් බැරිලු ඒවා අදාළ ගූ ඇන් පී සහ ජෙප්පන්ට විතරයිලු. 🤣

    මං නං ප්‍රාර්ථනා කරන්නේ මේ වගේ උන් corona වලින් වත් මැරිලා යන්න කියලා.
    ලංකාවට ගොඩ ඒමක් ගැන හිතන්න පුළුවන් ඊට පස්සේ. Seriously.

    ජනතා මුදල් රුපියල් බිලියන 16 (15.9) ක් නැති බංගස්තානකරා කියල ඔප්පු කරන්ඩ පුලුවන් නම් , ආණ්ඩුවෙ සල්ලි සතයක් වියදම් වෙලා නැ..
    ------ Post added on Mar 13, 2021 at 1:08 PM

    වේ. පුතෝ එතකොට බැඳුම්කර වලින් ආණ්‌ඩුවේ සල්ලි වියදම් වෙලත් නෑ කියලද තෝ කියන්නෙ? උනා නම් උන හැටි පෙන්නපන් එතකොට තොට විරු පොන්නයයි, මයිනලයි සීනි වලින් ගසා කාපු හැටි පෙන්නන්නං.
    ------ Post added on Mar 14, 2021 at 3:11 AM
     

    mylanka58

    Well-known member
  • Feb 8, 2016
    621
    996
    93
    වංචාව උනේ කොතනද කියලා කියාගන්න බැරි පොන්නයෝ දැන් ඇවිත් පුක දෙනවා බොරුවට meme දාගෙන. තේරෙන්නේ නෑ, දන්නේ නෑ... අනුරයා කට උල් කරලා බොරුවක් කිව්වා. මුන් ඒක අදහගෙන පුක දෙනවා ඔච්චරයි 😂😅 ජෙප්පන්ගේ සීනි නාටකය මෙතැනින් නිමාවිය 🥴

    එදා තිබුණු, අද තියෙන සීනිවල ගාන ගැන වාද වෙලා වැඩක් නෑ. මෙහෙමයි හොරකම කෙරුවෙ, ගැසට් එක දාපු ගමන් තම්බියා සීනි ටොන් ලක්ශයක් රටට ගෙනාවා ඊට පස්සේ අනිත් ආනයනකරුවන් ලඟ තිබ්බ සීනි වැඩි බද්දට ගෙනාපු ඒවා නිසා සීනි වල මිල අඩු වුණේ නෑ, තම්බියා උගේ අඩු බද්දට ගෙනාපු සීනි ටොන් ලක්ෂය වැඩි මිලට විකුණුවා.

    මෙහෙමත් බයියෝ සෙට් එකක්, මුන්ට බැඳුම්කර වංචාවෙ සංකීර්ණ ගණන් ඔක්කොම තේරෙනවා, මේ අඩුවට අරන් වැඩියට විකුණන සරල හොරකම තේරෙන්නෑ
     
    Last edited:

    wiky123

    Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    එදා තිබුණු, අද තියෙන සීනිවල ගාන ගැන වාද වෙලා වැඩක් නෑ. මෙහෙමයි හොරකම කෙරුවෙ, ගැසට් එක දාපු ගමන් තම්බියා සීනි ටොන් ලක්ශයක් රටට ගෙනාවා ඊට පස්සේ අනිත් ආනයනකරුවන් ලඟ තිබ්බ සීනි වැඩි බද්දට ගෙනාපු ඒවා නිසා සීනි වල මිල අඩු වුණේ නෑ, තම්බියා උගේ අඩු බද්දට ගෙනාපු සීනි ටොන් ලක්ෂය වැඩි මිලට විකුණුවා.

    මෙහෙමත් බයියෝ සෙට් එකක්, මුන්ට බැඳුම්කර වංචාවෙ සංකීර්ණ ගණන් ඔක්කොම තේරෙනවා, මේ අඩුවට අරන් වැඩියට විකුණන සරල හොරකම තේරෙන්නෑ
    ගැසට් එක තාම වලංගුයි තම්බියා නෙවෙයි තොට උනත් හෙට සීනි ගේන්න පුළුවන් සත විසි පහේ බද්දට. ඔය තම්බියා ගෙනාවට පස්සේ අමුතු මගුලක් උනා කියලා දෙයක් නෑ. ඒක ජෙපි ගොතයෝ හදාගත්ත බොරුවක්. ගිහින් උඩ බලපන් කියලා තියෙන ඒවා.
     

    mylanka58

    Well-known member
  • Feb 8, 2016
    621
    996
    93
    ගැසට් එක තාම වලංගුයි තම්බියා නෙවෙයි තොට උනත් හෙට සීනි ගේන්න පුළුවන් සත විසි පහේ බද්දට. ඔය තම්බියා ගෙනාවට පස්සේ අමුතු මගුලක් උනා කියලා දෙයක් නෑ. ඒක ජෙපි ගොතයෝ හදාගත්ත බොරුවක්. ගිහින් උඩ බලපන් කියලා තියෙන ඒවා.


    උඹට තේරෙන්නෙ නැද්ද තේරෙන්නෙ නෑ වගේ රඟපානවද? තම්බියා තාම හොරාකනව කිවුවේ නෑනෙ. ඌ ඌගේ ගාන කඩා ගත්තා මුලදිම. ඌගේ වාසිය රුපියල් 4,975,000,000.
     
    • Love
    Reactions: ewijesekara